• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

FZS1000 ja Slipari?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja (poistettu tili)
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Slipari on Acrapovic SY10S03C, Suuttimet Factory jet kit CRBY6910 ja penkkinä Viaber Sipoossa.

Tiedäppä näistä penkeistä, voiko niitä verrata toisiinsa, pääasia on mitattu ja käppyrät kunnossa. Omasta mielestäni huomasin eron entiseen (siis muutakin kuin äänen), mutta voihan se ero olla mun pään sisälläkin.

Viaberissa oli ainakin kiva käydä, käyn varmaan toistekkin.
saisitko laitettua ne käppyrät myös tänne näkyville?

Työpaikan skannerin käyttö on sellaista tiedettä, että harjoittelu saattaa kestää muutaman päivän. Katsotaan, pitääkö kuvata kameralla.

Työpaikan skannerin käyttö on sellaista tiedettä, että harjoittelu saattaa kestää muutaman päivän. Katsotaan, pitääkö kuvata kameralla.
Kokemuksesta puhun että suosiolla vaan kameralla kuvat ja tänne...
wink.gif
Skannerit on hanurista...

wink.gif
Kyllä se on niin, että kamerat on
033102ass_1_prv.gif
.

Kunnon scannerilla, siis oikeasti kunnollisella saa tosi hyviä kuvia helposti. Ei tule heijastuksia, eikä häiriöitä.

Hakkaa milloin vaan digikamerat. Digikamerat on kuvausta varten ja skannerit skannausta varten. Digikameran avulla papereiden kuvaus on verrattavissa puukon kärjellä ruuvin kiristykseen, eli onnistuu, mutta meisselillä olisi mennyt paljon helpommin ja työn jälki olisi ollut parempi.

vähän offtopic, mutta aikaani tapan..
baaa.gif

wink.gif
Kyllä se on niin, että kamerat on  
033102ass_1_prv.gif
.

Kunnon scannerilla, siis oikeasti kunnollisella saa tosi hyviä kuvia helposti. Ei tule heijastuksia, eikä häiriöitä.

Hakkaa milloin vaan digikamerat. Digikamerat on kuvausta varten ja skannerit skannausta varten. Digikameran avulla papereiden kuvaus on verrattavissa puukon kärjellä ruuvin kiristykseen, eli onnistuu, mutta meisselillä olisi mennyt paljon helpommin ja työn jälki olisi ollut parempi.

vähän offtopic, mutta aikaani tapan..
baaa.gif
Näinhän se on mutta meidän hienolla scannerilla voi tulokset lähettää s-postilla itselleen. Paha vaan ettei tule perille, enkä jaksa selvittää miksei. Tää nyt on aika epävirallinen kuvatus, pari käppyrää, mutta mites ne liitetään viestiin niin että näkyisi muillakin kuin mulla?

Dynok%E4ppyr%E4_1.JPG

Kokeilen jos osaan ite...  
omg.gif
Jännitys tiivistyy...

JEE!!! Eli lataa kuva eka vaikkapa tänne Orgin albumiin. Sit kuvan päällä oikeeta hiiren nappulaa ja sieltä PROPERTIES...Properties "osuudesta" maalaat kuvan osoitteen ja COPY & PASTETAT sen tonne Image ikkunaan sitten. Oliko tarpeeksi huonosti selostettu?
tounge.gif

Jep. Kuva pitäisi upata jonnekkin palvelimelle(vaikka mun ftp:lle[jos ei muuta ole]) tai vaihtoehtoisesti Bikepics.com <-- tuonne. Tuonne tosin pitää luoda käyttäjätunnus, ennen kuin onnistuu.

Mitä muutoksia teit putken vaihdon lisäksi? Käyrä on nimittäin aika loistavan näköinen. Onko sulla tietoa paljon tehot on takanakilta?
Teho takanakilta 129,7hv, vääntö 102Nm/7503rpm.

Slipari on Acrapovic SY10S03C, Suuttimet Factory jet kit CRBY6910 ja penkkinä Viaber Sipoossa.

Eipä siinä muuta tehty.

"Slipari on Acrapovic SY10S03C, Suuttimet Factory jet kit CRBY6910 ja penkkinä Viaber Sipoossa."

Mitä tuollainen setti dynotteluineen about maksaa. Itekin tekis mieli, mutta säästäminen taitaa jatkua sillai, että toi on mun joululahja itselleni vasta vuonna 2005...

"Slipari on Acrapovic SY10S03C, Suuttimet Factory jet kit CRBY6910 ja penkkinä Viaber Sipoossa."

Mitä tuollainen setti dynotteluineen about maksaa. Itekin tekis mieli, mutta säästäminen taitaa jatkua sillai, että toi on mun joululahja itselleni vasta vuonna 2005...
Taisi olla aika tasaraha, 1000 euroo.

Toinen vaihtoehto mulla oli Yoshimura TRS, Dynojet suuttimet ja MR-Powerin penkki Espoossa, varmasti ihan hyvä vaihtoehto sekin ja hinta-arvio samanlainen. Piti vaan valita joku ja valitsin Viaberin, eipä valittamista siinä.

Joo, tota 1.000 euroa itekin budjetoin. Ehkä mieluummin maksaa sitten noi roippeet valmiiksi asennettuina kun sählää ite. Nimittäin penkkiin jos on viemässä pyörää kuitenkin.

Fasu on kompakti paketti. Sen purkaminen voi olla haasteelista kokemattomalle, mä en ainakaan viitsi edes yrittää. Sliparin kiinnilaittoon ei nyt mene montaa minuuttia, sen voi tehdä kotona ni jää vanha putki kotiin, eipä tartte sitte selkäänsä laittaa.

Minusta suuttimien laiton/säätämisen huomaa ajettavuudessa, ja lienee välttämätöntä.

Back