• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

FJR 08 navi teline

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rengas
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mistä löytyisi naville asennusteline FJR 08. Edellisessä (suzuki bandiitti) oli helppo kiinnitys tankoon. Sama ei onnistu FJR:ään. Mulla pelkkiä hyviä kokemuksia Tom Tom one mallista pyöräkäytössä. Huonolla kelillä minigrip pussi laiteen päällä, uskokaa niin pelittää.Vinkkejä tulee kiinnitykselle,ehkä sen ison mutterin alle?

Techmountin teline (Baehr.fi) isoon mutteriin tai stongaan tai peilin reikään
tai joku RAM-Mount telineistä
ja jollakin oli semmoinenkin joka kiinnitettiin bensatankin etupään ruuveihin, merkkiä en muista.
Edit: merkki on  SW Motech

Edit:lisätty linkit ja SW-motech

Laitoin sen Bahring ohjausputken mutterin tilalle tulevan telineen. 3000 km jälkeen voi todeta että yoimii hyvin, erittäin tukeva ja silti voi olla tankkilaukku & mittarit näkyy

Mulla oli aikoinaan tämmönen ja olin tyytyväinen  
smile_org.gif

Mulla on myös tommonen, hyvä on ollut, jo toisessa FJRssä kiinni ja toimii

Omaan -02 malliin jossa tarvikepleksi liimasin autonavin imukuppitelineen suoraan pleksiin kiinni. Sai just oikeaan paikkaan mittareiden yläpuolelle.
Ei kovin nätti asennus kun varmistin vielä parilla läpipultilla imukupin läpi pleksiin, mutta tossa painoi enemmän käytettävyys.

Autonavi on pelittänyt tuossa aika suojaisessa paikassa kaatosateessakin vaikka on menty neulansilmämutkia mateluvauhtia.

Back