Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saatko vielä tästä kohdasta selkokielisen Cterror1, eli mitä ja minne?2 x kumikurkku vasen
2 x kumikurkku oikea
Onkohan toi nyt oikein? Kytkiksessä näyttäs nimittäin olevan kaksi puna valkeaa ja omassa ne on kytketty johtosarjaan ja telkkuaa aika huolella ko. pyörä. Mikähän tolla kytkennällä yleensä on tarkoitus? Rajoittaa kiekkoja, myöhästää sytkää vai? Mittaan illemmalla mihin piuha(t) menee. mun ilmeisesti -90, käyttöönotettu -92 ja kaasareissa 74kw raapustus??vm 89-90 (erillinen öljynlauhdutin) mallien cdi boxin puna/valkoinen johto katkaistaan ja kytketään maahan
Eli kurkkujen jossa kuristuslirpakkeet tilalle kuristamattomat kurkut.Saatko vielä tästä kohdasta selkokielisen Cterror1, eli mitä ja minne?
kumikurkkuja siis on olemassa vasemmalle puolelle 1 ja 2 syl, sekä oikealle 3 ja 4 sylinterit. muuta eroa niissä ei ole kuin että ovat kallellaan sisäänpäin eripäin. peilikuvia siis.Eli kurkkujen jossa kuristuslirpakkeet tilalle kuristamattomat kurkut.Saatko vielä tästä kohdasta selkokielisen Cterror1, eli mitä ja minne?
Minkä vuotinen sun laitos on? Katsoppas sinäkin mihin puna valkeet johtaa. Mittaa yleismittarilla jos mahdollista cdi boksin liittimet irti, onko maadotettu.
Missä sulla oli maadoitettu se johto? Oliko pätkäisty heti boksilta vai? Oliko sulla vain yksi em. värit omaava johto boksissa?Voi prkln Güntheri, kun olikin jo laittanut nuo kaikki viritykset...
Mutta joo, tuolla tavalla se kuristus kuitenkin on laitettu ja näin sen saa purettua. Vaihdoin kuitenkin uudet osat paikoilleen, kerta olin jo ehtinyt ne ostaa.
Voihan vitalisenpä oo0,5Missä sulla oli maadoitettu se johto? Oliko pätkäisty heti boksilta vai? Oliko sulla vain yksi em. värit omaava johto boksissa?Voi prkln Güntheri, kun olikin jo laittanut nuo kaikki viritykset...
Mutta joo, tuolla tavalla se kuristus kuitenkin on laitettu ja näin sen saa purettua. Vaihdoin kuitenkin uudet osat paikoilleen, kerta olin jo ehtinyt ne ostaa.
Onko kellään hajua mihin tuo piuha vaikuttaa. Varmaankin ennakko myöhäsemmällä vai?
Nimittäin mulla on kaksi em. johtoa ja kumpikaan ei ole maadoitettu. Värkki kumminkin kelaa ilman katteita 270 ainakin (loppuu pokka) Ja kolmosellakin nousee nenä, joten tuskin on 100hp
0.5 ylikoossa, suutinsarja, suotimet, 4-1 putki + R1 vaimennin ainakin tiedossa olevia laittoja. Mahdollisesti jotain muutakin, vedoista päätellen.![]()