JeTi sanoi:Oot vähän myöhässä.... kato pari viestiä ylöspäin.
No en jaksanu lukee koko ketjuu läpi. Ite sain ton SMOTON tiedottajalta vasta tänään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JeTi sanoi:Oot vähän myöhässä.... kato pari viestiä ylöspäin.
JMH sanoi:Hyvä trolli. Lämmittelen jatkoa. Eli jos lakiin on jotain kirjattu, sitä ei tule kyseenalaistaa?
juhhyto sanoi:No ei ollut trolliksi tarkoitettu. Ihmettelen vaan, että mikä remontti se on, että saadaan katsastuksesta läpi ja mikä se sitten on kun pitää tehdä juttu vielä toisinpäin. Katsastuksessa (luulen niin ja oletan) tarkastuksen kohteena on varmaan prätkän lainmukaisuus ja liikenneturvallisuus. Jos jotain pitää värkätä ja poisvärkätä, niin tulee mieleen että ajossa ei nuo em. kohdat täyty. Ja mikä määräys niin huono on, että se pitää tällaisella rumballa korjata? Ihan vaan kysyn. En itsekään halua lisämaksuja, mutta erityisesti haluan ajaa kunnossa olevalla pyörällä. Vaikka sitten jonkun muun toteamana.
JMH sanoi:Jos on vaikea hahmotella tilannetta, niin mietipä esimerkiksi, että mun 190/55 profiilin rengas ei ilmeisesti menis katsastuksesta läpi, kun on tyypitetty vain 180/55 & 190/50. Vaan paremmin toi nykyinen toimii kuin 190/50.
ts18056 sanoi:Renkaan koossa taisi laki sallia tyypitykseen verrattuna kohtuu isoja poikkeamia.
Vaan desibelirajoihin ei.
Protestoiko noi pyörävarkaat tempuillaan lakia vastaan? Kun omaisuudensuoja ei miellytä.
ts18056 sanoi:Renkaan koossa taisi laki sallia tyypitykseen verrattuna kohtuu isoja poikkeamia.
Vaan desibelirajoihin ei.
Protestoiko noi pyörävarkaat tempuillaan lakia vastaan? Kun omaisuudensuoja ei miellytä.
JMH sanoi:Ei ne lakia vastaan protestoi, sori. Paska analogia. Ne tahtoo yleensä tehdä penniä, tai sitten ajella, muttei ole omaa.
ts18056 sanoi:Voi olla analogiana huono, mutta rikoksena yhtä vähäinen. Tekijä saa penniä, naapurit 30 päivän melurauhan, ja itse kärvistelyn jälkeen rahat. Big deal?
juhhyto sanoi:En itsekään halua lisämaksuja, mutta erityisesti haluan ajaa kunnossa olevalla pyörällä. Vaikka sitten jonkun muun toteamana.

vedenhenki sanoi:
JukiW sanoi:Mitä ihmettä te oikein rähjäätte? Käsittääkseni sitä katsastuspakkoa ei ole tulossa.![]()
Joo ei se ole nyt toistaisesksi tulossa. Mutta en käsitä näitä ihmisiä joille on ihan sama. Yleensä syynä on se ettei tarvitse itse huolehtia. Toisilla on se mentaliteetti jos minä niin sinäkin. Kukaan ei kiellä siellä katsatuksessa käymästä vaikka se ei ole pakollista tai jossain korjaamolla. Joko ihmiset trollaa tahaltaan tai niin sanotusi vittuilee netissä, se on aika helppoa. Kun ihmettelen tätä, en halua lisäkuluja mutta kyllä siellä olisi varmaan hyvä käydä katsastamassa sitä, no sitten menee. Ei kukaan suo herrän tähden kielläkkäänJukiW sanoi:Mitä ihmettä te oikein rähjäätte? Käsittääkseni sitä katsastuspakkoa ei ole tulossa.![]()
.......vedenhenki sanoi:Eu:n parlamentissa on vakkarihommissa about 40 000 henkilön lobbari-armeija. Eiköhän siellä muutama katsastus-fanikin ole.![]()
Husky510 sanoi:Kyllä se on ihan varma että tulee, siellä liikkuu niin paljon rahaa.
... No sitten sen näkee kun se tulee millainen itku....Minä itken jo nyt vaikka sitä ei ole, kun se tulee joka tapauksessa