Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulipa kokeiltua dynan harmaita (2.2 ohm) puolia paremman kipinän toivossa...Onko kukaan asentanut Dyna-puolia tai koko sytkää GSX:ään?
Oliko mitkä puolat ja millä arvoilla?
Tuohon naputukseen ei auta venttiilien tarkistus jos vain todetaan/mitataan että välykset eivät ole liian pienet ja mahdollinen ylivälys jää toteamatta ja ehkä vältellään hankalahkoa/aikaa vievää palan vaihto operaatiota.Saman huomion oon itekkin tehnyt että välillä naputtaa oikealta puolelta. Mopotin oli juuri venttiilinvälyksen tarkistuksessa, 101 tkm takana eikä vieläkään säädettävää...![]()
Onhan siinä aina riskinsä, että mopohuoltoa ostaessaanTuohon naputukseen ei auta venttiilien tarkistus jos vain todetaan/mitataan että välykset eivät ole liian pienet ja mahdollinen ylivälys jää toteamatta ja ehkä vältellään hankalahkoa/aikaa vievää palan vaihto operaatiota.Saman huomion oon itekkin tehnyt että välillä naputtaa oikealta puolelta. Mopotin oli juuri venttiilinvälyksen tarkistuksessa, 101 tkm takana eikä vieläkään säädettävää...![]()
Kyllähän sieltä pikku säksätys pitää kuuluakin mutta huomiota herättävä naputus ei kuulune koneeseen jossa on välykset kohdallaan. Btw tarvitseeko kukaan säätöpalaa "162"? Jäi hyllyn kulmille tarpeettomana.
Keula on -06 750 GSXR:ästä ja etuvanne paria vuotta tuoreemmasta tonnisesta, jarrut B-Kingistä, vanteen akseli tonnisesta tellusta ja speisseri 1400:stä.Mistä pyörästä on MustanSurman pyörän keula? Tipahtiko keula paljonkin alkuperäisestä? Millä speksillä tilattu jouset (ja muut hilut)?
-Jarno
No totaa, jos oikein kunnolla meinaa huoltaa niin eikös tuossa ala olemaan venttiilien välysten tarkastus aika lähellä?Terve! Mitä öljyä suosittelette moottooriin käytettäväksi? Ajatuksena tehdä huolto pyörään ennen talventuloa. Kiitän vastauksistanne. Niin ja voisitte laittaa vinkkiä mitä muuta tuohon kannattee tehdä, huollon yhteydessä siis. Kilometrit nyt 21tkm.
Juu kiitosta vastauksista mutta kumpikaan teistä ei vastannu kyllä itse kysymykseen eli minkä merkkistä rasvaa sinnte nyt suosittelette? Onko tilanne se että tuota motonetin halvintako sinne kippaan?
Kai se pyörii vaikka puristat tummelia sisään....![]()