• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

FC-Moto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja daddy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse tilasin Marushinin C139 avopotan, kun tilaukselle ei tapahtunut mitään 2 viikkoon päättelin tän juttuketjun perusteella ettei heillä ole pottaa varastossa. Laitoin s-postia ja parissa päivässä vastauksen...eli kyllä ne vastailee s-posteihinkin..:).

Niin...se vastaus oli että maaliskuussa kyseistä pottaa saa. Tällä hetkellä kyseistä pottaa ei ole edes myynnissä Suomessa ja muuallakaan sitä ei ole näkynyt (vain Marushinin omalla sivulla ja FC-Moton).

Itse kans miettinyt et jos uuden potan ja rotsin tilais täältä, onks noita muita "hyviä" vaihtoehtoja saksassa tai muualta? Hakusessa olis Shoein ja Alpinestarin kamoja.
mlol.de

Jos jonkin verran taitaa saksaa, niin tuo on hyvä vaihtoehto. Eiköhän myös englanniksikin vastaile.

Positiivista palautetta olen itse kuullut ko. puljusta, itsellä ei kokemusta.

pistin eilen tilaukseen alpinestarsin tech aero repun,ja nyt tätä ketjua lukeneena innolla odotan miten käy.
062802jumpie_prv.gif
maksutavaksi valitsin visa electronin. pistelen viestiä sitten kun tavara tulee.

Tilasin kuukaus takaperin Shoein kypärän. Veloitus ei meinannut onnistua ja lopulta itse FC soitteli Saksanmaalta ja tovin aikaa kun englantia rupattelimme, homma onnistui. Kypärä tuli UPS:llä työmaalle n. viikossa.

Homma toimi siis hyvin niinkuin aikaisemmillakin kerroilla. Jatkossakin varmasti tilaan täältä mikäli tarvis on.

pistin eilen tilaukseen alpinestarsin tech aero repun,ja nyt tätä ketjua lukeneena innolla odotan miten käy.
062802jumpie_prv.gif
maksutavaksi valitsin visa electronin. pistelen viestiä sitten kun tavara tulee.
Olen samaa reppua silmäillyt jo useamman viikon mutten ole raaskinut tilata. Jos viitsit, postaisitko reppu-threadiin käyttökokemuksia kevään mittaan.
Tuli ilmoitus,että repun pitäisi tulla ovelleni 22.03
062802jumpie_prv.gif
ja voin laitella käyttökokemuksia repusta kun saan sen käyttöön.

Nonni,hyvinhän se toimi.
062802jumpie_prv.gif
tavara ja hinta oli mitä pitikin.ja reppu tuli 22.03.eli kuusi päivää tilauksesta.upsin kaveri soitteli kun en ollut kotona niin törmättiin sitten töistä päästyäni tymatkani varrella ja sain paketin,eli kaikki toimi aivan loistavasti.
062802jumpie_prv.gif

sanoi:
mlol.de

Jos jonkin verran taitaa saksaa, niin tuo on hyvä vaihtoehto. Eiköhän myös englanniksikin vastaile.

Vaikka aihe koskeekin toista kauppaa, kommentoin silti tätä. Vastailee kyllä englanniksi, mutta jos laitat useamman kysymyksen, niin homma vaikeutuu. Olen yrittänyt monesti rautalangasta vääntää kysymystä, johon haluaisin vastauksen. Joten jos kysyttävää on muutakin kuin hinta, kannattaa suhtautua vastauksen saamiseen varauksin.
Soittaessa lähes aina vetoaa kiireeseen ja pyytää ottamaan yhteyttä sähköpostilla. Käsittääkseni organisaatio on aika pieni, joten jossain mielessä ja joiltakin osin tilanteen ymmärrän.

Olen tuolta vuosien saatossa tilannut muutamat ajovarusteet ilman ongelmia toimittamisen ym. seikkojen suhteen.

Tässä vähän kokemuksia FC-Motosta.
Tilasin Shoei XR1100 kypärän. Kypärä tuli ihan ok, mutta kun
kypärän hintaan piti sisältyä kaupanpäälle yksi dark smoke visiiri, niin sitä ei sit tullutkaan.
Laitoin useita meilejä, mutta ei mitään vastausta.
Lopulta sitten soitin kyseiseen liikkeeseen, niin siellä kaveri väittää kivenkovaan ettei kuulu tähän kypärään visiiriä kaupanpäälle ja lyö luurin korvaan.
En tiedä onko heillä käynyt moka sivujen kanssa, koska sivuilla
näkyy tämä tarjous ainoastaan M koon kanssa.
Aivan sama, moka tai ei, mutta niin siellä vaan ilmoitetaan ja visiiri kuuluisi tulla kaupanpäälle.
Joten suosittelen varomaan tätä liikettä.

