Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä olisi nopeuksien kera - tuubi -Hienoo kuvaa näyttää tulevan kolmioonkin kiinnitettynä. Sit viä racechrono overlay tohon ni pääsee seuraan kierrosaikoja ja todellisia nopeuksia
Melko nopeelta näytti tai sitten on alkanu pelottaan talven aikana.
kattelin paikan niin, että jos tuossa pitää mountin tappi ottaa ennen kameraa.Paljon parempi kuvakulma.
Noin matalalla näyttää vauhtikin joltain ja jousituksen elämistä on hauska seurata. Radalla täytyy vaan olla tarkkana maavaran kanssaIte en o viä tohtinu kokeilla.![]()
Mun kanskattelin paikan niin, että jos tuossa pitää mountin tappi ottaa ennen kameraa.Paljon parempi kuvakulma.
Noin matalalla näyttää vauhtikin joltain ja jousituksen elämistä on hauska seurata. Radalla täytyy vaan olla tarkkana maavaran kanssaIte en o viä tohtinu kokeilla.![]()
totta on se, että kuvakulma vaikuttaa vauhdin tuntuun erittäin paljon. saattaa olla turha mainita, mutta kaikki mun "katupätkät" on ajettu tikkarin mukaan tai alle.
Ja aina samalla tiellä.kaikki mun "katupätkät" on ajettu tikkarin mukaan tai alle.
Aika erikoinen tyyli. Etusormet kahvoillla. Pitääpä kokeilla. Nopea morjestaaOmat testailut. Intruderissa joka paikka tärisee joko paljon tai ihan helvetisti.![]()
Jonkin näköista kuvaa sai imukupilla etuvalo "katteessa".
Fiilistelyä
Täytyy testailla lisää ja kehitellä noita kiinnitys vaihtoehtoja.
Heh, pentuna tuli ajettua polkupyörätrialia noin 10vuotta "aktiivisesti", sieltä jäänyt, en itse edes aina huomaa tota.Aika erikoinen tyyli. Etusormet kahvoillla. Pitääpä kokeilla. Nopea morjestaaOmat testailut. Intruderissa joka paikka tärisee joko paljon tai ihan helvetisti.![]()
Jonkin näköista kuvaa sai imukupilla etuvalo "katteessa".
Fiilistelyä
Täytyy testailla lisää ja kehitellä noita kiinnitys vaihtoehtoja.![]()