• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GSX-R 750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minulla on 750 k7 ja siinä on devilin tehari... hyvät äänet ja huomattavasti kevyempi alkuperäistä
pyörä muutenkin on mielestäni loistava... pariin viikkoon oon nyt jotain 3500km ajellu...!
Minkänäkönen se devilin putki on? yleensähän devilissä on ollu ihan hirveetä äänet
tounge.gif
Itse oon miettiny leo vincen gpstyleä tai akran putkea,akralla ei vaan taida olla kuin niitä pitkiä putkia..

Asiasta kukkaruukkuun..onko kellään tuota leo vincen gpstyle putkea? Kuinka helppo siinä on irrottaa toi dbkilleri..tarvis tietoja tästä
omg.gif

Ootteko kovaa ajanu noilla ensiasennusrenkailla, miten pidon kanssa? Itsellä ollu ongelmia kylmän renkaan kanssa jo pienissäkin vauhdeissa.

Ootteko kovaa ajanu noilla ensiasennusrenkailla, miten pidon kanssa? Itsellä ollu ongelmia kylmän renkaan kanssa jo pienissäkin vauhdeissa.
Ei metriäkään... mä olin kuullut huhuja, että battlaxit on liukkaat vaihdatin alle Metzelerit. Ne ei kyllä oikein kestäneet kevään karkeita asfaltteja ja nyt alla on Pilot Power 2CT:t ja pitoa takuulla riittää
biggrin.gif

Ei metriäkään... mä olin kuullut huhuja, että battlaxit on liukkaat vaihdatin alle Metzelerit. Ne ei kyllä oikein kestäneet kevään karkeita asfaltteja ja nyt alla on Pilot Power 2CT:t ja pitoa takuulla riittää
biggrin.gif
Joo, rupesin vähän ihmettelemään, kun ykkösvaihteella heitti perä sivulle, että onko kuskissa vai takanakissa vika
wink.gif
Burnasitko takanakin vai heitit varaston perukalle?
wink.gif

biggrin.gif
Joo, rupesin vähän ihmettelemään, kun ykkösvaihteella heitti perä sivulle, että onko kuskissa vai takanakissa vika  
wink.gif
Burnasitko takanakin vai heitit varaston perukalle?
wink.gif
Mä en ajanut ensiasennusrenkailla paljon mitään, kun oli niin liposet. Vaihdoin Corsat alle. Vanhan takasen jämiä on varmaan vieläkin kiinni undertailissa ja etusen möin pois.

Kuinkas tällanen 750 sopii vähän lyhyemmälle tyypille? Itellä mittaa on sentin yli 170. Ensimmäistä pyörää etsimässä, tosin se kortti pitäs kai ensin hommata, no ikä sentään jo riittää
wink.gif

Vau 1. viesti
biggrin.gif

Kuinkas tällanen 750 sopii vähän lyhyemmälle tyypille? Itellä mittaa on sentin yli 170. Ensimmäistä pyörää etsimässä, tosin se kortti pitäs kai ensin hommata, no ikä sentään jo riittää  
wink.gif
Sopii oikein hyvin... satula on edestä aika kapea ja tällaisella persjalkaisellakin ylettyy jalat helposti maahan.

hee... 1000 viesti
eek.gif

Mulla oli jo mun aikasemmassa pyörässä samat ensi asennus renkaat. kuumotti vähän lähtee taas uudelleen niillä ajeleen.
ghostface.gif
No nyt vaihoin kans corsat alle, tähän mennessä parhaat renkaat(mulle) mitä oon koittanu.

No niin, nyt on päästy eroon siitä surkeäänisestä vanhasta putkesta.Leo vincen gp style ilman dbkilleriä rokkaa ihan aikuisten oikeesti
wink.gif

Mistäs voisi kysellä putkenkannatinta k5 mallin pyörään? Kyytiläisen jalkatapit saa häipyä...

Eilen mun rekkarikilpi sanoutui tehtävästään sananmukaisesti irti. Aika voimalla se on lähteny, ku on toisen mutterinki vieny mukanaan. Tietääkö kukaan, mistä sais noita valkoisia muovipäitä rekkarikilpeen. Joutuu jonkin aikaa ajaa pahvista kyhätyllä kilvelle..

Back