hyvin samalta näyttäis valikot kun "vanhassa" viissatasessakin mitä nyt vähän jotain uutta scrollausefektiä on jne...
vähän tosiaan pistäis mietityttämään jos olisin ostamassa että mitenhän sen vedenkestävyyden kanssa nyt sitte onkaan ku mikin reikä näyttäis olevan tossa päällä ja skobekin alla aika avonaisen näkösesti! itse laitehan on varmaan vähintään yhtä pätevä kun vanhakin (siitä sen enempää tietämättä) koska vanhaan olen ainakin ollut erittäin tyytyväinen!
telineessä näyttää tapahtuneen edistystä:
1. vanhassa ärsyttää se ruuvi jota saa kokoajan pyöritellä jos haluaa varmistua ettei navi ota lentoa jossain tien rypyssä (ei kai tossa sellsta ole?)
2. liitin on keskellä telinettä kun vanhassa telineessä on liitin alhaalla mihin a. kaikki vesi valuu kun sataa ja b. huoltomies herkästi laskee siihen katteen ruuvit purkaessa mopoa
(luulen että itselleni kävi noin koska kun oli mopo venavälysten tarkastuksessa paloi samalla zumon teline niin ettei enää ladannut) onneksi garminin asiallinen takuu hoiti uuden telineen. riitti ku kävi vaan kääntymässä vaikka itse laite oli ostettu ranskasta kun sieltä sen halvimmalla sain!
edit/OT: jos jollain on sellasta vanhan zumon "sormiruuvia" jossain ylimääräsenä niin ostan sen välittömästi pois kuleksimasta! tonironnberg (at) hotmail.com
joku joskus laittoi jonkun linkin missä joku jantteri niitä ruuveja sorvas muttei sieltä ikinä mitään posteihin vastattu...