• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Gotlandring 19.6.2015 - 21.6.2015 (juhannus)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nitrous sanoi:
Jos en väärin muista niin huiput selkeesti parkkia pienemmät. Oisko ollu tonnarilla jossain 230-240 välimaastossa. Valitettavasti ei oo enää dataa tallessa tuolta niin ei voi tarkistaa.

230km/h oli mun datassa nopeimman kierroksen huiput. Mutta mullahan huiput oli aina susipaskat eli 240km/h varmaan orgin paremmat otti siihen pääsuoralle.

edit. 1000cc

Streethawk sanoi:
230km/h oli mun datassa nopeimman kierroksen huiput. Mutta mullahan huiput oli aina susipaskat eli 240km/h varmaan orgin paremmat otti siihen pääsuoralle.

edit. 1000cc
Mitäs kierrosaika?

Nitrous sanoi:
Ja kun näät ne korkeuserot, menee piirrustelut ihan uusiin puihin. :D

Jep, radassa on kesken mutkaakin vaihtuvia kallistuksia jotka määräävät jarrupaikkoja ja ajolinjoja. Mutkia ei myöskään voi ajaa perinteisesti "ulos, sisään, ulos"-mentaliteetilla, sillä aiemman mutkan ulostulo vaikuttaa aina seuraavan mutkan sisään menoon.

Kyl sä sitten näät... :D

Streethawk sanoi:

edit. 1000cc

Ei se muisti siis paljon heittäny. Mulla siis varmaan ollu rytkösellä siinä 240 pinnassa. Se pyöree kymppihän meillä yleensä oli eroo noissa nopeimmissa paikoissa. Hauska muuten nähdä, että kuinka moni tällä reissulla ajaa 27 tai jopa 26-puolelle. Viimeks tais kolme tai neljä kuskia ajaa 28-alkusen.

Alkaa kuulostaa sille, että tuo 3D-tulostus ei olisikaan hassumpi idea. 3D-mallinnus radasta mökin terassille pystyyn ja pohtimaan. :D

Pääsuoran jarrutus alamäkeen Busalla! Mitäköhän siitä tulee:grin:

scuuba sanoi:
Testattu toimivaksi, joka päivä, toivottavasti ei tällä kertaa. :paikallatuulee:

Tuohon alamäkeen saa myös todella näyttävät endot jos aloittaa jarrutuksen liian myöhään... :D

Juutana sanoi:
Tuohon alamäkeen saa myös todella näyttävät endot jos aloittaa jarrutuksen liian myöhään... :D
Mä veikkaan ett mun tän kesän endot tuli jo kokeiltua botniaringillä, ja ne ei päättyny hyvin. :kynttila:

24h aikaa lähtöön, työpäivä tekemättä, mopo nakuna, katteet teippaamatta, renkaat vaihtamatta, auto pakkaamatta, univelat kuittaamatta. Kyl se tästä.

Goofy S sanoi:
Nukut laivalla 12h ja sit runsas aamiainen. :)
Me meinataan ajaa koko yö niinku Roy Orbison. Sundsvallis stoppi tho.

Laivaan sit vasta visbyyseen mennessä.

scuuba sanoi:
Otappas muuten kawaan sopiva vara-akku mukaan. Siltä varalta että toi mun mopon akku on zippi, eikä ainoastaan tyhjä. :bye:

No ainahan mulla on muutamia hapottamattomia mukana, ihan vaan varalla. :p

Laiva liikkuu, jos jotain unohtu, nyt on myöhästä hakea. :jpstyle:

Hiukan aattelin vielä eilen ottaa stereot mukaan, mutta aamun kiireessä sitte jätin kotia. Musaa kyllä löytyy, jos joku raahaa auxisen soittimen.

Back