• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Garmin Zumo 660

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tikirak
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Näin on joo, saa niitä numeroita muutaman kerran takoo.
Tuo wizarddi sai kyllä lopulta kartan lukituksen auki...
Reggaus ei onnistunut garminille, kun oli mukamas koodi jo käytetty
omg.gif

No olkoon sit niin, jos kerran kartta on ilman lukkoo.

Kiitos tso neuvoista ja henkisestä tuesta
smile_org.gif

Tuota ulkomaan elävien zumo-foorumia lukiessa, tulee mieleen, että hiukka buginen on laite.
Puuttuu sitä sun tätä ja bt-osasto on keskonen...
Kaiken A2DP hehkutuksen keskellä taidettu pukata markkinoille taas yksi raakile lisää.
No itse tuon tietty ostin, muita ei siitä voi syyttää.
Olis vaan pitänyt ennen ostoo lukea tuota zumofoorumia, olis kyllä jääny ostamatta laites.

No päivityksiä odottaessa ei ainakaan Camos+Zumo yhdistelmällä soitella, korkeintaan pilapuhelut
smile_org.gif

Tuota ulkomaan elävien zumo-foorumia lukiessa, tulee mieleen, että hiukka buginen on laite.
Kaiken A2DP hehkutuksen keskellä taidettu pukata markkinoille taas yksi raakile lisää.
Olis vaan pitänyt ennen ostoo lukea tuota zumofoorumia, olis kyllä jääny ostamatta laites.

No päivityksiä odottaessa ei ainakaan Camos+Zumo yhdistelmällä soitella, korkeintaan pilapuhelut  
smile_org.gif

smile_org.gif

Mun meni paritus jotenkin pieleen ekalla kerralla bt:llä, jonka seurauksena yhteys katkesi kuulokkeisiin melkein heti jos nyt ylipäätään onnistu. Ei toiminut kunnolla ennen kuin tajusin vetää Zumon user-tiedot puhtaaksi (painettiin touch:ia jostain kulmasta buutin aikana). Mutta ei se äänen laatu senkään jälkeen mikään hyvä ollut, yhteys kyllä alkoi pysyyn.

Rekisteröinnin kanssa oli myös minulla ongelmia.

Kokeile ladata ja asentaa se apuohjelma erikseen.

Kokeile eri USB portteja koneessasi.

IE pluginin ladattuani ja pari kertaa yritin eri USB porteissa niin onnistui. Ihme himmelin ovat rakentaneet...
Käytä aina samaa USB-porttia! Sillä on merkitystä!

Rekisteröinnin kanssa oli myös minulla ongelmia.

Kokeile ladata ja asentaa se apuohjelma erikseen.

Kokeile eri USB portteja koneessasi.

IE pluginin ladattuani ja pari kertaa yritin eri USB porteissa niin onnistui. Ihme himmelin ovat rakentaneet...
Käytä aina samaa USB-porttia! Sillä on merkitystä!
Tuon plug-inin kanssa huomasin, että Mozilla toimi IE8 paremmin. Mutta nyt myöhemmin on kyllä IE8 myös pelannut. Ja jostain syystä tuolla aiemmin käytetyllä USB portilla tuntuu olevan Garminin ja TomTomin tuotteilla merkitys.

Buuttasin zumon, josko olis jotain apua tuohon puheäänen huonouteen, tokkopa.
Alkaa tosiaan kadota usko näihin bt-yhteyksiin.
Oon kyllä vuodesta -91 naureskellu näille gigayhteyksille  
smile_org.gif

Oikeet radioyhteydet pidetään HF-alueella ja mieluiten sähkötyksellä
biggrin.gif

Jotta silleen taas  
mad.gif

Onko kukaan kokeillut Garmin Suomi Pro kartan toimivuutta Zumo 660:sen kanssa?
Kaveri oli kokeillut em. karttaa 660:ssä, mutta hän kertoi että kartta näkyi hienosti kun Zumo oli kädessä, mutta kun sen laittoi telineeseen niin kartta hävisi näkyvistä, ja näytössä näkyi vain perus maantiekartat.
550:ssä Suomi Pro kartta näkyy hienosti.

taitaa mennä 550 hankintaan ennemmin kuin tuo uusi 660...550:sta kun kuullut enemmän hyvää..
smile_org.gif

Itse laskin ostopäätöksen vähän sen varaan, että Garmin kuitenkin panostaa uudemman tuotteen kehitykseen, jotta 660 olisi ensi kesänä hiottu jo parempaan kuosiin kuin vanha 550. Saa nähdä miten käy, se on tämmöstä näitten uusien laitteiden kanssa, niitten softa on vähän mitä sattuu kun ne tulee myyntiin.

