Aamupalalle heti 8 kun respantyttö alkoi palvelemaan, myös UK:n kuskit lähti samaan aikaa mun kanssa, Käytiin vielä samalla bp:llä tankillakin, ite jäin vähän siinä jälkeen heistä.
Selasin siinä navia ajaessa, kun peiliin vilkastessa oli sinisiä valoja kahden moottorippyörän verran... no ei onneks vilkkuvia kuitenkaan, mutta säväytti se äkkiseltään.
Muistin samalla, että mullahan voi olla maksmaton sakkokin muutaman vuoden takaa.
Olin Tenerifalla vuokrannut honun 500X:n ja aamulla kattelin eturengasta, että ompas aika silostone En jaksanut alkaa vääntää siitä, kun ei ollut sadettakaan tiedossa. Minun piti ajaa Teiden kautta Puerto Ricon:n lounaalle tuttujen tyttöjen kanssa, vaan siellähän olikin kyltti ettei saa ajaa alas Mp/pyörillä, koska siellä oli silloin ollut kovat maastopalot ja kaiteita puuttui.. Tein siinä uparinn kyltillä, mutta jostain syystä paikalla ollut partio pyysi pysähtymään.. tarkasti ajokortin ja mätkäisi 200€ sakot renkaasta, mutta sanoin kahdesti, että vuokraamo maksaa., et sinä, lappuun tosin tuli mun tiedot... No jätin vuokraamolle sitten lapun kun palautin honun, mutta joku viikko myöhemmin sain karhun.. Pyysin espanjalaisen motoristi työkolleegan soittamaan vuokraamoon. Olivat luvanneet hoitaa maksun heti...sen jälkeen en ole asiasta kuullut, enkä ole huomannut pyydellä kuittikopiotakaan..
En tiedä kauanko nuo näkyy heillä, jos ei liike maksanut sitä.
Oli kyllä aika mukavan haastava tie tänne Malagan vuorille lähes 1000m korkeuteen merenpinnasta parhaimmillaan ja mutkaa riitti.. viimeset kilometrit tulin vielä päällystämätöntä oikopolkua jolle navin ohjas, välillä puolet tiestä puuttui kevään rankkasateiden jäljiltä edelleen.
Katso napauttamalla!
photos.app.goo.gl