• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GSX 1.4 rakentajat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gsx1400
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No täällä ei ainakaan sitä ongelmaa ole, ettei jalat ylettyisi maahan
biggrin.gif
Pitää katella luetteloita, jos jostain löytyisi korotuspalikat. Ilmoittakaa, jos joku löytää sellaiset.

tilasin juurikin eilen netin kautta www.justbandits.com sivustolta (GSX 1400 Jack-Up Kit) hinta hieman alle 100 e + postituskulut. nyt vaan odotellaan saapuvaksi...

Laskin etupäätä (nostin pamppuja) 17 mm viime talvena ja nyt taipuu kyllä paremmin mutkiin, tai sitten en vaa muista millaista oli ajaa viime kesänä...
omg.gif

Itse vaihdoin lsc vai onko se lcs crossitangon tosin low mallin eli matalin mahdollinen tilasin sen tokimotosta varpit ja letkut riitti ok mut joutu tempoon tangon aika etuasentoon ettei ottanut tankkiin kiinni tosin se korjautuisi kyl nostopaloilla mut ei jaksa säätää kaiketi noi vimpaimet piisaisi korkeammallekkin tankomallille ohan ok .....ja asiasta sadanteen kuin paljo se muuttaa ajoasentoa noi korotuspalat siis taakse tuleeko jo R fiilis eli matalatanko etuasennos + sit kun korotuspalat ni onko ajoasento kun kyykys ? ..kysyy tyhmä...joka ei pidä tupperin ajoasennosta

täytyy kyllä kehua aikaisemmin mainitsemaani justbandits yritystä. maanantaina tilasin aamulla korotuspalat ja tänään tuli omaan postilaatikkoon ennen puoltapäivää.
062802jumpie_prv.gif
tehokasta ! Palat on paikoillaan ja huomasin asentaessa, että keskiseisontatuen saa poistaa tarpeettomana (pysyy kyllä pystyssä, mutta huterasti eikä rengaskaan enään pyöri).

mutta kylläpä näyttää hyvältä !
smile_org.gif

Itse vaihdoin lsc vai onko se lcs crossitangon tosin low mallin eli matalin mahdollinen tilasin sen tokimotosta varpit ja letkut riitti ok mut joutu tempoon tangon aika etuasentoon ettei ottanut tankkiin kiinni tosin se korjautuisi kyl nostopaloilla mut ei jaksa säätää kaiketi noi vimpaimet piisaisi korkeammallekkin tankomallille ohan ok .....ja asiasta sadanteen kuin paljo se muuttaa ajoasentoa noi korotuspalat siis taakse tuleeko jo R fiilis eli matalatanko etuasennos + sit kun korotuspalat ni onko ajoasento kun kyykys ? ..kysyy tyhmä...joka ei pidä tupperin ajoasennosta
Kyl siin viel kaukana kyykyn ajoasennosta ollaan. Pyörässä on kuitenkin aivan eri mitat vrt. esmes. Gixeri tonniseen. Mutta ajettavuus ja näkö paranee niin ku valehtelematta 200 prossaa. Saattaa kyllä olla taas niin makuasia mutta kokeilemisen arvoinen.

Itsellä on toki viel tramppien siirtosarjat samaisesta puljusta, joten hieman taaempana ja ylempänä jalat eikä ainakaan vielä ole polvet jumittanut vaikka pituutta on 191 kertynyt.

Tuossa Suzuki Talkissa on puhetta 1000 gigsun flektistä.

Itse olen liikenne valoissa yrittänyt katsella varsinkin kaupungissa ajellessa gsx14:än flektiä mutta kertaakaan en sitä ole nähnyt pyörivän.
baaa.gif

Mutta eipä ole kyllä mittariakaan mistä näkisi lämpöjäkään.

Onko se lämpötila sensori mikä on oikealla sytty pyörän alla eteenpäin napaisuus.

nostaa sopivasti meinaan noihin korotuspaloihin palatakseni...ajo-ominaisuudet muuttuivat paremmaksi (herkemmäksi) eikä se asento hirveästi muuttunut...juuri sopivasti. ajattelin vielä laskea etupäätä sen 1,5-1,8 cm alemmaksi.

painotan edelleen----ulkonäkö muuttui aika paljon
buttrock.gif

Tuossa Suzuki Talkissa on puhetta 1000 gigsun flektistä.

