• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

FUEL pakoputket Englannista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hedgehog
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nätin näköinen pönttö! Oon koittanu ettii ääninäytteitä mutta en ainakaan vielä ole löytänyt. Äänet on tärkeät, en niinkään havittele lisää tehoja ja tuskin noilla pöntöillä niitä saakaan...

Onko Kawanaattori mistä meinannut pönttöjä tilata? Itseäni kiinostaisi nuo Fuel:n pöntöt,meinaan vaan että tulisiko samoilla postituskuluilla?

Joo on Beowulfit tulleet Bläkkäriin. Vähän reilu viikko meni ja kotiovelle tulivat. Helppo oli asentaa, sen kun otti alkuperäset irti ja pukkas uuvet paikalleen. Äänet on nyt kyllä muhkeammat
biggrin.gif

Putki tuli Beowulffilta kuudessa arkipäivässä läheiseen Siwan matkahuoltopisteeseen ja kysymyksiin sai kiitettävästi apuja sähköpostitse. Pitää vielä varmentaa sopivuus viikonloppuna.

Tuli itselle tilattua noi FUEL:n putket. Perille tuli reilussa viikossa. Asentaan ei oo vielä ehtiny näissä pakkasissa.
biggrin.gif

Oon vielä kahden vaiheilla... Beowulfin tai Fuelin pöntöt. Molemmilla hyvät kotisiuvut ja engelsmanneja ovat, eli sieltä. Beowulfilla olis tollaset lyhemmätkin (70mm) pöntöt saatavilla. Oon koittanu ettiä kuvia busasta jossa ne olis paikallaan jotta näkis miltä ne näyttäs.

Postikulut ei ole kuin noin 40 euroa.

Tällä viikolla kyseli beowulfilta niin kulut olis 40 £. Fuelilla vähän kalliimmat. Jokatapauksessa pöntöt tuolla naurettavan halvat verrattuna suomen hintoihin.

Moro,

Pistin tämän ketjun innoittamana Englannista putken tilaukseen. Valinta kohdistui Blue Flame Dual Oval malliin. Hinta ei ollut paha, ja postikulut suomeen 40£. Saa nähdä, miten pelittää...

Täältä: Blue Flame

Edittiä: Niin ja pyörä oli CB1300

Itse katellut kanssa noita Beowulfin putkia. Mutta niissä ei taida olla E-merkintää vai onko? Vaikka on Englannissa lailliset kadulle, mitäs meidän poliisisedät tykkää?

Tuli hankittua omaan sv:hen ko putki
smile_org.gif
Tilasin fuelin nettisivujen kautta putken maanantaina 13.7, seuraavana päivänä tuli sposti missä ilmoitettiin tavaran lähteneen. Eilen tiistaina putki sitten oli noudettavissa lähimmästä postista eli tavara tuli viikossa. Postikulut suomeen oli 45£.
Putki oli SS Oval ja tältä se näyttää kun se on paikallaan.
FUEL SS Oval, sv650 -03

Ite oon tyytyväinen tohon ulkonäköön ja äänet on ehkä liiankin? rouheet ilman db-killeriä, saa nähä tuleeko ruuvattua killeri takasin
smile_org.gif
Yritän kattoa jos saisin noi äänet johonki nettiin upattua..

Back