• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GSX-R1000 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vma
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
näinhän se taitaa olla ja hintakin on huomattavasti huokeampi 1 vaimentajalla.no piiiiiiiitkä talvi aikaa ropailla pyörää kun lumitilanne on todennäkösesti yhtähuono ku viimetalvena ni eipä tarvi liikoja kelkalla ajella
sad_orig.gif
Jos ei lunta ole niin sillonhan ajetaan pyörällä
tounge.gif

Ainakin LeoVince ja Laser tekevät 07-malliin e-hyväksyttyjä slipareita. Varmasti niitä löytyy muitakin.

Itse olen sen verran Minni Hiiri, etten laittaisi hyväksymätöntä kannua mopoon. Jos saa lähetteen muutoskatsastukseen, niin on ainakin se db-killeri melumittauksia varten olemassa. Vaikuttaa siltä, että täällä pääkaupunkiseudulla on nouseva trendi drive-in-instant -katsastuksiin tien päällä.
Heluna Ammu tässä terve
biggrin.gif
. Eli samoilla linjoilla oon sun kanssas, ei kiinnosta yhtään alkaa taisteleen virkavallan kanssa noista kanistereista. Taistellaan niiden kanssa ihan eri asioista
wink.gif
.

No kerran noita Yoshimuran halkoja ei saa, ainakaan mitään mikä olis "tänään" silmään sopiva, niin kummassa noissa (LeoVince vai Laser) olis semmoiset äänet kuin moottoripyörässä pitääkin olla?

Vai kannattaako odotella MP-Messuja? Tuleekohan sinne uusia "e-hyväksyttyjä" kannuja myyntiin?

Itellä on tuommonen Yoshin Japanin malli kiinni:

150-508-8A-0l.jpg

Ja talven aikana vois semmoset 15 senttiä pätkästä pöntöstä pois.

Ja tuolla Yoshin japanin sivuilla näyttää olevan myös e1 hyväksytytki sauhutuspöntöt:

1A0-508-5H-0l.jpg

Näyttää olevan tuplat. Ihanan kallista, elämä on.

Itellä on tuommonen Yoshin Japanin malli kiinni:

150-508-8A-0l.jpg

Ja talven aikana vois semmoset 15 senttiä pätkästä pöntöstä pois.

Ja tuolla Yoshin japanin sivuilla näyttää olevan myös e1 hyväksytytki sauhutuspöntöt:

1A0-508-5H-0l.jpg

Näyttää olevan tuplat. Ihanan kallista, elämä on.
Itsellä tuo samainen Jaappani roikkuu kyljessä. Ihan kivan näköiset muuten noi hyväksytyt putket, mutta henk.kohtaisesti ei toi tuplahässäkkä lämmitä muissa kuin matkasporteissa...

Yksi sen olla pitää ja saipa samalla katit ym. turhat roippeet pois
baaa.gif

päädyin nyt siihen japanin race putkistoon 4-2-1 lyhyellä hiilaripöntöllä!pitää käyä viel muutamasta paikasta kysymässä tarjoukset ja sit tilaukseen
062802jumpie_prv.gif

en sen tarkemmin kysellyt sanoin vaan et lyhkäsellä pöntöllä"shorty"ja myyjä sano eet niitä on suoraan duellin varastossa.sitä pitempää en huoli...ja jos ei saa ni pitää harkita jotain jenkkipönttöö tai racefit:tiä.perkele just muistin et ku haettii pariviikkoa sitten tampereen rm-heinolta serkulle k7 ni niitten varastossa oli laatikkotolkulla noita lyhkäsiä japseja.

Juu niitähän oli noihin k5 ja k6 malleihin, mutta k7:aan en ole kuullut niitä enää saavan.

Tiedä sitten josko saisi tuon vanhan sitten tuohon k7:aan.

Itse aion talvella tehdä tuosta pitkästä pätkän. ei maksa vaivaa porata pari popparia pois ja sahata pönttö lyhyemmäksi.

Tuskin puolta tuntia enempää tuohon saa kulumaan aikaa.

Btw. mic, lähteekö sulla öljynsuodatin pois ilman nelos sylinterin putkea löystämättä? Itsellä ei mahtunu tuleen 6000 huollossa...

Juu niitähän oli noihin k5 ja k6 malleihin, mutta k7:aan en ole kuullut niitä enää saavan.

Tiedä sitten josko saisi tuon vanhan sitten tuohon k7:aan.

Itse aion talvella tehdä tuosta pitkästä pätkän. ei maksa vaivaa porata pari popparia pois ja sahata pönttö lyhyemmäksi.

Tuskin puolta tuntia enempää tuohon saa kulumaan aikaa.

