Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä myös Lsc tai lcs leveä tanko orginaali korkuisena.Kuinka väellä on riittäny letkut,johdot ja kaasuvaijeri kun on vaihdettu crossi tankoo?
Kyl siin viel kaukana kyykyn ajoasennosta ollaan. Pyörässä on kuitenkin aivan eri mitat vrt. esmes. Gixeri tonniseen. Mutta ajettavuus ja näkö paranee niin ku valehtelematta 200 prossaa. Saattaa kyllä olla taas niin makuasia mutta kokeilemisen arvoinen.Itse vaihdoin lsc vai onko se lcs crossitangon tosin low mallin eli matalin mahdollinen tilasin sen tokimotosta varpit ja letkut riitti ok mut joutu tempoon tangon aika etuasentoon ettei ottanut tankkiin kiinni tosin se korjautuisi kyl nostopaloilla mut ei jaksa säätää kaiketi noi vimpaimet piisaisi korkeammallekkin tankomallille ohan ok .....ja asiasta sadanteen kuin paljo se muuttaa ajoasentoa noi korotuspalat siis taakse tuleeko jo R fiilis eli matalatanko etuasennos + sit kun korotuspalat ni onko ajoasento kun kyykys ? ..kysyy tyhmä...joka ei pidä tupperin ajoasennosta
Itsellä oli öljyntäyttökorkin paikalla semmonen lämpömittari (nyt siin on koristehuohotin) ja ei se koskaan ole oikeastaan yli 90 näyttänyt vaikka kuinka kuumalla on kaupungissa ajellut. Mutta voishan sitä testata tuolla mittarilla koska ne flektit lähtee pyörimään, käyttää vaan paikallaan pyörää. Mittaria saa Louisilta 29.90€, on ihan mageen näköinen. Louis jälleenmyyjäTuossa Suzuki Talkissa on puhetta 1000 gigsun flektistä.
Itse olen liikenne valoissa yrittänyt katsella varsinkin kaupungissa ajellessa gsx14:än flektiä mutta kertaakaan en sitä ole nähnyt pyörivän.![]()
Mutta eipä ole kyllä mittariakaan mistä näkisi lämpöjäkään.
Onko se lämpötila sensori mikä on oikealla sytty pyörän alla eteenpäin napaisuus.
Moi, kyllä GSX 1400:ssa on flekti, katopa luhduttimen yläpuoleen keskelle.... melkeinpä voisi sanoa että piilossa on , mutta on kuitenkin ja pakolliset Juhannukset kaikille, pysytään pystyssä sekä hengissä.UGH!!Gsx1400s flekti? eikö toi ole ihan öljylauhdutteinen jossa ns lauduttajana toimii ilmavirta/ajoviima ?![]()
Ps: antaa luvan nauraa , en vain ole tos mopottimessani flektiä huomannut vai tai noh kaiketi sokea olen
- Painuu sit kaa tilaamaan korokepaloja...jos 200% muuttu paremmax näkö ....nam nam uskoo suur gurun suurii sanoja
-![]()