• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GSX-R 750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Millä ootte helpoiten saanu tankin varoitustarrat pois. Kynnellä raaputtaminen ei kuulosta houkuttelevalta..
Hmm, en tiedä tarkalleen mistä varoitustarroista on puhe, mutta tankin merkit ja kuviot taitavat olla lakan alla. Siihen auttaa vain maalaus.

Kaikki mikä ei ole lakan alla lähtee sopivalla aineella ("Sticker remover" tms...) tai kuumailmapuhaltimella avittamalla. Liimajäljet lähtee vahalla ja säämiskällä.

Millä ootte helpoiten saanu tankin varoitustarrat pois. Kynnellä raaputtaminen ei kuulosta houkuttelevalta..
Kysäses -Harza-:lta se on raaputtanut kaikki varoitustarrat mopostaan pois
biggrin.gif

Mä peitinkin tankin tarran Bagsterilla
tounge.gif

Ite irrotin kaikki muut, paitsi ketjusuojassa on vielä tarra paikoillaan. Parhaiten itse sain tarrat irti tällä reseptillä.
-Hiustenkuivaajalla noin minuutin lämmitys lähietäisyydeltä
-Lämmityksen jälkeen tarra revitään irti (ei välttämättä lähde yhtenä kappaleena)
-Tarraliima pois Autoglymin Tar removerilla (anna vaikuttaa siinä möhnän päällä minuutin tai kaks ja hiero sienellä veke)

Näin iteltä lähti, sit vielä lopuks pesu ja vahaus.

Mulla oli sama resepti kuin Sassulla. Ei muistaakseni jäänyt liimajälkiäkään, kun lämmitin tarpeeksi föönillä ja vedin tarrat hitaasti irti. Ketjusuojan tarra oli sitkein
crazy.gif
.

Kiits, biltemaan siis..joo siinä tankissa on muovitarroja, joten lähtee tolla pois nätisti. Ei saa tankinsuoja tarraa laitettua, ennenkuin noi on pois.

Ite irrotin kaikki muut, paitsi ketjusuojassa on vielä tarra paikoillaan. Parhaiten itse sain tarrat irti tällä reseptillä.
-Hiustenkuivaajalla noin minuutin lämmitys lähietäisyydeltä
-Lämmityksen jälkeen tarra revitään irti (ei välttämättä lähde yhtenä kappaleena)
-Tarraliima pois Autoglymin Tar removerilla (anna vaikuttaa siinä möhnän päällä minuutin tai kaks ja hiero sienellä veke)

Näin iteltä lähti, sit vielä lopuks pesu ja vahaus.
Sama homma. Tosin ei tarvinut edes tar removeria. Vaha vaan lopuksi pintaan ja avot. Mä vaan jaksan aina ihmetellä, että mikä siinä tarrojen poistossa on niin hankalaa...
nixweiss.gif
Itellä on lähtenyt kahdesta (tai jopa kolmesta, ei muista) pyörästä tarrat lämmittämällä tosi näppärästi. Eikä ole tarvinut ostella mitään ihme litkuja.

Itsellä lähti muut tarrat suht nätisti,paitsi ensimmäinen tankintarra,jonka joutu sit kynsimään pois, siihen ei label offit sun muut auttanu. Mattavärisiin sivukatteisiin jäi label offista vmäisiä väriraitoja..ei ainakaan vaha vielä auttanu niihin.

Ja Jennica..Onko tullut huomauttamista kilvestä..Omanikaan ei näy hyvin,mutta sentään puolet paremmin kuin sulla
wink.gif
Minkälaiset äänet yoshin putkessa verrattuna vakioon..vakiokin murisee aika kivasti.

Nuo motohellin savuvilkut k6-k7 gixxeriin on livenä hieman tummemmat kuin tuossa kuvassa...

Nimim. noita livenä tarkastellut...

Itsellä lähti muut tarrat suht nätisti,paitsi ensimmäinen tankintarra,jonka joutu sit kynsimään pois, siihen ei label offit sun muut auttanu.
Poistit varmasti tarran muovipinnan ja kaikki muut mitä "helposti" lähti, suihkautit Label Offia ja annoit myös vaikuttaa hetkisen... On kumma jos tuotti ongelmia.  
nixweiss.gif
Se muovi oli vaaan niiin tiukassa siinä. Ja nyt se label off jätti sit länttejä. Mitä bensaa tankkaatte, 95:sta?

Itsellä lähti muut tarrat suht nätisti,paitsi ensimmäinen tankintarra,jonka joutu sit kynsimään pois, siihen ei label offit sun muut auttanu.
Poistit varmasti tarran muovipinnan ja kaikki muut mitä "helposti" lähti, suihkautit Label Offia ja annoit myös vaikuttaa hetkisen... On kumma jos tuotti ongelmia.
nixweiss.gif
Se muovi oli vaaan niiin tiukassa siinä. Ja nyt se label off jätti sit länttejä. Mitä bensaa tankkaatte, 95:sta?
95:ta ja 98:a.. molemmat katoo tankista, jos niitä sinne laittaa.
eek.gif

nixweiss.gif
95:ta ja 98:a.. molemmat katoo tankista, jos niitä sinne laittaa.
eek.gif
Totta! Itse tankkaan 95:sta.

Edit2: Ois itse asiassa kyseinen menopeli myynnissä, jos jotain kiinnostaa: http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=452300
Hmmm....

Jokos sinä meille esiruppia raotat että mikäs on nyt uusin suunnitelma jos tuosta eroon pääsee?
Katoppakööö... Enhän minä tuosta muuten (todellakaan) luopuisi, mutta kun masussa on semmoinen "pikku motoristi", niin täytyy vaihtaa joksikin aikaa sellaiseen pukattavaan nelirattaiseen malliin.  
wink.gif
Ei ole järkeä eikä varaa seisottaa tallissa uutta pyörää, kun arvokin laskee vuosi vuodelta... Harmittaa myydä, mutta "no can do".
confused_orig.gif

Back