• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GSX-R1000 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vma
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mistä luit että ram-air tehot? Ihan satavarmasti moottorin tehot ovat nousseet K5/K6 tasosta, moottori muuten sama mutta uudet injektorit, imu- ja pakokanavat muotoiltu uudelleen, suuremmat pakovenat ja jyrkemmät nokat.
Ja tiukemmat päästörajat..
wink.gif

2007 mallissa lennossa vaihdettava kolmiasentoinen power mapping switch:
täysiteho 187
vakio 150
wet 120 hv

ja kaikkea muuta uudistusta:
ohjausiskari (KYB) solenoidi säätyy nopeuden mukaan
runko uusittu
säädettävä swing pivot point (ostettava race kit erikseen)
neljäkertaa tehokkaampi engine management system
mittaristo

lähteenä tämän viikon MCN
Mä en oikein ymmärrä tuollasia tehon kuristuksia
confused_orig.gif
Miten reisille ne sitte menee kun siihen laitetaan uusi kunnon putkisto ja muut viri romppeet?
Meinaako tuo sitä ettei jantteri osaa ite säännöstellä kaasun käyttöä vesi sateella
wink.gif

Ite varmaan teippaisin säätönumiskan ääri asentoon ettei vahingossakaan mene ahistus puolelle.

Vai pitäskö itekki tehä erikokoisia holkkeja pakoputken päähän ja sanoa että siinä on eri kelille omat tehot
033102ass_1_prv.gif

täysiteho 187
vakio 150
wet 120 hv

runko uusittu
mittaristo

confused_orig.gif
Onhan jossain autoissakin käytössä kaiken maailman sportti namiskoja, mitkä lisäävät tehoja ja säätävät alustaa.

Minä pidän uudesta litrasten kuninkaasta! Varsinkin tuo oranssi on mahtavan värinen.
bowdown.gif

täysiteho 187
vakio 150
wet 120 hv

runko uusittu
mittaristo

confused_orig.gif
Onhan jossain autoissakin käytössä kaiken maailman sportti namiskoja, mitkä lisäävät tehoja ja säätävät alustaa.

Minä pidän uudesta litrasten kuninkaasta! Varsinkin tuo oranssi on mahtavan värinen.
bowdown.gif
Minun mielestäni lapsellista tuollainen,parissa asiassa voi olla tarpeenkin,kun jää toiselle voi sanoa että oli jäänyt esim.sadeasentoon tai kun vaimo lähtee sunnuntai ajelulle voi laittaa..vaimosta riippuen heikoille tehoille tai täysille....

Eli silloin on hyvä selitellä kun jää 10r kawalle
buttrock.gif
Missä sellainen 10r on
biggrin.gif
talktohand.gif
No,eiköhän niitä nyt jonnekinpäin Suomea ole myyty,kovin yritin kesän aikana nähdä kamun K5;sen uuden perätelineen ajossa mutta vaikeaa se oli kun perässä tuli...mutta pakko myöntää että kovia noi susnat ovat olleet 1000;ten KATUtesteissä hondan kanssa..ei vaan..pysytään alkuperäisessä aiheessa.

bowdown.gif
Vituttaa vaan katella noiden jenkkien hinnoittelua, etenkin kun huomioidaan sikäläinen tulotaso. Ei pääse Tarjalandiassa helpolla, ei.
Ameerikan immeiset maksavat pyörästä 8500€. Aika halvalla lähtee...
idea3.gif
Vakuutuksista ne saakin sitten pulittaa muistaakseni huomattavasti enemmän... Ainakin mitä on tuttuja vaihto-oppilaita uskomista...
confused_orig.gif

Back