• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GSX-R1000 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vma
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
no tuli sitten hommattua tällanen 1000 k7 suitsa,(tosin saan haettua vasta ens kuun alussa)samalla vaihtu merkki kawasta suzukiin.itellä ei vielä parempia ajokokemuksia ko pyörästä muuta kun n100 km liikkeen koeajopyörällä.tuntu ihan mukavalta peliltä!!!

Itse olen 182,5cm ja minulle tuo on ihan ok ajoasento mutta sekin taas on niin siitä kiinni mistä tykkää. Mutta on tullut ajettu parhaillaan vasta n.400km:n huitasuja niin ei sen pidemmistä tietoa.

KemiMC:n penkissä vetästiin tuosta minun vakio K7:sta täys tehoisen kartalla kun oli parisataa vasta ajettu niin takasen lukemaksi 165hv. Vertailuna viime vuotinen minun vanha K6 joka vakiona antoi 155hv.

Mulla on mittaa 191 ja K7:n ajoasento on parempi mulle kuin toisen kyykkyni joka on K3. Bikefoxin penkissä mitattiin Jaappanin koko-Yoshilla ja ruutan säädöllä 179,6hv takapyörätehoa.
Aikas hyvin potkii tai penkeissä eroa...

Mulla mitattiin nyt Molitorilla Turussa 170,1 hp takaselta ja 120 nm. Ei muuta tehty kun Yoshi Japan kokoränni ja oma boksi säädetty.

Sulla siis potkii saman verran takaselta kuin mulla tulee vaihdelaatikolta...  
bowdown.gif
Nimenomaan penkeissä on eroa. Itte mittautin omaa vessaa parissa penkissä, BW antoi "melko optimistisen" luvun Viaberiin verraten. Eroa ihan v***sti. BW konetehoa 162 hv, Viaber takanakilta 124 hv eli koneelta n. 150 hv.

Ei kannata vertailla eri penkkien tuloksia, jollekin voi tulla paha mieli...

moro! kyllä mun mopo on pelannut moitteettomasti! ei pienintäkään vikaa!  
062802moto_prv.gif
 7000tkm on ajettu ja revitty!riku motorin penkissä tehot oli 187.1hv mopo on ihan vakio. :rakastunut:loistava pyörä en vaihtais mihinkään, täytyy kattoo minkälainen uus busa on siihen ehkä vaihtaisin tai en kyl siihenkään!

Itse olen 182,5cm ja minulle tuo on ihan ok ajoasento mutta sekin taas on niin siitä kiinni mistä tykkää. Mutta on tullut ajettu parhaillaan vasta n.400km:n huitasuja niin ei sen pidemmistä tietoa.

KemiMC:n penkissä vetästiin tuosta minun vakio K7:sta täys tehoisen kartalla kun oli parisataa vasta ajettu niin takasen lukemaksi 165hv. Vertailuna viime vuotinen minun vanha K6 joka vakiona antoi 155hv.

Mulla on mittaa 191 ja K7:n ajoasento on parempi mulle kuin toisen kyykkyni joka on K3. Bikefoxin penkissä mitattiin Jaappanin koko-Yoshilla ja ruutan säädöllä 179,6hv takapyörätehoa.
Aikas hyvin potkii tai penkeissä eroa...

Mulla mitattiin nyt Molitorilla Turussa 170,1 hp takaselta ja 120 nm. Ei muuta tehty kun Yoshi Japan kokoränni ja oma boksi säädetty.

Sulla siis potkii saman verran takaselta kuin mulla tulee vaihdelaatikolta...
bowdown.gif
Nimenomaan penkeissä on eroa. Itte mittautin omaa vessaa parissa penkissä, BW antoi "melko optimistisen" luvun Viaberiin verraten. Eroa ihan v***sti. BW konetehoa 162 hv, Viaber takanakilta 124 hv eli koneelta n. 150 hv.

Ei kannata vertailla eri penkkien tuloksia, jollekin voi tulla paha mieli...
Niin Pahuksen pyörä on varmaan 750cc?

meinasin tilata tohon k7aan racefitin single putken,kannattaa ilmeisesti säädättää sen jälkeen?kertokaahan missä on hyviä säätöpaikkoja.pystyy vissii säätämään tota omaa boksia et ei oo tarvetta ostaa pc:tä
confused_orig.gif

Vaikka oma "Raketti" Onkin -05 Busa, on  Gixu täysverinen kilparatsu vetelee varttimaileja ripirinnan isompien kanssa, mutkapätkällä notkee ja ketterä. jne. jne. Ducati on Viiatti, ja italiasta ei muuta hyvää tuu kun pastaa, senkin "Myllyn Paras" tekee nykyään paremmin.    
033102bebe_1_prv.gif

biggrin.gif

Eilen Laastarossa just oli varttimailin vetäjistä AINAKIN 90% liikkeellä Suizalla ? MIX ?    
bowdown.gif

meinasin tilata tohon k7aan racefitin single putken
Mega vai Growler ?
growlerin meinasin tilata,siihen saap killerin ku tulee radalla käytyy sillon tällön.
Jos on sama kuin -wexi:llä omassaan, eli sellainen hiilarinen töpö, voi olla esim matopurkkiin pääsy viileämmällä puolella :

