• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GoPro - kamera

Mitä ohjelmaa käytätte .MP4 videoiden editoimiseen? Mulla on Corel VideoStudio Pro X3, jolla editointi onnistuu hyvin, mutta sitten renderöinti kestää ikuisuuden kun en tiedä millä asetuksella se pitäisi tehdä.

Ihan normaalia, ei o mpeg4 mikään kevyt codec
tounge.gif

Tällä mun romulla kestää melkein tunti per 10 minuuttia videoo.

Samaa luokkaa, reilu 1h/10min

jos ei tarvi editoida yhtään niin käytän Windowsin movie makeria, muuten eli 90% Sony Vegasia. Joskus monimutkaisiin jälkikäsittelyihin After Effectsiä.

Tallennus 1280x720 30(29.6)fps (25 riittäisi tuubiin) 6-8Mbps .wmv

Paljon parempi kuvakulma.
Noin matalalla näyttää vauhtikin joltain ja jousituksen elämistä on hauska seurata. Radalla täytyy vaan olla tarkkana maavaran kanssa
tounge.gif
Ite en o viä tohtinu kokeilla.

Noin matalalla näyttää vauhtikin joltain ja jousituksen elämistä on hauska seurata. Radalla täytyy vaan olla tarkkana maavaran kanssa  
tounge.gif
kattelin paikan niin, että jos tuossa pitää mountin tappi ottaa ennen kameraa.
totta on se, että kuvakulma vaikuttaa vauhdin tuntuun erittäin paljon. saattaa olla turha mainita, mutta kaikki mun "katupätkät" on ajettu tikkarin mukaan tai alle.

tounge.gif
kattelin paikan niin, että jos tuossa pitää mountin tappi ottaa ennen kameraa.
totta on se, että kuvakulma vaikuttaa vauhdin tuntuun erittäin paljon. saattaa olla turha mainita, mutta kaikki mun "katupätkät" on ajettu tikkarin mukaan tai alle.
Mun kans
lookaround_orig.gif

Omat testailut. Intruderissa joka paikka tärisee joko paljon tai ihan helvetisti.
biggrin.gif

Jonkin näköista kuvaa sai imukupilla etuvalo "katteessa".

Fiilistelyä

Täytyy testailla lisää ja kehitellä noita kiinnitys vaihtoehtoja.

Onko kellään myydä ylimääräistä: 1 Three-Way Pivoting Side Arm Assembly, eli härpäke millä saa kameran eri kulmaan kiinnikkeeseen nähden.
Eli toi mikä on tossa keskellä kuvaa

683_large_683_large_CHDHH-001-97-683x4261.683x426.jpg

Omat testailut. Intruderissa joka paikka tärisee joko paljon tai ihan helvetisti.
biggrin.gif

Jonkin näköista kuvaa sai imukupilla etuvalo "katteessa".

Fiilistelyä

Täytyy testailla lisää ja kehitellä noita kiinnitys vaihtoehtoja.
Aika erikoinen tyyli. Etusormet kahvoillla. Pitääpä kokeilla. Nopea morjestaa  
062802jumpie_prv.gif
Heh, pentuna tuli ajettua polkupyörätrialia noin 10vuotta "aktiivisesti", sieltä jäänyt, en itse edes aina huomaa tota.

Samaa ihmetteli myös autokoulun ope kun korttia ajoin. Selityksen jälkeen ope vaan totes, et se selittääkin ton tasapainon...  
smile_org.gif

Lyhentää toki reaktioaikaakin kun näpit valmiiksi kahvoilla. Toi ois ihan hyvä tapa opettaa jo autokoulussa imho.

Tolleenhan ne näkyy ajavan Bike UK:n kaikissa kuvissa. Tosin ovat myös aina kyyristyneenä katteen taakse, mutkateilläkin. Noo, tylsältähän se näyttäskin kuvissa tönöttää kädet tikkusuorina ja selkä pystyssä. Mut on noista tarttunu itellekin tapoja, lähes aina tulee ajettua päkiät tapeilla ja kädet koukussa vaikkei olis tarpeenkaan. Mulla on tosin pari sormea jarrulla. Kytkintä en ole vielä oppinut käyttämään yhdellä tai kahdella sormella.

Itsellä tuntui parantuneen kytkintuntumakin kun aloin käyttää kahdella sormella, eihän sitä pohjaan tarvitse muutenkaan puristaa, niin loput sormet toimii siinä luonnollisena liikkeen rajoittimena... Ja sori offtopicista.

Back