Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MadAri66 sanoi:Moi, olisi muutama kysymys Zumo 390lm laitteesta. Saako tähän paritettua bluetoothilla tavalliset bt-kuulokkeet esim. Sony sbh50 siten että noista kuulee navin ohjeet ja samalla voisi kuunnella musiikkia kännykästä? Känny Samsung Galaxy Note 4. Tai niin että kuuntelee Sonyn fm-radiota ja saa navin ohjeita myös.
Puheluihin puhuminen ajaessa ei ole oleellista ja tuskin tuon Sonyn mikistä kuuluu muuta kuin tuulen suhinoita.
Jos yo. homma on epävarmaa, ei viitsisi tuota Sonya ostaa ihan vaan kokeilumielessä niin toinen vaihtoehto olisi sitten esim. Interphonen F3MC kypäräpuhelin jota saisi edullisesti. Saako tolla toimimaan niin että kännystä kuuntelee musaa ja navista ohjeet tulemaan kypäräpuhelimeen?
Moi, ostin sitten tuon Interphonen F3mc:n. Miten sinulla on nuo bt-laitteet paritettu. Minulla on Zumoon paritettu f3mc ja note 4. Sitten f3mc:n on paritettu note 4 ja Zumo.hulkster sanoi:Luureista se riippuu tukeeko multipairingia. jos tukee niin en näe ongelmaa.
mulla on senan smh5 headsetti olen parittanut sen puhelimen ja zumon kanssa. ace of spadesia kun kuuntelee ja zumolla on asiaa niin katkaisee musiikin ja kertoo asiansa jonka jälkeen ace of spades jatkuu. sama homma on jos emäntä haluaa kertoa toisesta kypärästä ajo ohjeita niin zumo kertoo oman näkemyksensä asiaan. jos taas tulee puhelu ja puhuu siihen niin pysyy zumo hiljaa
MadAri66 sanoi:Moi, ostin sitten tuon Interphonen F3mc:n. Miten sinulla on nuo bt-laitteet paritettu. Minulla on Zumoon paritettu f3mc ja note 4. Sitten f3mc:n on paritettu note 4 ja Zumo.
Nyt käy niin että kun kuuntelen puhelimella radiot.fi sovellusta musat tulee f3mc kypäräpuhelimesta, mutta zumo kun yrittää sanoa jotain niin se pätkii musiikkia eikä ajo-ohjeet tule luureihin. Jos painan musiikin pauselle, niin Zumon ohjeet tulee f3mc luureista.
Mietin olenko parittanut liikaa laitteita keskenään. Pitää vissiin kokeilla eri komboilla.
MadAri66 sanoi:Moi, ostin sitten tuon Interphonen F3mc:n. Miten sinulla on nuo bt-laitteet paritettu. Minulla on Zumoon paritettu f3mc ja note 4. Sitten f3mc:n on paritettu note 4 ja Zumo.
Nyt käy niin että kun kuuntelen puhelimella radiot.fi sovellusta musat tulee f3mc kypäräpuhelimesta, mutta zumo kun yrittää sanoa jotain niin se pätkii musiikkia eikä ajo-ohjeet tule luureihin. Jos painan musiikin pauselle, niin Zumon ohjeet tulee f3mc luureista.
Mietin olenko parittanut liikaa laitteita keskenään. Pitää vissiin kokeilla eri komboilla.
Sytky sanoi:Olet parittanut liikaa
1. Parita kypäräpuhelin zumoon
2. Parita kännykkä zumoon
Tarkista zumosta klikkaamalla kännykän nimeä, että toimii sekä puhe että audioprofiili
Joskus zumosta joutuu ottamaan äänen pois ja laittamaan uudelleen päälle, jotta navin opastus tulee kypärään.
Sytky sanoi:Olet parittanut liikaa
1. Parita kypäräpuhelin zumoon
2. Parita kännykkä zumoon
Tarkista kännykästä klikkaamalla zumon nimeä, että toimii sekä puhe että audioprofiili
Joskus zumosta joutuu ottamaan äänen pois ja laittamaan uudelleen päälle, jotta navin opastus tulee kypärään.
MadAri66 sanoi:Moi, noin yritin tehdä. Ongelmaksi tulee se että Zumon bt-asetuksista puhelimelle (Galaxy Note 4) profiiliksi tulee vain puhelut eikä audioprofiilia lainkaan. Joten musat puhelimesta kuuluu vain puhelimen kaiuttimesta.
Eipä tuu tuohon F3mc valikkoon kuin puhelut profiili kun Zumosta kattoo.suopo sanoi:Mulla on Kypäräpuhelimena Sena, mutta Zumo 590LM ja puhelimena Note4,
ainakin mun zumossa BT-asetuksista löytyy Note4 kohdalta 2 rastia, musa ja puhelut, samat 2 rastia löytyy Note4stä Zumon parituksen kohdalta. Sekä Zumo että Note4 molempiin molemmat rastit ruksittuna päälle ja toimii.
Joskus yhdistää vain puhelut, pitää käydä Zumosta käsin painamassa musa-rasti taas päälle jotta toimii taas.
MadAri66 sanoi:Tuossa kait ainakin pitäisi onnistua niin että Zumosta tulee ohjeet ja samalla voi kuu nella Senan fm-radiota.
RiderOnTheStorm sanoi:Ja samaan hengenvetoon. Voisiko joku laittaa malliksi yhden reittisuunnitelman malliksi? Voisin yrittää muokata sitä manuaalisti kun tässä linux läppärissä ei toimi basecamp.
RiderOnTheStorm sanoi:Saa siitä, paina siitä vasemman alakulman tienoilta missä on inforuutu saapumisajasta. Paina sitä ja siitä aukeaa valikko, josta voi valita mitä infoa.
Gromovo sanoi:Myin moottoripyöräni ja siinä meni Zumo 390 LM mukana. Miten pitäisi toimia että uusi omistaja voi päivittää navigaattorin? Riittääkö että perun rekisteröitymisen ja uusi omistaja rekisteröityy omilla tunnuksilla?