Uudessa laitteessa tuntuu olevan aina näitä "lapsen" vikoja.
Luulisi päivitysten korjaavan ongelmat jossakin vaiheessa!?
Luotan Garmin ZYmoon!

Kuinkas usein tuo 660 jää muilla jumiin ?
Mulla tais eilen olla jo neljäs kerta ja aina kun mp3:set soi.
Helvetin vakuuttavaa tuon hintaiseksi laitteeksi  
mad.gif

Varmaan korjaavat buginsa joo, mutta milloin.
Ilmeisesti testaavat tuotteensa "hyvyyden" harrastuskäytössä.

Notta tämmöistä tällä erää taas  
omg.gif

Kuinkas usein tuo 660 jää muilla jumiin ?
Mulla tais eilen olla jo neljäs kerta ja aina kun mp3:set soi.
Helvetin vakuuttavaa tuon hintaiseksi laitteeksi  
mad.gif

Varmaan korjaavat buginsa joo, mutta milloin.
Ilmeisesti testaavat tuotteensa "hyvyyden" harrastuskäytössä.

Notta tämmöistä tällä erää taas  
omg.gif
Kaikki laitteethan ne nykyjään testataan kuluttajilla  
tounge.gif

Kokemusta on  
biggrin.gif

No ei tuommoista keskosta voi kyllä kellekään suositella  
mad.gif

Olihan täällä kovat kehut laitteesta ja sit totuus valkeni  
smile_org.gif

Kannattaa lueskella tuota zumofoorumia, siellä jotain vinkkejä.

No aurinko sentään paistaa, joten  
062802moto_prv.gif

Tuntuu että monet löytää laitteesta virheet vasta kun on lukenut foorumilta että tämmöistäkin vikaa on. Oma on pelannut ihan moitteettomasti. Mp3:sia olen kuunnellut paljon ja ihan perus navigoinnissa käyttänyt. bluetooth kuulokkeita en ole käyttänyt mutta puhelimen olen laitteeseen sinihampaan kautta kytkenyt ja kaikki toimii hyvin.

Navigoinnissa on muutaman kerran näyttänyt virheellistä tietoa esim. pyörätien pätkä on ollut merkittynä autotieksi joten siinä pahin virhe johon olen törmännyt. Loistolaite omasta mielestä edelleen...

Peruskäytössä itselläni, softaversio 3.20 joka vissiin uusin. Nyt parin kuukauden ajan navigointia, musan kuuntelua, puhelin BT:llä kiinni. On toiminut moitteettomasti sikäli että navigointi on pelannut, äänenlaadussa ei ole tullut vastaan ongelmia, eikä ole mennyt jumiin. En aiokaan käyttää laitettaa muuhun eli omalta kohdaltani kaikki kunnossa ja olen tyytyväinen hankintaani.

Kyllä sen vian muuten löytää ihan itse, kun kesken ajelun jää navigointi jumiin, mikään ei pelaa ja jos olis jossain hevonvitussa, vois hetken ihmetellä missä oikeen on  
mad.gif

No ei muuta kuin pitää 8 sek. virtanappia pohjassa ja toivoo jotta laite taas tuosta elpyy.
Ei siihen foorumit paljoo auta tuolla tienpäällä, kun peli ei toimi.
Jos joku luulee, että piruuttani marisen, niin väärin meni.

Ei muuta kuin tämä hemmetin hieno laite Garminin huoltoon vaan, sillähän siitä päästään ( tai sitten ei ).

Kyllä sen vian muuten löytää ihan itse, kun kesken ajelun jää navigointi jumiin, mikään ei pelaa ja jos olis jossain hevonvitussa, vois hetken ihmetellä missä oikeen on  
mad.gif

No ei muuta kuin pitää 8 sek. virtanappia pohjassa ja toivoo jotta laite taas tuosta elpyy.
Ei siihen foorumit paljoo auta tuolla tienpäällä, kun peli ei toimi.
Jos joku luulee, että piruuttani marisen, niin väärin meni.

Ei muuta kuin tämä hemmetin hieno laite Garminin huoltoon vaan, sillähän siitä päästään ( tai sitten ei ).
Itsellä ei ainakaan ole kertaakaan lyönyt jumiin joten jotain vikaa sun laitteessa varmasti on, lähetä siis ihmeessä huoltoon. Ei tuo itkupotkuraivari ainakaan sun laitetta korjaa..

Back