Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mlol.deItse kans miettinyt et jos uuden potan ja rotsin tilais täältä, onks noita muita "hyviä" vaihtoehtoja saksassa tai muualta? Hakusessa olis Shoein ja Alpinestarin kamoja.
Olen samaa reppua silmäillyt jo useamman viikon mutten ole raaskinut tilata. Jos viitsit, postaisitko reppu-threadiin käyttökokemuksia kevään mittaan.pistin eilen tilaukseen alpinestarsin tech aero repun,ja nyt tätä ketjua lukeneena innolla odotan miten käy.maksutavaksi valitsin visa electronin. pistelen viestiä sitten kun tavara tulee.![]()
Tuli ilmoitus,että repun pitäisi tulla ovelleni 22.03Olen samaa reppua silmäillyt jo useamman viikon mutten ole raaskinut tilata. Jos viitsit, postaisitko reppu-threadiin käyttökokemuksia kevään mittaan.pistin eilen tilaukseen alpinestarsin tech aero repun,ja nyt tätä ketjua lukeneena innolla odotan miten käy.maksutavaksi valitsin visa electronin. pistelen viestiä sitten kun tavara tulee.![]()
sanoi:mlol.de
Jos jonkin verran taitaa saksaa, niin tuo on hyvä vaihtoehto. Eiköhän myös englanniksikin vastaile.
Oletko jo saanut tuon kypärän? Kiinnostaisi tilata tuollainen, mutta tosissaan muualla ei löydy kuin tuolta ja senpä takia kiinnostaa löytyykö tuoltakaan muuten kun kuvassa??Itse tilasin Marushinin C139 avopotan, kun tilaukselle ei tapahtunut mitään 2 viikkoon päättelin tän juttuketjun perusteella ettei heillä ole pottaa varastossa. Laitoin s-postia ja parissa päivässä vastauksen...eli kyllä ne vastailee s-posteihinkin...
Niin...se vastaus oli että maaliskuussa kyseistä pottaa saa. Tällä hetkellä kyseistä pottaa ei ole edes myynnissä Suomessa ja muuallakaan sitä ei ole näkynyt (vain Marushinin omalla sivulla ja FC-Moton).
9.4 tuli paketti perille. Tavarat oli mitä tilattiin, toimiiTilattu 2 takkia ja 1 housut 23.3 ja tänään tuli että on dhl:n huostassa, saas nähdä mitä tuleeTarjoustavaroita kaikki![]()
![]()