Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuota ulkomaan elävien zumo-foorumia lukiessa, tulee mieleen, että hiukka buginen on laite.
Puuttuu sitä sun tätä ja bt-osasto on keskonen...
Kaiken A2DP hehkutuksen keskellä taidettu pukata markkinoille taas yksi raakile lisää.
No itse tuon tietty ostin, muita ei siitä voi syyttää.
Olis vaan pitänyt ennen ostoo lukea tuota zumofoorumia, olis kyllä jääny ostamatta laites.
No päivityksiä odottaessa ei ainakaan Camos+Zumo yhdistelmällä soitella, korkeintaan pilapuhelut![]()
Tuota ulkomaan elävien zumo-foorumia lukiessa, tulee mieleen, että hiukka buginen on laite.
Puuttuu sitä sun tätä ja bt-osasto on keskonen...
Kaiken A2DP hehkutuksen keskellä taidettu pukata markkinoille taas yksi raakile lisää.
No itse tuon tietty ostin, muita ei siitä voi syyttää.
Olis vaan pitänyt ennen ostoo lukea tuota zumofoorumia, olis kyllä jääny ostamatta laites.
No päivityksiä odottaessa ei ainakaan Camos+Zumo yhdistelmällä soitella, korkeintaan pilapuhelut![]()
Käytä aina samaa USB-porttia! Sillä on merkitystä!Rekisteröinnin kanssa oli myös minulla ongelmia.
Kokeile ladata ja asentaa se apuohjelma erikseen.
Kokeile eri USB portteja koneessasi.
IE pluginin ladattuani ja pari kertaa yritin eri USB porteissa niin onnistui. Ihme himmelin ovat rakentaneet...
Tuon plug-inin kanssa huomasin, että Mozilla toimi IE8 paremmin. Mutta nyt myöhemmin on kyllä IE8 myös pelannut. Ja jostain syystä tuolla aiemmin käytetyllä USB portilla tuntuu olevan Garminin ja TomTomin tuotteilla merkitys.Käytä aina samaa USB-porttia! Sillä on merkitystä!Rekisteröinnin kanssa oli myös minulla ongelmia.
Kokeile ladata ja asentaa se apuohjelma erikseen.
Kokeile eri USB portteja koneessasi.
IE pluginin ladattuani ja pari kertaa yritin eri USB porteissa niin onnistui. Ihme himmelin ovat rakentaneet...
taitaa mennä 550 hankintaan ennemmin kuin tuo uusi 660...550:sta kun kuullut enemmän hyvää..![]()
Kaikki laitteethan ne nykyjään testataan kuluttajillaKuinkas usein tuo 660 jää muilla jumiin ?
Mulla tais eilen olla jo neljäs kerta ja aina kun mp3:set soi.
Helvetin vakuuttavaa tuon hintaiseksi laitteeksi![]()
Varmaan korjaavat buginsa joo, mutta milloin.
Ilmeisesti testaavat tuotteensa "hyvyyden" harrastuskäytössä.
Notta tämmöistä tällä erää taas![]()
Itsellä ei ainakaan ole kertaakaan lyönyt jumiin joten jotain vikaa sun laitteessa varmasti on, lähetä siis ihmeessä huoltoon. Ei tuo itkupotkuraivari ainakaan sun laitetta korjaa..Kyllä sen vian muuten löytää ihan itse, kun kesken ajelun jää navigointi jumiin, mikään ei pelaa ja jos olis jossain hevonvitussa, vois hetken ihmetellä missä oikeen on![]()
No ei muuta kuin pitää 8 sek. virtanappia pohjassa ja toivoo jotta laite taas tuosta elpyy.
Ei siihen foorumit paljoo auta tuolla tienpäällä, kun peli ei toimi.
Jos joku luulee, että piruuttani marisen, niin väärin meni.
Ei muuta kuin tämä hemmetin hieno laite Garminin huoltoon vaan, sillähän siitä päästään ( tai sitten ei ).