Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Make Orggi great againVähän aikaa harkittuani totean, että tämä oli kyllä niin hieno päivitys, että maksetaan siitä hyvästä jäsenmaksukin.
Edellinen alusta ei koskaan oikein sopinut mun silmään, mutta tämä on just niinku pitää.

Täällä taas just toisinpäin, vanha paljon parempi ja uusi ei oikein iske.Vähän aikaa harkittuani totean, että tämä oli kyllä niin hieno päivitys, että maksetaan siitä hyvästä jäsenmaksukin.
Edellinen alusta ei koskaan oikein sopinut mun silmään, mutta tämä on just niinku pitää.
Hidastuvuudesta raportti myös täältä.
Kolmella eri koneella (kaksi läppäriä (wifi) ja pöytätietokone (piuha), kaksi WIN11 ja yksi WIN 10).
Kahdessa eri valokaapeliosoitteessa.
Mulla ainakin sivusto hidastui niin että harmittaa. Sivujen lataaminen kestää joskus pitkään, yli kymmenen sekuntia, ihan sama kuinka nopeat yhteydet on kun serveri ei saa annettua dataa ulospäin ?
Kolmella eri koneella (kaksi läppäriä (wifi) ja pöytätietokone (piuha), kaksi WIN11 ja yksi WIN 10).
Täällä taas just toisinpäin, vanha paljon parempi ja uusi ei oikein iske.
Mulla ainakin sivusto hidastui niin että harmittaa. Sivujen lataaminen kestää joskus pitkään, yli kymmenen sekuntia, ihan sama kuinka nopeat yhteydet on kun serveri ei saa annettua dataa ulospäin ?
Kyllä täällä ehtii odotella, mutta kunhan raportoin ilmenneistä huolista.Ollaan tunnistettu muutama maa lisää mistä estetään liikenne. Jos tämäkään ei auta niin me skaalataan tehoja vielä ylöspäin. Voin kuitenkin vakuuttaa että meidän tavoite on saada foorumista nopea, mutta työtä ei voi tehdä hätiköiden joka tarkoittaa että oikean ratkaisun tunnistaminen voi kestää hetken.
Pahoittelut tästä, foorumioikeuksien ja kaupan välinen jäsenstatusautomaatio on vielä kytkemättä päälle pienen teknisen ongelman takia. Tarkoitus saada se takaisin toimintaan mahdollisimman pian, tavoitteena vielä tämän viikon aikana.Huomasin muuten, etten näköjään ole enää jäsen. Piti käydä jotain katsomassa jäsenfoorumilta, niin eipä näy koko foorumia.
Olenkohan yksin ongelmineni, vai mahtaako koskea muitakin maksua venyttäneitä?
Oot ihan oikeassa! Hyvä että joku huomasi sanoa! Kaikki ryhmät ja oikeudet meni vähän uusiksi ja epähuomiossa "punasiipien" oikeudet jäi laittamatta vastaamaan jäsenien oikeuksia. Kyllä nuo siivetkin tänne vielä saadaan takaisinNo hyvä että siihenkin tulee automaatio, mutta lähinnä mietin sitä, että eiks jäsenyys pitänyt olla katkolla vasta kuun vaihteessa?
Ainakin mulla menee ihan sitä viestiketjun otsikkoa klikkaamalla ketjun ensimmäiseen lukemattomaan. Mutta varmaan kerran pitää uuden foorumin aikana painaa (tai olla painanut) sitä merkkaa kaikki luetuksi-nappia että homma alkaa toimia oikein.Kertokaas viisammat millä nappulalla pääsee viestiketjun ensimmäiseen lukemattomaan viestiin? Parin päivän etsimisen jälkeen ei ole vielä osunut silmään...