• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

FUEL pakoputket Englannista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hedgehog
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko kellään kokemuksia kyseisistä pakoputkista.  FUEL Exhaust  Nyt kun punta on tosiaan hyvässä kurssissa ei olis pahan hintaisia putkia...
tounge.gif

Hinta ainakin on kohdallaan. Itse tilasin viime talvena Beowulfin sliparin ja olen ollut tyytyväinen. Laadukas ja edullinen putki (145£), sisältää noise killerin ja life time warrantyn... Beowulfia löytyy
täältä

Hinta ainakin on kohdallaan. Itse tilasin viime talvena Beowulfin sliparin ja olen ollut tyytyväinen. Laadukas ja edullinen putki (145£), sisältää noise killerin ja life time warrantyn... Beowulfia löytyy
täältä
Miten toimitus ym. sujui kyseisen puljun kanssa ja tilasitko stubbyn vai normaalipituisen? ...Ajattelin omaan pyörääni tilata juurikin Beowulfin stubbynä..
sport05.gif

Tilattu tavara tuli muistaakseni viikon sisällä eikä sinä mitään sen kummempaa ollut. Normaalia luottokorttikauppaa.
Minulla on Suzuki GSX 1400 johon tilasin normaali pituisen sliparin. Kaverilla on CB 1300:nen johon myös tilattu samasta paikasta vastaava normaalipituinen slipari.
Sopivuus OK sekä Hondassa että Suzukissa ja vuoden kokemuksella voi sanoa sliparin olevan ihan OK. Hondan penkityksessä tehon ja väännön ero ilman noise killeriä ja noise killerin kanssa oli n. yhden hevosvoiman ja yhden Nm:verran. Suzukissa lienee erot samanlaisia..

Hiukan pois aiheesta, mutta muistatko millainen vaikutus oli Hondassa putkenvaihdolla, verrattuna vakioon. Ja oliko jotain mutta tehty, komentaja, ilmanstusari.... Itsellä vielä mietinnässä vaimentajan vaihto. Ei se vakio katti/vaimentaja härpätin ainakaan luulis parantavan hengitystä. Fuell on ainakin hyvän näköinen ja hintainen!

Tilattu tavara tuli muistaakseni viikon sisällä eikä sinä mitään sen kummempaa ollut. Normaalia luottokorttikauppaa.
Minulla on Suzuki GSX 1400 johon tilasin normaali pituisen sliparin. Kaverilla on CB 1300:nen johon myös tilattu samasta paikasta vastaava normaalipituinen slipari.
Sopivuus OK sekä Hondassa että Suzukissa ja vuoden kokemuksella voi sanoa sliparin olevan ihan OK. Hondan penkityksessä tehon ja väännön ero ilman noise killeriä ja noise killerin kanssa oli n. yhden hevosvoiman ja yhden Nm:verran. Suzukissa lienee erot samanlaisia..
Muistatko eroja vakioänkkärin kanssa verrattuna beowulfiin, siis tuossa kaverisi CB1300:ssa? Onko kaverillasi PC kiinni, vai toimiiko hyvin ilman PC:tä jne?

edit. samaa olikin jo näköjään edellinenkin kirjoittaja kysynyt..

Tilasin Beowulfin stubbyn ja lisäksi kromisen jäähdyttäjän "ritilän" britteinmaalta CB1300:n.
buttrock.gif

Hiutaleelle tiedoksi, että ainakin Beowulfin mukaan kyseisen putken kanssa ei tarvitse commanderia jne..

Tiedustelu toimituskuluista:

Fuel
Delivery to Finland is £55 GBP.

Beowulf
The cost of shipping to Finland is as follows:
Silencer - £40
Radiator Cover £11
Delivery usually takes 5-6 days.

Minä tilasin myös tuolta Beowulfilta warrior mallisen sliparin. Viikossa tuli ja maksoin Visalla niiden nettikaupassa. Ei mitään ongelmia. En ole kiinniollessa ajanut, mutta murisee kivasti kun testailin tallissa. Pyörähän on '99 Hornet 600.

Minä tilasin myös tuolta Beowulfilta warrior mallisen sliparin. Viikossa tuli ja maksoin Visalla niiden nettikaupassa. Ei mitään ongelmia. En ole kiinniollessa ajanut, mutta murisee kivasti kun testailin tallissa. Pyörähän on '99 Hornet 600.
Kehtaatko laittaa kuvaa minkä näkönen pyörästä tuli uudella putkella?
smile_org.gif
Itsellä on kanssa harkinnassa warrior cebariin (mietin vaan alkaako olla luokkaa jalopuuratti-ladaan 95-vuotisessa pyörässä).

Tässä ketjussa näköjään kerätty edullisia putkia, niin laitan vielä yhden mikä eilen tuli vastaan: G&G
Vaikuttaa olevan hyvälaatuisia ja äänet ainakin kohdillaan:
Gikseri

Onkos teillä mennyt kuinka kauan aikaa tuon Beowulfin putken kanssa, että on tullut suomeen? Itelle tilasin tuolta Bläkkäriin putken 12.1 eikä sitä oo vielä näkyny.

Joko on putki tullu Speedy Gonsalekselle? Ite meinasin tilata samasta paikasta Busaan pöntöt, varmistelen vaan ettei toimitukset ole alkaneet tökkiä.

Olisko kellään kuvia noista lyhemmistä pöntöistä, esim. kiinni pyörässä?

Joko on putki tullu Speedy Gonsalekselle? Ite meinasin tilata samasta paikasta Busaan pöntöt, varmistelen vaan ettei toimitukset ole alkaneet tökkiä.

Itselle taisi pari viikkoa kestää toimitus, kannattaa pyytää sähköpostilla lähetyksen sijainnin varmistamista. Paketti tulee DPD:n kuljettamana lähimpään Siwaan.

Mulla on kuva tuosta stubby roundista kiinni CB1300:ssa, yritän saada kuvan nettiin ja sit liitettyä sen tänne.
lookaround_orig.gif

Itselle taisi pari viikkoa kestää toimitus, kannattaa pyytää sähköpostilla lähetyksen sijainnin varmistamista. Paketti tulee DPD:n kuljettamana lähimpään Siwaan.

Mulla on kuva tuosta stubby roundista kiinni CB1300:ssa, yritän saada kuvan nettiin ja sit liitettyä sen tänne.
lookaround_orig.gif

siinä kuva
buttrock.gif
My Webpage

Back