• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

FZS1000 ja Slipari?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja (poistettu tili)
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minä taas meinaan ostaa eka sliparin ja lyödä vaan paikalleen, ajelen sillä sit niin kauan kunnes on mynttiä ostella suutinsatsit ja muut roippeet+penkittää. Niin ovat tuolla ulkomaan foorumeillakin tehneet, eikä ole ongelmia ollut... Vakio fasussahan on SUURIN ongelma juuri toi äänien totaalinen puuttuminen. Se on korjattava...
wink.gif

Varmasti mulle tulee yks jos toinenkin sit heti ensimmäiseksi j##susteleen ja päivitteleen et ku ei oo penkitetty jne. Tulkoot...toisesta korvasta sisään, toisesta ulos...
033102ass_1_prv.gif
Minä en jaksa uskoa et menee vaarallisen laihalle jos vain putken pää on hengittävämpää mallia... Exupit ja kaikkihan sinne jää vieläkin hannaan...

Mä ajelin pari viikkoa uudella sliparilla ilman suuttimia ja säätöä. Minusta pyörä ei ollut hyvä ajettava, kaasua kun käänsi, ensin ei tapahtunut mitään ja sitten se hyökkäs. Säädön jälkeen tuli tosi tasaiseksi.

Muusta en osaa sanoa mitään. Ei se pyörä ainakaan tossa menny rikki.Ajattelin laittaa vielä K&N:n, mikä laihentaa, mutta Viaberin mielestä nyt on vähä rikkaalla joten säätöä ei tarvita.

Mitä muutoksia teit putken vaihdon lisäksi? Käyrä on nimittäin aika loistavan näköinen. Onko sulla tietoa paljon tehot on takanakilta?
Teho takanakilta 129,7hv, vääntö 102Nm/7503rpm.

Slipari on Acrapovic SY10S03C, Suuttimet Factory jet kit CRBY6910 ja penkkinä Viaber Sipoossa.

Eipä siinä muuta tehty.
Oliko factoryn pääsuutimet eri kokoa eri kaasareille, sillä orkkikset ovat:kaasarit 1 ja 4: #132.5 suuttimilla, kun taas kaasarit 2 ja 3: #130:lla. (huom. mikunin omat mitat)

Oliko factoryn pääsuutimet eri kokoa eri kaasareille, sillä orkkikset ovat:kaasarit 1 ja 4: #132.5 suuttimilla, kun taas kaasarit 2 ja 3: #130:lla. (huom. mikunin omat mitat)
Auts! En minä osaa sanoa, en en edes nähnyt niitä.
Mutta muille suosittelen kyllä että ostatte suuttimenne kaupasta, vaikkapa Allrightista, ei penkkipuodista. Tulee pikkasen halvemmaksi.

Minä taas meinaan ostaa eka sliparin ja lyödä vaan paikalleen, ajelen sillä sit niin kauan kunnes on mynttiä ostella suutinsatsit ja muut roippeet+penkittää. Niin ovat tuolla ulkomaan foorumeillakin tehneet, eikä ole ongelmia ollut... Vakio fasussahan on SUURIN ongelma juuri toi äänien totaalinen puuttuminen. Se on korjattava...  
wink.gif

Varmasti mulle tulee yks jos toinenkin sit heti ensimmäiseksi j##susteleen ja päivitteleen et ku ei oo penkitetty jne. Tulkoot...toisesta korvasta sisään, toisesta ulos...  
033102ass_1_prv.gif
Minä en jaksa uskoa et menee vaarallisen laihalle jos vain putken pää on hengittävämpää mallia... Exupit ja kaikkihan sinne jää vieläkin hannaan...
Mulla on Aceen laitettu Arrowssin pönttö, putsari ja suuttimet vaihdettu isompiin. Äänet kohdallaan ja aina saa kuunnella niitä j##susteluja et "et oo sit penkittäny"
062802jumpie_prv.gif

Jos siellä käyrässä olis jotain notkahduksia, niin mitä sitte? Minkälainen vaikutus sillä on tuolla tien päällä? Huomaako esim. ohitustilanteessa?
tounge.gif
Liikennevaloissa?
biggrin.gif

37000 km toiminu helv***n hyvin, normaali käytössä en ole huomannut yhtään mitää vikaa kulussa, enkä vedossa.

Ja mulla on työkaveri, jolla on Micronin slipari pikku-fasussa muutaman vuoden eikä mitään ongelmia ole tullut, ja ajanut varmaan 20 000 km. Siis ilman suuttimien vaihtoa tai säätöä/penkkiä.

Miten tuo fasun suutinhomma menee?Tossa oli juttu et 02 suutinrunko on eri kun 04?Kävin kyselee eräässä paikallisessa"mutterissa" ja sanoivat et ei olis eroa...Pitäisi factoryn sarja tilata,mut kannattaisiko laittaa vaik kopio rek.otteesta mukaan tai jotain et tulis sit oikea sarja.Saako muuten fzs:ään racekit sarjaa ja mitä eroa siin on tohon jetkittiin?Säätöjen tekijä vaan sanoi et race parempi ja muutenkin toivoi factorya,sais parempiin säätöihin.

Niinno mitä tohon säädättämiseen tulee ni kuussatkus (fasu)
säädöt sika laihal jo tehtaalt tullessa...viaberin miäs joutu purkaan ja kasaan kaasarit 4 kertaa ku oli devilin pönttö isketty kiinnni..oli pikkasen säädöt/seokset hakuses
omg.gif

kaiken tuon kivan PIENEN säätöruljanssin jälkeen pääs kokeileen ja ero oli todella suuri!!!
jos kerran on valmis maksaan monta satkua pöntöstä,niin eikö sitä pyörää sitten vois/kannattas samal säädättää???itse en
kyl pelkist höpinöist rupia maksaan,kaikki hyöty irti!!..nykyään tonninen fasu ja akran pönttö kiinnitettynä,3 vkon piäst viaberin
bowdown.gif

penkis kidutettavaks
biggrin.gif

Back