Itse olen liikenne valoissa yrittänyt katsella varsinkin kaupungissa ajellessa gsx14:än flektiä mutta kertaakaan en sitä ole nähnyt pyörivän.
baaa.gif

Mutta eipä ole kyllä mittariakaan mistä näkisi lämpöjäkään.

Onko se lämpötila sensori mikä on oikealla sytty pyörän alla eteenpäin napaisuus.
Itsellä oli öljyntäyttökorkin paikalla semmonen lämpömittari (nyt siin on koristehuohotin) ja ei se koskaan ole oikeastaan yli 90 näyttänyt vaikka kuinka kuumalla on kaupungissa ajellut. Mutta voishan sitä testata tuolla mittarilla koska ne flektit lähtee pyörimään, käyttää vaan paikallaan pyörää. Mittaria saa Louisilta 29.90€, on ihan mageen näköinen. Louis jälleenmyyjä

UGH!!  
withstupid.gif
Gsx1400s flekti? eikö toi ole ihan öljylauhdutteinen jossa ns lauduttajana toimii ilmavirta/ajoviima ?
Ps: antaa luvan nauraa , en vain ole tos mopottimessani flektiä huomannut vai tai noh kaiketi sokea olen

- Painuu sit kaa tilaamaan korokepaloja...jos 200% muuttu paremmax näkö ....nam nam uskoo suur gurun suurii sanoja  
bowdown.gif
bowdown.gif
-

UGH!!  
withstupid.gif
Gsx1400s flekti? eikö toi ole ihan öljylauhdutteinen jossa ns lauduttajana toimii ilmavirta/ajoviima ?
Ps: antaa luvan nauraa , en vain ole tos mopottimessani flektiä huomannut vai tai noh kaiketi sokea olen

- Painuu sit kaa tilaamaan korokepaloja...jos 200% muuttu paremmax näkö ....nam nam uskoo suur gurun suurii sanoja  
bowdown.gif
bowdown.gif
-
Moi, kyllä GSX 1400:ssa on flekti, katopa luhduttimen yläpuoleen keskelle.... melkeinpä voisi sanoa että piilossa on , mutta on kuitenkin ja pakolliset Juhannukset kaikille, pysytään pystyssä sekä hengissä.
thumbs-up.gif
062802moto_prv.gif

thumbs-up.gif
Tattis taas selkis toikin, tosin eipä oot tullut sen kummemmin katseltua siihen saakka vain ajoa kun alkaa piiputtaan ja katselua sen jälkeen vasta ja senkin katselun suorittaa mun tapauksessa joku muu itse olen peukalo keskel kämmentä  
biggrin.gif

Tuli hankittua uusi musta gsx 1400 mahtava peli ajella vääntöä
riittää.Mutta yksi pikku asia häiritsee ajamista joten kysyisin kokeneemilta. Kun jarruttaa moottorilla ja avaa kaasun uudelleen tapahtuu nykäisy ikään kuin kaasussa olisi lyhyt on/off ilmiö.Onko kyseinen ilmiö ominaisuus (huollon mukaan on) vai onko säätö homma.

smile_org.gif
Onneksi olkoon ! Mielestäni säätö helpottaa ja ittelläni oli myös vaijerit huomattavan löysällä.

Aapuva
033102ass_1_prv.gif
korotus paloja haluan mutta kuinka korkeet? 35 vai 50 mm keskiseisonta tuki kaiketi jää toimettomaks jo 35mm korokkeella kuinkas onko kukaan koittanu noita korkeempia toimiiko enää sivu jalkakaan vai tartteeko pyörätelineen
wink.gif

Itse voin puhua vain noiden 35mm korotusten puolesta. 50mm kuulostaa kyllä aika rajulta jo. Voi alkaa ketjut kahnaamaan takahaarukkaan ym.

Back