Saapa nähdä miten mun käy, kun vajaa kaksi viikkoa sitten palautin toisen jo maksetun puvun ja vielä ei ole kuulunut mitään vaihtotuotteesta..Nymmeni herrrmot FC:n kanssa. Kun tälläkään viikolla ei pakettia tullut, vaikka luvattiin, niin soitin Luottokuntaan ja kysyin ohjeet homman peruuttamisesta. Ystävällinen lady peruutti maksun toistaiseksi. Minun piti sulloa kirjekuoreen Tilausvahvistus ja kaikki asiaan liittyvät dokumentit. Tulostin siis kirjeenvaihtomme FC:n ja minun välillä. Luottokunta ottaa seuraavaksi yhteyttä firmaan. Katsotaan kuinka tässä käy. Voihan ne roinat olla muuten vaan myöhässä, mutta 6 viikkoa on jo liikaa. Mitäs eivät vastaa maileihin ja puhelimeen.![]()
En ole viittinyt mailailla mitään, kun ei sähköpostilla oikein tunnu hommat etenevän. Nyt arvelisin kuitenkin palautukseni olleen perillä jo muutaman päivän, eli olisi odotettavissa, että sieltä päin jotain UPS:n lähetysilmoitusta tulisi..
Sinänsä muutenkin pitäisin etusijalla uusia tilaajia eikä tällaisia väärän koon arpojia..
Kunhan nyt ylipäätään tulisi jossain vaiheessa.