Itse tilasin Marushinin C139 avopotan, kun tilaukselle ei tapahtunut mitään 2 viikkoon päättelin tän juttuketjun perusteella ettei heillä ole pottaa varastossa. Laitoin s-postia ja parissa päivässä vastauksen...eli kyllä ne vastailee s-posteihinkin..:).

Niin...se vastaus oli että maaliskuussa kyseistä pottaa saa. Tällä hetkellä kyseistä pottaa ei ole edes myynnissä Suomessa ja muuallakaan sitä ei ole näkynyt (vain Marushinin omalla sivulla ja FC-Moton).
Oletko jo saanut tuon kypärän? Kiinnostaisi tilata tuollainen, mutta tosissaan muualla ei löydy kuin tuolta ja senpä takia kiinnostaa löytyykö tuoltakaan muuten kun kuvassa??

Sama juttu täällä. Tilasin nahkatakin mutta paketin avattuani sain todeta että on ihan toinen malli.  
omg.gif
Lähetin sähköpostikyselyn että miten nyt toimitaan, joudunko maksamaan rahdin takaisin jne. Epäselvä englanninkielinen vastaus tuli että lähetä omalla kustannuksella takaisin niin he katsovat oliko heidän moka ja maksaa sitten rahdin takaisin. Soitin heille jolloin siellä sanottiin että tätä mallia ei löydykään haluamani kokoa. Elikkä pakkomyyntiä. Lähettivät kyselemättä toista mallia ja toivoivat että olisin tyytyväinen. Sain takin myytyä kaverille ja nyt on tilaus sisällä Motoin.de:ssä. Saa nähdä minkälainen takki sieltä nyt saapuu.....  
biggrin.gif

Tilattu 2 takkia ja 1 housut 23.3 ja tänään tuli että on dhl:n huostassa, saas nähdä mitä tulee
omg.gif
Tarjoustavaroita kaikki
062802jumpie_prv.gif

7.4 klo 19.30 tilasin Shuberthin potan ja tänään 12.4 klo 13.30
toi lähetti paketin ovelle. Tavara oli just se minkä tilasin ja toimintakunnossa; oli pakko vielä käydä tien päällä testaamassa. Huom, tavara oli Suomessa jo perjantaina, mutta viikonloppu välissä, joten tuli ovelle "vasta" maanantaina.
Taitaa olla meikäläisen lottoamisviikko....

Joo tsekkasinkin jo nuo, mutta hain tässä vain sitä et onko ollu ongelmia jollain palautusten suhteen?

itte tilasin 3.2 takin, housut, hanskat ja kengät, kaikki merkkiä alpinestars...noh vajaa viikko meni ja takki ja hanskat lähtivät matkaan ja tuli ilmoitus että ko kengät loppu ja lisää ei tule.... takki ja hanskat sitte saapuivat vajaa 2viikon päästä tilauksesta ja ilmoitus mukana että housut tulee myöhemmin, noh housut tuli helmikuun lopulla ja tietty olivat liian pienet....noh eikun itellan kautta hintaan 40egee menemään saksan maalle takas, 6.3 tuli ilmoitus että vaihto vastaanotettu, 3 viikkoa siitä soitin että where hell is my pants ja vastaus oli että ei olee, ehkä ens viikolla tulee, no sitte tuli pääsiäinen ja soitin että missä housut ja ukkeli sano että lähtee ens viikolla tulee sulle
062802jumpie_prv.gif
...noh ei tullu
mad.gif
joten laitoin spostia ja seuraavana päivänä tuli vastaus että pahoittelemme viivästystä, toimitamme tuotteenne toukokuun alkupuolella... joten oman kokemukseni perusteella voisin sanoa että hankalaa on .... ehkäpä ne nyt sitte vapun jälkeen tulee
biggrin.gif

Itsellä on pelkkiä hyviä kokemuksia firmasta.

Täkäläiseen kauppaan sovittamaan tavarat ja sitten tilaukseen ulkomailta. Kannattaa kuitenkin aina varmistaa ennen tilausta sähköpostilla jotta haluttua tavaraa löytyy hyllystä. Harmittaahan se ensin odotella 3viikkoa että poijjaat tilaa tavaran ja perään vielä viikko että on täällä...

Jos eivät ensimmäiseen postiin vastaa,niin olen paukutellu pariin, kolmeen eri sähköpostiin, niin kyllä sieltä aina joku vastaa  
biggrin.gif

Back