Kiitos vihjeistä.
Olen kokeillut mtk_suomi-nimellä ja gmapsupp.img:nä niin isoilla kuin pienillä kirjoitettuna. Zumokin on bootattu ja tyhjennetty käyttäjädatasta. Kortilla ei ole muuta karttaa kuin kysessä oleva maastokartta. Vaan eipä löydä karttaa starttivaiheessa. SW versio on uusi 4.9
Kokeilin myös kakkosvaihtoehtoa eli zippiä, mutta siinä jostain kumman syystä koneeni ei salli install.bat-skriptin muuttaa rekistereitä vaikka olen loggautunut sisään admin-oikeuksin.
Alkaa pikkuhiljaa
Olen kokeillut mtk_suomi-nimellä ja gmapsupp.img:nä niin isoilla kuin pienillä kirjoitettuna. Zumokin on bootattu ja tyhjennetty käyttäjädatasta. Kortilla ei ole muuta karttaa kuin kysessä oleva maastokartta. Vaan eipä löydä karttaa starttivaiheessa. SW versio on uusi 4.9
Kokeilin myös kakkosvaihtoehtoa eli zippiä, mutta siinä jostain kumman syystä koneeni ei salli install.bat-skriptin muuttaa rekistereitä vaikka olen loggautunut sisään admin-oikeuksin.
Alkaa pikkuhiljaa

Hyvä vinkki. Lataamalla aluksi OpenStreetMapin SD-kortille Zumo heräsi ja huomasi uuden kartan. Tämän jälkeen latasin uudelleen maastokartan (nimellä \garmin\gmapsupp.img) ja taas Zumo löysi sen. Nyt on maastokartat navissa.. Annas kattoo kuinka kauan. 

.. sain aikoinaan 550 niin jumiin päivityksessä, että eivät saaneet sitä auki huollossakaan, tosin antoivat sopuhintaa tuon 660 tilalle, joten siitä