Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis tuo oli vaan mallit aikasemmilta linkeiltä otettuna. Oma on enemmän BAGSTER satula valmistajan tyylinen omilla mausteilla toki, mistä tykkäsin enemmän mutta sieltä en vaan osaa linkittää kuvaa tänne.saiskos kysellä kuin suolanen hinta oli penkissä näyttää tosi hyvältä
Suosittelen ajamaan housut jalassa vaikka "kova" ote oiskinToi hiilikuidun näköinen nahka on todella hyvän näköistä eikä minkään kumipainatuksen esikuvan kauhistus . Taisi olla andys leatherin omaa tuotantoa ettei sitä löydy muualta.
Eikä sitten liuvu p*rseen alla pätkääkään vaan saa todella hyvän ja tukevan otteen. <-- jos sitä voi "otteeksi" sanoa![]()
Fiilis juttuja, suosittelen odottamaan kauden alkuun ja heittämään pitkän koe-ajo lenkin ja teet sen pohjalta ratkaisunTarjoutui mahdollisuus vaihtaa oma möhkö zx12r:ään. Olen nyt kahden vaiheilla. Nykyinen on minun 8:sas ilma/öljy jäähy peli. Vaihdanko vai en?
Käsitykseni mukaan 1400 GSX:ä on tulossa pikku hiljaa Classikko?
Auttakaa miestä mäessä, tarvitaan mielipiteitä!
Vaihtaen vaan ... Ei muuten kannata mutta kun myyt mulle sun tilaamat tts nokat ..Tarjoutui mahdollisuus vaihtaa oma möhkö zx12r:ään. Olen nyt kahden vaiheilla. Nykyinen on minun 8:sas ilma/öljy jäähy peli. Vaihdanko vai en?
Käsitykseni mukaan 1400 GSX:ä on tulossa pikku hiljaa Classikko?
Auttakaa miestä mäessä, tarvitaan mielipiteitä!
Minä kanssaJos ja kun joku tilaa tälläset 30 mm korotuspalat, voisin olla mukana kimppatilauksessa jakamassa toimituskustannuksia.![]()
Ja minä myös.Minä kanssaJos ja kun joku tilaa tälläset 30 mm korotuspalat, voisin olla mukana kimppatilauksessa jakamassa toimituskustannuksia.![]()
![]()
Seetityöt on siinä kympin seeti, koneistamosta riippuu ottaako lisää jos upottaa normaalia enemmän. Venttiiliä voi upottaa sen mitä säätöpalat antaa myöten, mulla oli 1.65mm palat vakiona ja 0,9 lienee ohuin mikä käy vakionokilla, mutta jos hiotuttaa nokat samalla niin venttiiliä ei tarvitse lyhentää.Mutta minkälainen homma ja kuka tekisi tuon seetirenkaiden upotuksen? Jotta saisi enempi pois matskua tuosta kannesta.Ja mitähän se maksaa? Seuraava asia joka mietityttää; joutuuko venaa lyhentämään? Oletko Naukkis mitannut jo rutut mitä seuraa 1mm kannesta pois+yhdellä kannen tiivisteellä?
Paljonkos pelkkä nahka tulee maksamaan...Tuli tilattua uusi penkinpäällinen Grizzleys custom seat nimisestä paikasta.
Toimitus oli 3 päivää ja homma onnistu hyvin paypalin kautta.
Grizzleys
Tuolla asiallisia päällisiä naku mopoihin
Googlehaulla löytyy muutamat säädöt millä pitäis parantua oleellisesti, et ole ainoa joka huomannu ton asian.Tuli eilen korkattua ajokausi GSX:llä. Sellainen laiskapulskea peruspyörähän se on, mutta se oli tiedossa.
Alusta oli kyllä aikamoinen pettymys, varsinkin etupään osalta. En tiedä viittiskö alkaa sitä päivittämään, kun runko tulee kuitenkin seuraavaksi vastaan.
Mitäs porukat suosittelee, halpoja modeja keulaan?
On ne kiinni, edellinen omistaja oli ne jo laittanut. 130hp ja 130Nm takarenkaalta.. Pitää sille kyllä jotain tehdä, kovin laiskan oloinen se on. Miten laiska sitten mahtaa vakio ollaGooglehaulla löytyy muutamat säädöt millä pitäis parantua oleellisesti, et ole ainoa joka huomannu ton asian.Tuli eilen korkattua ajokausi GSX:llä. Sellainen laiskapulskea peruspyörähän se on, mutta se oli tiedossa.
Alusta oli kyllä aikamoinen pettymys, varsinkin etupään osalta. En tiedä viittiskö alkaa sitä päivittämään, kun runko tulee kuitenkin seuraavaksi vastaan.
Mitäs porukat suosittelee, halpoja modeja keulaan?
Laiska ja pulskea pyörähän tuo on mikä ei varmaan yllätä.
Onko nokat muuten kiinni + muut sälät ? Ja jos oot dynottaas lähiaikoina laita ihmees tietoa
Mitäs pyydät tosta ja mitä sisältää?Mulla olis käyttämätön Hyper Pproon keulan parannuskitti ylimääräisenä. Voi ostaa omakustanne hintaa. 045 6734641 jyri@j-stenvall.fi