• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GoPro - kamera

Pottakamera

Onko pätevä kapine? Näyttää vaan niin pirusti halvemalta ku nuo muut!
Toi on vissiin HD versiota edeltävä malli. Tässä on kaverin kamerasta - video - kesältä. Taisi olla suunnilleen kesän ekat ajelut ja meno sen näköistä
biggrin.gif

Pistä muutama kymppi lisää ja osta HD 960 versio. Tässä on mun kameralla - videoo - samoista karkeloista kuin edellisessä, eri setti tosin...

Ja aavistus lisää 960:seen niin saa GoPro version mihin voi kiinnittää vaikka tuon isomman näytön taakse.

Mulle tuli just pari Hero2:sta joten vuoden loistavasti palvellut Hero1 joutais myyntiin. Mukaan löytyis lisäakkupakettia, lcd-näyttöä ja suunnilleen kaikki romppeet mitä tossa tuli mukana (osasta kiinnityslätkistä puuttuu 2p-teipit). Kiinnostuneet voi laittaa yksäriä.

No mikä ettei ! Kun kerta tuntui olevan hinnat kohdillaan ja muutenkin ihan "Pro"-meininki tuolla Vimpelin suunnalla niin otettiin sitten se Go Pro :jippikaijee:

Mut tästähän taisi tulla mainos, -ei kai haittaa.....:)-

Ei tullut härö vaan väärä linkki.

Oikea: http://cdon.fi/kodin_elektroniikka/videokamerat/action-videokamerat/

Siinä sivun yläosassa on se alennuskoodihommeli

Säilytä hauskat muistosi ja kuvaa toiminnantäyteisiä filmejä talvilomalla Go Pro HD Hero 2 Motosports-kameralla. Juuri nyt saat 30 € alennusta antaessasi seuraavan koodin kassalla: XXXXXX
Alennuskoodi on voimassa 06.03.2012 asti ja se voidaan käyttää ainoastaan yhden kerran. Koodia ei voi yhdistää muiden alennuskoodien kanssa.
Löydät lisää kameramalleja ja -merkkejä kampanjasivustoltamme, alennettuun hintaan tietenkin!

-JuhaK- sanoi:
Tärinä voi aiheuttaa "hieman" ongelmia, mutta onnea yritykselle...

Olen aikaisemmin käyttänyt Casio perus pokkaria eikä tärinän kanssa ollut ongelmia. Tosin silloin oli alla rivi-4 moottoripyörä ja nyt V2...

sjobbe sanoi:
Olen aikaisemmin käyttänyt Casio perus pokkaria eikä tärinän kanssa ollut ongelmia.

Oliks siinä optinen tai kennon liikutteluun perustuva kuvanvakain?

Hannula sanoi:
Oliks siinä optinen tai kennon liikutteluun perustuva kuvanvakain?

Nyt kysyt vaikeita. Ei ollu varmaa kumpaakaan. Tarkkaa mallia en muista mutta Casio Exilimit ~2006 näyttäis kaikki olevan ilman mitään.

Viimeksi muokattu:
Moni kamera on meikäläisen kypärissäkin kiíkkunut mut ainoa johon NYT olen tyytyväinen on tämä GoPro.
On ollut Toshiban kätevää & Samsungin liikkeestä käynnistyvää, yms. hienoja ominaisuuksia. Ajattelin että se vedensieto on "turha" jne.....mutta mutta. Mielestäni se a i n o a oikea ongelmi noissa kaikissa on tuo kalansilmä-objektiivin puute, eli kun ei saa riittävän laajaa kuvaa niin kuvasta tulee putkimainen ja kypärässä varsinkin se on silloin todella levotonta katseltavaa. Ei ole mainos mutta esim. GoPro:ssa kun on 170´asteen näköala (kutakuinkin kuin silmä), niin jälki on silloin ihan muuta kuin putkesta tsiigattua... toisekseen, suuntauskaan ei ole silloin niin tarkkaa !
Have a taste B:-)

Viimeksi muokattu:
Täytyy sitten kesämmällä näyttää miten käy. Oletan että on yhtä hyvä ku aikanaan Casio.
Syy miksi en halu Contouria tai GoProta on äänenlaatu ja 1080p60 puute. Tarkoitus on käyttää kameraa muuhunkin.
Sitten meinasin että Sony NEX-5N + 180° objektiivi mutta hintaa tuleekin sitten vajaa tonni.

Päädyin siis tuohon DSC-HX9V kameraan:
IMG_1523.JPG

DSC0001.jpg

Ehkä kaksi kertaa kesässä on kiva kuvata joku reissu. Enemmän kuvaavan kannattaa varmaan ottaa tommonen edellämainittu action-kamera.

Mulla on semmoinen orastava teoria noista kuvanvakaimellisista pokkareista, että niissä vakaajamekanismin liikkuttelema elementti heiluu mopokäytössä liikaa eikä vakaajamekanismissa riitä paukut tärinän kuriin saamiseen. Kokemusta on tosin vain yhdestä Panan pokkarista yhdessä Kottaraisessa, ja sillä yhdistelmällä jälki oli täysin kelvotonta. Jos vakaajamekanismin poiskytkeminen lukitsee liikuteltavan elementin mekaanisesti, niin silloin ongelmaa ei periaatteessa ole.

lisäksi harvoissa pokkareissa on tarpeeksi laajaa kuvakulmaa, sekä se "zoomi"-tötterö silti resonoi.

Back