T1mppa sanoi:Kaasulla kääntö
Hyvät äänet oot saanu videoihisi. Onko kamera jonkun pleksin takana? Muistaakseni ei, joten mikä on salaisuus?
Ei siihen tarvi kuin GoPro, avoin takakansi peitetty jesarilla ja sijoitus mopon keulaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
T1mppa sanoi:Kaasulla kääntö
Hyvät äänet oot saanu videoihisi. Onko kamera jonkun pleksin takana? Muistaakseni ei, joten mikä on salaisuus?
-JuhaK- sanoi:Ei siihen tarvi kuin GoPro, avoin takakansi peitetty jesarilla ja sijoitus mopon keulaan.
Se on se vm2005 isolohko-636:nen missä on aiva älytön keskialueen vääntö.Nitrous sanoi:Selkeesti liikaa voimaa kun tolleen jaksaa sutia.Mut ei kyllä ollu lähtö tangentin suuntaan kaukana tosta.

Salaisuus on kameran sijoitus aerodynaamisesti toimivaan paikkaan, eli sellaseen kohtaan missä ilman virtaus on mahdollisimman laminaaria (tasaista), eli mopon etukatteen nokka, tai keskilinjalla siinä nokan yläpuolella. Mulla se on visiirin alareunassa. Tarkotus on ollu pistää metallinen (ebay) kiinnike ihan nokkaan, mut ei oo millään ehtiny.T1mppa sanoi:Kaasulla kääntö
Suosittelen kyllä tollaista alumiinimounttia keulaan. Sitten kun vielä hankkii suoran lyhyen alu-jatkopalan niin selviää yhdellä jatkovarrella. Mulla on muutama ylimääräinen jos jollain tarvetta. Muoviset menee poikki ennemmin tai myöhemmin...scuuba sanoi:Salaisuus on kameran sijoitus aerodynaamisesti toimivaan paikkaan, eli sellaseen kohtaan missä ilman virtaus on mahdollisimman laminaaria (tasaista), eli mopon etukatteen nokka, tai keskilinjalla siinä nokan yläpuolella. Mulla se on visiirin alareunassa. Tarkotus on ollu pistää metallinen (ebay) kiinnike ihan nokkaan, mut ei oo millään ehtiny.
Kotelo on gopron vakiokotelo avoimella takakannella.
Kiinnike katteeseen on gopron vakio muovikiinnike jossa on pari kerrosta sähköteippii siinä keskikorokkeessa jotta sitten taasen se kameran kiinnike ei pääse heilumaan siinä. Vakona siinä on joku 0.2mm klappia ja siitä aiheutuu kuvaan ikävä heiluminen ja ääneen selkee kolina tms.
Samoin sen kotelon korvakkeet menee poikki ennemmin tai myöhemmin...-JuhaK- sanoi:Muoviset menee poikki ennemmin tai myöhemmin...
scuuba sanoi:Samoin sen kotelon korvakkeet menee poikki ennemmin tai myöhemmin...
Mulla on yks josta noi korvat on poikki, niin ajattelin kokeilla josko lasikuitu/hiilikuitu pysyis siinä polykarbonaattikotelossa polyesterillä kiinni, niin sais vähä kestävämmät korvakkeet siihenkin.