Onko kellään kokemuksia kyseisistä pakoputkista. FUEL Exhaust Nyt kun punta on tosiaan hyvässä kurssissa ei olis pahan hintaisia putkia...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten toimitus ym. sujui kyseisen puljun kanssa ja tilasitko stubbyn vai normaalipituisen? ...Ajattelin omaan pyörääni tilata juurikin Beowulfin stubbynä..Hinta ainakin on kohdallaan. Itse tilasin viime talvena Beowulfin sliparin ja olen ollut tyytyväinen. Laadukas ja edullinen putki (145£), sisältää noise killerin ja life time warrantyn... Beowulfia löytyy
täältä
Muistatko eroja vakioänkkärin kanssa verrattuna beowulfiin, siis tuossa kaverisi CB1300:ssa? Onko kaverillasi PC kiinni, vai toimiiko hyvin ilman PC:tä jne?Tilattu tavara tuli muistaakseni viikon sisällä eikä sinä mitään sen kummempaa ollut. Normaalia luottokorttikauppaa.
Minulla on Suzuki GSX 1400 johon tilasin normaali pituisen sliparin. Kaverilla on CB 1300:nen johon myös tilattu samasta paikasta vastaava normaalipituinen slipari.
Sopivuus OK sekä Hondassa että Suzukissa ja vuoden kokemuksella voi sanoa sliparin olevan ihan OK. Hondan penkityksessä tehon ja väännön ero ilman noise killeriä ja noise killerin kanssa oli n. yhden hevosvoiman ja yhden Nm:verran. Suzukissa lienee erot samanlaisia..
Kehtaatko laittaa kuvaa minkä näkönen pyörästä tuli uudella putkella?Minä tilasin myös tuolta Beowulfilta warrior mallisen sliparin. Viikossa tuli ja maksoin Visalla niiden nettikaupassa. Ei mitään ongelmia. En ole kiinniollessa ajanut, mutta murisee kivasti kun testailin tallissa. Pyörähän on '99 Hornet 600.
Näyttää sopivan hyvin tuohon laitokseen ainakin tämä putki, kun on sopivan korkealle asennettu.http://kuvablogi.com/nayta/1620690/
Tuossa on muutama kuva. Näkyy koko projektin kuvat siinä samalla.
Itselle taisi pari viikkoa kestää toimitus, kannattaa pyytää sähköpostilla lähetyksen sijainnin varmistamista. Paketti tulee DPD:n kuljettamana lähimpään Siwaan.Joko on putki tullu Speedy Gonsalekselle? Ite meinasin tilata samasta paikasta Busaan pöntöt, varmistelen vaan ettei toimitukset ole alkaneet tökkiä.
Olisko kellään kuvia noista lyhemmistä pöntöistä, esim. kiinni pyörässä?
Itselle taisi pari viikkoa kestää toimitus, kannattaa pyytää sähköpostilla lähetyksen sijainnin varmistamista. Paketti tulee DPD:n kuljettamana lähimpään Siwaan.Joko on putki tullu Speedy Gonsalekselle? Ite meinasin tilata samasta paikasta Busaan pöntöt, varmistelen vaan ettei toimitukset ole alkaneet tökkiä.
Olisko kellään kuvia noista lyhemmistä pöntöistä, esim. kiinni pyörässä?
Mulla on kuva tuosta stubby roundista kiinni CB1300:ssa, yritän saada kuvan nettiin ja sit liitettyä sen tänne.![]()