Kortti tuli ajettua. Oon katellut kaikki mahdolliset vaihtoehdot läpi. Oon päätymässä uuteen GSX-R1000:n. On kyllä vähän raju alotuspyörä, mutta pyörää olis tarkotus pitää seuraavat 5 vuotta.
ZX-10R:ssä eniten häiritsi, kun luki koneen värinöistä. Etukatekaan ei todellakaan miellytä silmää.
R1:ssä on haukuttu koneen alakierrosvääntöä ja ahdasta ajoasentoa.
Fireblade olis oikeestaan ainoa todellinen vaihtoehto, mutta värit ei oikeen istu silmään.
Eli tähän mopokuumeeseen näyttäis olevan paras vaihtoehto Gikseri. Alottelijalle on plussaa toi tehon esivalinta.
Oon kyllä nuormpana ajellu prätkällä ja autokoulussa tuli vähän kokemusta Hornetin uusimmasta ja vanhasta mallista.
Täytynee kuitenkin taloudellisista syistä siirtää mopon hankinta talveen/ens kevääseen.
Eli olisko tarjota vielä hyviä vaihtoehtoja tälle Sussulle?
Mistä saa parhaaseen hintaan?
Koskakohan K8 mahtaa olla tulossa?
ZX-10R:ssä eniten häiritsi, kun luki koneen värinöistä. Etukatekaan ei todellakaan miellytä silmää.
R1:ssä on haukuttu koneen alakierrosvääntöä ja ahdasta ajoasentoa.
Fireblade olis oikeestaan ainoa todellinen vaihtoehto, mutta värit ei oikeen istu silmään.
Eli tähän mopokuumeeseen näyttäis olevan paras vaihtoehto Gikseri. Alottelijalle on plussaa toi tehon esivalinta.
Oon kyllä nuormpana ajellu prätkällä ja autokoulussa tuli vähän kokemusta Hornetin uusimmasta ja vanhasta mallista.
Täytynee kuitenkin taloudellisista syistä siirtää mopon hankinta talveen/ens kevääseen.
Eli olisko tarjota vielä hyviä vaihtoehtoja tälle Sussulle?
Mistä saa parhaaseen hintaan?
Koskakohan K8 mahtaa olla tulossa?