GSX-R1000 '07, Racefit killerillä 107,5
GSX-R1000 '07, Racefit ilman killeriä 115

Nämä siis mitattiin Orgin melumittauspäivänä hyväksytyllä mittarilla.

täytyykin vähän funtsia tota racefittiä jos äänet on tollaset vielä killerin kanssa ni taitaa putkiston hommaus kääntyä yoshin puolelle ne nyt näytti jotenkuten menevän 1000:sissa läpi motoparkin db rajoista.se racefitti ois vitun
nixweiss.gif
hieno

Moro,oisko kukaan k7 gixun omistaja niin reilu et antais kokeilla pärräänsä..ja niin joo tässä Jyväskylän nurkilla majailen.. !?
Tekis mieli vaihtaa k4->k7  
nixweiss.gif

Melkeen kerkesin tänne jo hehkuttaa, et omalla k7 ajettu 8500km ja kytkin toiminu moitteettomasti..
No toissapäivänä se sit alko. Yhden vähän ripeämmän kiihdytyksen jälkeen rupes temppuilee.
Nyt se ottaa heti, kun vähänki nostaa kytkintä ja tuntuu et huononemaan päin ois menossa.

Ennen tuota kytkinongelmaa ei ollu kyl mitään negatiivista sanottavaa tuosta pyörästä..
Mites muuten, onko muilla k7 omistajilla toiminu luistokytkin miten?
Itellä tuntuu, ettei se toimi yhtään jos vertaa k5-k6.

Random Hero: Minä asustelen täs Jyväskylän nurkilla ja miksei tuota vois käydä koittamassakin.. Se on jo kahdesti kaadettu, niin ei ole sitä uutuuden sääliä enää jäljellä
tounge.gif

jep, 10000km rikki viikonloppuna ja toistaiseksi toiminut moitteettomasti. Rahan puutteen vuoksi tuli hommattua kesäkuussa jossin sliparit. Olisi himoittanut niin perkuleesti hommata japanilaiset tri-oval racing putket kahdella röörillä, mutta hintakysely tuotti yli 3.000 ekun hinnan. Onkohan kukaan mahtanut hommata noita putkia?

Melkeen kerkesin tänne jo hehkuttaa, et omalla k7 ajettu 8500km ja kytkin toiminu moitteettomasti..
No toissapäivänä se sit alko. Yhden vähän ripeämmän kiihdytyksen jälkeen rupes temppuilee.
Nyt se ottaa heti, kun vähänki nostaa kytkintä ja tuntuu et huononemaan päin ois menossa.

Ennen tuota kytkinongelmaa ei ollu kyl mitään negatiivista sanottavaa tuosta pyörästä..

Random Hero: Minä asustelen täs Jyväskylän nurkilla ja miksei tuota vois käydä koittamassakin.. Se on jo kahdesti kaadettu, niin ei ole sitä uutuuden sääliä enää jäljellä  
tounge.gif
Kokeileppas tuota mitä minulle kehotettiin Heinolla.

Eli kallista mopo kallelleen oikealle ja pumppaa kytkintä jonku aikaa. Pitäisi kuulemma auttaa.

Eikös ole mukavan tuntoinen kytkin kun siitä lähtee kokonaan tunto ylhäältä ja pelittää vaan alle puolen sentin matkalla alhaalla...
biggrin.gif

V*ttu mikä vessa

tounge.gif
Kokeileppas tuota mitä minulle kehotettiin Heinolla.

Eli kallista mopo kallelleen oikealle ja pumppaa kytkintä jonku aikaa. Pitäisi kuulemma auttaa.

Eikös ole mukavan tuntoinen kytkin kun siitä lähtee kokonaan tunto ylhäältä ja pelittää vaan alle puolen sentin matkalla alhaalla...
biggrin.gif

V*ttu mikä vessa
Ei auttanut juurikaan ainakaan K5 mallissa.. Ehkä ihan hieman.

Sais kyllä Suzuki oppia tekemään kytkimen, ei voi olla niin vaikeeta!

3 000€ slipareista?
eli U.S.A:n jossin sliparit maksoi n. 1.100 ekua, japanin kokoputkisto kahdella putkella n.3.000. Mitä on kadulla / muualla tullut vastaan niin aika paljon näyttää porukalla olevan yossin yhden putken kokorännejä. Hinta näissä onkin "järkevällä" tasolla 1.500 ekun paikkeilla

Back