Btw. mic, lähteekö sulla öljynsuodatin pois ilman nelos sylinterin putkea löystämättä? Itsellä ei mahtunu tuleen 6000 huollossa...
Lähteehän se vähän temppuilemalla
biggrin.gif
Hemmetin hankala se on mutta oikein taittelemalla ja pyörittelemällä se mahtuu sieltä pois. Ainoa vaan mikä siinä on, että sitten on kaikki suodattimessa oleva öljy putkilla ja valuu niitä eteenpäin. Kannattaa tunkea joku rätti väliin ettei pääse kovin pitkälle niin ei turhaan kärytä
confused_orig.gif

Mä ensin ajattelin myös lyhkästä putkea, mutta enää en itseasiassa sitä halua... On silmä tykästynyt tohon pitkään, se tekee siitä "oikean" moottoripyörän näköisen
buttrock.gif

Ei millään jaksa kahlata kaikkia sivuja läpi, niitä on aika pirun monta.
Nyt on yksi kesäkausi näillä päristelty ja on käyttäjäkokemuksia paljonkin, kysyisin ton ruiskukartan vaikutuksesta kulutukseen.
Miten paljon vaikuttaa kulutukseen että ajaa heikoimmalla teholla, usen kun tulee ajettua pidempää siirtymää tasaisella vauhdilla niin ehkä kulutuskin voisi olla pienempi...
Kiikarissa ei niinkään ole tonninen vaan busa jossa tulee samanlainen kartan vaihtomahdollisuus, matkamopossa varsin järkevä ominaisuus mielestäni. Kertokaa viisaammat kysyvälle.

Ei millään jaksa kahlata kaikkia sivuja läpi, niitä on aika pirun monta.
Nyt on yksi kesäkausi näillä päristelty ja on käyttäjäkokemuksia paljonkin, kysyisin ton ruiskukartan vaikutuksesta kulutukseen.
Miten paljon vaikuttaa kulutukseen että ajaa heikoimmalla teholla, usen kun tulee ajettua pidempää siirtymää tasaisella vauhdilla niin ehkä kulutuskin voisi olla pienempi...
Kiikarissa ei niinkään ole tonninen vaan busa jossa tulee samanlainen kartan vaihtomahdollisuus, matkamopossa varsin järkevä ominaisuus mielestäni. Kertokaa viisaammat kysyvälle.
062802moto_prv.gif
Mulla on toi k7 ja kesällä ku ajelin lappiin c asetuksel ja takas a asetuksel ku oli kiire takasin...
sport05.gif
Niin c käyräl tuli 996km noin 5 litran säästö joten ei kauheasti hauskuus vähenty 80% ohituksis joten jokainen voi päätellä onko se sen arvosta..... jännä keksintö ja hyvä sateella.

Itellä oli ajossa tuo K7 Yoshin e-pöntöillä hetken aikaa. Mä en kyllä osannut vaihtaa sitä modea. Täystehot sit päällä koko ajan
biggrin.gif
. Ja mihinkähän niitä pienempiä olis tarvinnutkaan
baaa.gif
?

Täytyy myöntää, että se on kyllä sitten niin marginaalista se kulutuksen ero noilla kartoilla. Tuskin huomaa varsinkaan jos tasakaasulla ajelee matkaa. Sitten saattaa jopa huomata jos matka sisältää mutkapätkää reiluilla kiihdytyksillä ja jarrutuksilla.

Kannattaa ostaa kytkimellä varutettu vastus tai tehdä itse. Saa ohittimen silloin käyttöön kuin haluaa, muuten vaihdenäyttö on käytössä.
Ite en osaa tehä, mutta oisko sulla vinkkiä/linkkiä, mistä tällasen kytkimellä varustetun modin sais? Oon ite vaan nähnyt niitä ns. normeja.
JSD-2 - Switched - $34.95:
http://www.jsdproducts.com/Product_Info/JSD-2/jsd-2.html

Kannattaa ostaa kytkimellä varutettu vastus tai tehdä itse. Saa ohittimen silloin käyttöön kuin haluaa, muuten vaihdenäyttö on käytössä.
Ite en osaa tehä, mutta oisko sulla vinkkiä/linkkiä, mistä tällasen kytkimellä varustetun modin sais? Oon ite vaan nähnyt niitä ns. normeja.
JSD-2 - Switched - $34.95:
http://www.jsdproducts.com/Product_Info/JSD-2/jsd-2.html
Tänks!

juu vastaan ite tähä kysymykseen et väliputki on melko erilainen.eli ei käy.speedycomin kotisivuilta kävin kattoos sama hinta mut eri tilausnumero je erilainen väliputki.
sad_orig.gif

koitin tässä muutama päivä sitten kaverin 1000k6:sta ja yllätyin melkosesti miten parempi alavääntö siinä on verrattuna k7:aan.

Back