• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Eurobiker

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arzka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hienoa kuulla, että muilla on ollut hyviä kokemuksia. Itse kävin tänään ekaa kertaa ja en kyllä voi kehua toimintaa, palvelua yms. Paitsi yhden nuoren kundin, joka oli oikein ystävällinen.

Ostoslistalla olisi ollut uusi nahka-ajotakki, ajokengät ja hanskat. Takki ja kengät tosin poistotuotteista.

Liikkeessä sain ensin pyöriä noin 10min ilman myyjän kontaktia etsien hakemiani tuotteita. Lopulta menin itse kysymään voisiko myyjä tulla jelppaamaan kunhan on ensin palvellut nykyisen asiakkaansa. Myyjä vain tuijotti ja kappaskappas katosi jäljettömiin palveltuaan edellisen asiakkaan. Tosiaan liikkeessä oli lisäkseni 2 henkilöä. Hetken aikaa odoteltuani menin kysymään apua toiselta myyjältä, joka katsoi koneelta että takit olivat loppu ja kengistä vain lastenkokoja jäljellä, sekä että hanskoja heillä ei edes ole myynnissä (?) vaikka netissä ne kuitenkin olivatkin.

Ymmärrän että tottakai poistotuotteet ovat hajakokoja, mutta netissä näkyi että kokoja olisi ollut. Asiakaspalvelusta jäi todella paska maku. Enkä ymmärrä että miksi poistotuotteet ovat jossakin takana jemmassa, eikä niitä voi tuoda kaikkia pyydettyjä samaan aikaan näytille.

Jatkossa kannan rahani johonkin muuhun myymälään.

Kiitos ja anteeksi.

Taitaa olla aika lailla myyjästä kiinni heiltä saatu palvelu. Olen saanut erinomaista palvelua ja joskus joutunut odottamaan todella kauan kun myyjää ei näy ja putiikin olisi pitänyt mennä kiinni jo vartti aikaisemmin. Toisella kertaa nuori kundi on juossut takahuoneesta eri kenkiä kunnes sopivat löytyivät ja palvelu oli alennuksineen erinomaista.

Ostin viime kesänä Marushin avokypärän joka talven säilytyksen jälkeen alkoi "sulaa". Pinnassa ilmeisesti oli valmistusvirhe ja materiaali ei kestänyt. Sähköpostitiedustelu Eurobikeriin ja helppo vaihto uuteen kypärään. Tosin eri malli mutta uudempi versio tuli tilalle. Takuuvaihto sujui ilman mitään kuitin näyttämisiä.

Hyvin sujui valmistusvikaisten lämppäreiden vaihto uusiin.

Sweep Kilimanjaro päällä olen viimeiset pari ajokautta kiertänyt Suomea ja Eurooppaa, eikä parempaa jokasään takkia olis voinut toivoa. On kestänyt, eikä ole läpäissyt vettä, muuta kun hieman hihansuista kaatosateessa. Palvelu oli sopivan rentoa ja avustavaa, eli antoivat mun valita rauhassa, ilman että painostaisivat väärään valintaan. Hintakaan ei ollut paha.

Edit: Eikä tosiaan kukaan hermostunut vaikka purin takkeja atomeiksi ja kokeilin niitä päällä eri säädöillä. Oikeat kootkin toivat nöyrästi tutkittavaksi.

Viimeksi muokattu:
Tänään tuli Eurobikerin mainoslehti...

Kaikki loput Marushin kypärät -60 - 70%
Esim: 779 Sentou: 75,60€ (norm. 99.60€)

:)-

hp10a10 sanoi:
Tänään tuli Eurobikerin mainoslehti...

Kaikki loput Marushin kypärät -60 - 70%
Esim: 779 Sentou: 75,60€ (norm. 99.60€)

:)-
EB:n sivujen mukaan tuon kypärän normaalihinta on oikeasti 249€, eli aleprossat taitavat kuitenkin pitää paikkansa.

