Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa, mitäs toi sulla sitten vie? Mulla on kulutus ollut aika tasaisesti siinä 9.0-9.2l/100km. Oiskohan pikkasen rikkaalla...Plussiin vois vielä lisätä suhteellisen pienen kulutuksen ...
Mulla sekakulutus oli 6,8l/100kmJaa, mitäs toi sulla sitten vie? Mulla on kulutus ollut aika tasaisesti siinä 9.0-9.2l/100km. Oiskohan pikkasen rikkaalla...Plussiin vois vielä lisätä suhteellisen pienen kulutuksen ...
Mulla sekakulutus oli 6,8l/100km
TRE+slipariMulla sekakulutus oli 6,8l/100km
Onks sun mopos ihan vakio?
TRE+slipari
Edellinen 1000RR blade vei sen 7:n pintaan soppaa...TRE+slipari
Joo, mut karttoihin ei kuiteskaan oo koskettu? Mulla on siinä kokoränni ja PCIII. No, oon viemässä muutenkin ton vekottimen uudestaan säädettäväks. Ja onhan se varma ettei lisäpaukkua tuu ilman lisäkulutusta. Jotenkin vaan silti tuntuu suurelta. Mitähän noi kiloset kyykyt vie satasella...?
Ei toi 9l+ mikään järjetön ole mutta ootko koska viimeeksi tsekannu putsarit ?No ei sekään vielä kovin paljoa ole. Mihinköhän noi kaks litraa oikein häviää? Vai verottaakone kylmäkäynnistykset sitten noin paljon![]()
Minimi ollu 4,5 ja maksimi 6,8 L/100 km. Slipari on kiinni, ruisku vakio arvoissa. Tää on vissiin harvoja pyöriä mitkä ei käy laihalla tehtaalta lähtiessään...Jaa, mitäs toi sulla sitten vie? Mulla on kulutus ollut aika tasaisesti siinä 9.0-9.2l/100km. Oiskohan pikkasen rikkaalla...Plussiin vois vielä lisätä suhteellisen pienen kulutuksen ...
JAMinimi ollu 4,5 ja maksimi 6,8 L/100 km. Slipari on kiinni, ruisku vakio arvoissa. Tää on vissiin harvoja pyöriä mitkä ei käy laihalla tehtaalta lähtiessään...![]()