Ja tiukemmat päästörajat..Mistä luit että ram-air tehot? Ihan satavarmasti moottorin tehot ovat nousseet K5/K6 tasosta, moottori muuten sama mutta uudet injektorit, imu- ja pakokanavat muotoiltu uudelleen, suuremmat pakovenat ja jyrkemmät nokat.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja tiukemmat päästörajat..Mistä luit että ram-air tehot? Ihan satavarmasti moottorin tehot ovat nousseet K5/K6 tasosta, moottori muuten sama mutta uudet injektorit, imu- ja pakokanavat muotoiltu uudelleen, suuremmat pakovenat ja jyrkemmät nokat.![]()
Mä en oikein ymmärrä tuollasia tehon kuristuksia2007 mallissa lennossa vaihdettava kolmiasentoinen power mapping switch:
täysiteho 187
vakio 150
wet 120 hv
ja kaikkea muuta uudistusta:
ohjausiskari (KYB) solenoidi säätyy nopeuden mukaan
runko uusittu
säädettävä swing pivot point (ostettava race kit erikseen)
neljäkertaa tehokkaampi engine management system
mittaristo
lähteenä tämän viikon MCN
Onhan jossain autoissakin käytössä kaiken maailman sportti namiskoja, mitkä lisäävät tehoja ja säätävät alustaa.Mä en oikein ymmärrä tuollasia tehon kuristuksia2007 mallissa lennossa vaihdettava kolmiasentoinen power mapping switch:
täysiteho 187
vakio 150
wet 120 hv
runko uusittu
mittaristo
lähteenä tämän viikon MCN![]()
Minun mielestäni lapsellista tuollainen,parissa asiassa voi olla tarpeenkin,kun jää toiselle voi sanoa että oli jäänyt esim.sadeasentoon tai kun vaimo lähtee sunnuntai ajelulle voi laittaa..vaimosta riippuen heikoille tehoille tai täysille....Onhan jossain autoissakin käytössä kaiken maailman sportti namiskoja, mitkä lisäävät tehoja ja säätävät alustaa.Mä en oikein ymmärrä tuollasia tehon kuristuksia2007 mallissa lennossa vaihdettava kolmiasentoinen power mapping switch:
täysiteho 187
vakio 150
wet 120 hv
runko uusittu
mittaristo
lähteenä tämän viikon MCN![]()
Minä pidän uudesta litrasten kuninkaasta! Varsinkin tuo oranssi on mahtavan värinen.![]()
Missä sellainen 10r onEli silloin on hyvä selitellä kun jää 10r kawalle![]()
Tulee ehkä v. 2009Missä sellainen 10r onEli silloin on hyvä selitellä kun jää 10r kawalle![]()
![]()
![]()
No,eiköhän niitä nyt jonnekinpäin Suomea ole myyty,kovin yritin kesän aikana nähdä kamun K5;sen uuden perätelineen ajossa mutta vaikeaa se oli kun perässä tuli...mutta pakko myöntää että kovia noi susnat ovat olleet 1000;ten KATUtesteissä hondan kanssa..ei vaan..pysytään alkuperäisessä aiheessa.Missä sellainen 10r onEli silloin on hyvä selitellä kun jää 10r kawalle![]()
![]()
![]()
Vituttaa vaan katella noiden jenkkien hinnoittelua, etenkin kun huomioidaan sikäläinen tulotaso. Ei pääse Tarjalandiassa helpolla, ei.Minä pidän uudesta litrasten kuninkaasta! Varsinkin tuo oranssi on mahtavan värinen.![]()
Ameerikan immeiset maksavat pyörästä 8500€. Aika halvalla lähtee...Vituttaa vaan katella noiden jenkkien hinnoittelua, etenkin kun huomioidaan sikäläinen tulotaso. Ei pääse Tarjalandiassa helpolla, ei.Minä pidän uudesta litrasten kuninkaasta! Varsinkin tuo oranssi on mahtavan värinen.![]()
Who cares...Joko ootte käynyt tsekkaan uuden rykkösen, Yamaha foorumilla?
Kyllähän se aika maukkaalta näyttää tuo rykkönen.. Jos ovat saaneet paukkua alas koneeseen lisää, niin mikä ettei rykkönenkin...Who cares...Joko ootte käynyt tsekkaan uuden rykkösen, Yamaha foorumilla?![]()
No kyllä Yamaha on se toinen kuningas ja toinen minun suosikkini Suzukin rinnalla että kiinnostaa. Ja hieno se R1 oliWho cares...Joko ootte käynyt tsekkaan uuden rykkösen, Yamaha foorumilla?![]()
Vakuutuksista ne saakin sitten pulittaa muistaakseni huomattavasti enemmän... Ainakin mitä on tuttuja vaihto-oppilaita uskomista...Ameerikan immeiset maksavat pyörästä 8500€. Aika halvalla lähtee...Vituttaa vaan katella noiden jenkkien hinnoittelua, etenkin kun huomioidaan sikäläinen tulotaso. Ei pääse Tarjalandiassa helpolla, ei.Minä pidän uudesta litrasten kuninkaasta! Varsinkin tuo oranssi on mahtavan värinen.![]()
![]()