Jos marushin kypäräsi tarvitsee ns. Takuu huoltoa esim. Jonkin repsottavan osan kanssa niin tee se itse. Minulla repesi leukasuojan ilmanotosta sellainen metalliverkko jonkin pörriäisen toimesta. Vein kypärän eurobikeriin ja hain sen parin tunnin päästä ihan ok näköisenä. Automatkan aikana verkko oli rapissut kokonaan irti. Ketutti ja purin potan itse. Eurobikerin huoltoteknikko oli korjannut ongelmaa kuumaliimalla ja kaiken lisäksi siten, että oli saumannu samalla paskalla molemman puolen verkot täysin tukkoon siten, ettei visiirille tullut yhtään ilmaa.

Siinä sitä ihmetteli et eikö nykyään ole mitään vaatimustasoja mihinkään hommaan...:hanuria:

Katkaisin Sharkin kypärästä visiirin ruuvin. Uutta ei löytynyt hyllystä, mutta ruuvasivat jostain kypärästä irti.
Loistavaa palvelua. ja vielä ORG jäsenkortilla 20 prosenttia normaalihintaisista tuotteista.

Risuja eurobikeriin, tilaus tehty (1.5) tuotteesta mitä piti olla hyllyssä, tänään (14.5) ilmoiteettiin että ei olekkaan varastossa, rahat kyllä lähti tililtä heti, nyt kysyttiin haluanko jotain muuta tilalle.. Tuskimpa!

toimiiko toi org -20% alennus myös postimyynnissä vai pitääkö pistäytyä paikanpäällä?? kokeilin laittaa jäsennumeron alennuskoodi "lokeroon" ilman toivottua tulosta:( eli.....

filtteri sanoi:
toimiiko toi org -20% alennus myös postimyynnissä vai pitääkö pistäytyä paikanpäällä?? kokeilin laittaa jäsennumeron alennuskoodi "lokeroon" ilman toivottua tulosta:( eli.....

Toimii. Löydät alennuskenttään laitettavan koodin ORGin suljetulta, vain jäsenmaksun maksaneille avoimena olevasta foorumiosiosta pienen penkomisen kanssa.

Täytyy nyt kyllä pistää oikeen iso kasa ruusuja kyseiselle putiikille! Ostin Eurobikerilta 130 euron kevlarfarkut ja huomasin kotona, että polvisuojien tasku on olevinaan väärällä kohdalla. Käväisin putiikissa uudemman kerran ja totesimme, että housuissa on todellakin valmistusvirhe. Lopulta totesimme, että kaikki varastossa olevista tämän mallin saman koon housuista ovat virheellisiä ja sain 200 euron housut tilalle, hienosti hoidettu! :)

Kyllä, itsekkin asioinut kyseisessä liikkeessä pariin otteeseen ja asiakaspalvelu on 10+/10.

Ja vielä kun sieltä saa tuntuvat alet org kortilla.:jippikaijee:

Edelleenkin adapteri nostopukkiin saamatta, eikä tule edes tietoa milloin sen saa. En ole aivan samaa mieltä, että asiakaspalvelun taso olisi 10+/10.

Viimeksi muokattu:
ai pitää itsekkin laittaaa positiivista palautetta kun sai kerrankin hyvää palvelua housuja ostaessa... kaivettin sopivaa varastosta ja testailtiin

nuorelle kundille propsit palvelusta! varsinkin kun TourmasterII:set oli jopa halvat ja hyvät :thumbup:

-aki-

jrsj sanoi:
Jep. Noissa oli niin huonoja kokemuksia joten, kuten sanoin, laitoin uuden.
Jos tuonne olis laittanut että hyvää palvelua niin olisin hukkunut negatiivisen alle.
Itse sattunut saamaan aivan erinomaista palvelua.
Olen tosin aloittamassa uudelleen harrastusta. Fillari on hommattu, en ole vielä ajanut metriäkään mutta varusteita on ollut mukava tuolta hankkia itselle ja pojalle.
Ja liittymällä Motorg ry:n jäseneksi saat vielä 30€ lahjakortin ja prosenttialennukset Eurobikerille

Back