Mulle tuli puku noin viikossa, Masterilla maksoin.Kuis kävi topo68? Onks jo lähteny saksasta?
Ite tilasin nahkapuvun keskiviikkona ja nyt on processed vaiheessa. Tulis ny nopeesti..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulle tuli puku noin viikossa, Masterilla maksoin.Kuis kävi topo68? Onks jo lähteny saksasta?
Ite tilasin nahkapuvun keskiviikkona ja nyt on processed vaiheessa. Tulis ny nopeesti..
On lähtenyt:Kuis kävi topo68? Onks jo lähteny saksasta?
Just toi lähetti työpaikalle... toimii, tilaan tuolta toistekkiOn lähtenyt:Kuis kävi topo68? Onks jo lähteny saksasta?
Order was received 23/05/2008 20:15
Viewed 23/05/2008 20:44
In process 28/05/2008 09:24
Dispatched 28/05/2008 10:50
Delivered 28/05/2008 10:50
Invoiced 28/05/2008 10:50
Paid 28/05/2008 10:50
UPS:n ilmoituksen mukaan olisi maanantaina 2.6. perillä![]()
Jos näin toimii, tilaan tuolta toistekki![]()
Juurikin noin toimi ainakin mulla.Jees jees.. Oli sitte iso se puku.
Mites noi palautukset kannattaa hoitaa? Rojut postiin ja sähköpostia perään vai?
Jep, postin sivuilta kokeilet pakettilaskurilla optimaaliset mitat.Juurikin noin toimi ainakin mulla.Jees jees.. Oli sitte iso se puku.
Mites noi palautukset kannattaa hoitaa? Rojut postiin ja sähköpostia perään vai?
Kannattaa muuten sitten pakata se puku mahollisimman pieneksi paketiksi, niin kustannukset on pienemmät.
Jopas naurattaa; JUST ÄSKEN soittivat FC:stä ja valittivat että homma on vähän pissed off mutta tavarat pannaan huomenna postiin ja saan uudemman malliset 20e kalliimmat hanskat tilalle. Ainut ehto on, että ilmoitan luottokuntaan että maksavat laskunsa. Itte Mr FC soitti sihteerikkönsä soiton jälkeen!Huvittaa nuo FC-moton toilaukset. Mun tilanteeni tällä hetkellä on se, että minulla on toistaiseksi "ilmaiset" mopokengät ja visiiri. Käskin Luottokunnan olla maksamatta, kun en saanut pakettiani. Tuon ilmoituksen jälkeen meni pari päivää niin sainkin pakettini, mutta siitä puuttui tavaraa ja hanskat olivat väärää kokoa. Otin paketista kengät ja visiirin, mutta palautin viestien kera väärän kokoiset hanskat. Luottokunta kertoi, että tiedustelevat SÄHKÖPOSTITSE FC-motosta, mikä mättää. Tuossa vaiheessa lähes tulkoon repesin naurusta.Jos joskus saan sen puuttuvan visiirin ja oikean kokoiset hanskat, annan Luottokunnan maksaa. Hauska nähdä kuinka tässä lopulta käy.![]()
![]()