• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

EU kaavailee muutoksia MP-kortteihin

Että oikein jäsenmaksu maksettu ja sillä pohjalla voi arvostella. Onko se support- vai kerhomaksu? Jos se on kerho, niin huutelet alle kahden euron pääomalla, josta euro menee FEMAlle –halusit tai et (ehkä joku SMOTOn asemavaltuutettu korjaa, jos tässä on disinformaatiota).

Vetoan yleiseen elämänkokemukseen: paljonko saat aikaiseksi alle kahdella eurolla? Onko siinä paljonkin perustaa arvostelemiselle? Silläkö luulet etusi tulevan ajetuksi?
Onko se osuus sitte vaikka 2 euroa, niin eihän se ole minun määräämäni. Jos enemmän ei kelpaa niin minkäpä minä voin?

Toisaalta jos kaikki Suomen motoristit maksais 2 euroa, niin olisiko tuo vaikka sitte 200 000 e vuodessa? Kai sillä jonkin tiedotteen vääntäisi.

Eihän mulla yhteiskunnassakaan ole kuin 1 / 4 500 000 osa eli yksi ääni. Silti silläkin voi arvostella.

Ei tarvitse olla niin nenäkäs, jos joku sanoo ettei sanoma mene perille eikä tulokset vakuuta. Paras vastaus ei ole kettuilu, ainakin jos jäseniä halutaan lisää. Jospa niitä ei edes haluta, vaikuttaa siltä.

Kuten joskus aiemmin totesin, toivottavasti et pelaa shakkia (viittaan nimimerkkiisi).
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Shakkilaudassa ei taida olla ruutua r2? Onko jäänyt Starwars tupla-trilogia jäänyt huomaamatta?

No eihän kukaan kaikkea tiedä.

Toisaalta jos kaikki Suomen motoristit maksais 2 euroa, niin olisiko tuo vaikka sitte 200 000 e vuodessa? Kai sillä jonkin tiedotteen vääntäisi.
Varmaan. Tuskin ne kieltäytyy lahjoituksista. Et eiku alkamaan...

Tossahan on kyllä rakentava lähtökohta: "Jos kaikki Suomen motoristit"...

Enemmän, fossiilillakin, olis sanottavaa, jos ny ilmottais, että "ei kaipaa edunvalvontaa -tai tekee sen paremmin itse, ja näyttäisi sitten, ne aikaansaannokset".

On parempi ensin näyttää, mitä itte on saanu aikaan. On ees jotain, millä piipittää.

Kaikkea sitä keksitäänkin. No yksi hyvä on vielä jäljellä, eipä ole vielä ikärajoitusta Hornetilla lentämiseen.
Sen puikkoihin kun saattaa päästä alle kakskymppisenä ja saa vetää kahvat taakse ilman että joku kyttäisi tutkan kanssa.

Mun ei tartte, kun en oo haastanu SMOTOa. En oo silleen haastanu yksilönä niitä, jotka tekee talkootyötä, SMOTOssa, niinku sinä.

Niitä, jotka sanoo: ”Et tehkää”, niistä ei oo pulaa. Niistä, jotka voi näyttää, mitä on tehny, niistä on.

Mitä minä oon tehny, sen voin kyllä henkilökohtaisesti sulle esitellä, jos joskus tavataan. Minäkin, olin aikanani, tommonen ”näyttäkää tuloksia, piipittäjä”. Sit snadisti tutustuin siihen, mitä ne tekee ja millä resursseilla.

Ku täyttää 50, kannattaa ruveta funtsimaan, onks hengen tuotteet –ja muukin kyky, sellaisia, että voi perustellusti muille asettaa ”tavoitteita”.

Siihen ei ihan riitä, että kykenee nousemaan pyörän satulaan. Ajaminen, se on sitä ”motorismia”. Myös etujen ajaminen…

Mun ei tartte, kun en oo haastanu SMOTOa. En oo silleen haastanu yksilönä niitä, jotka tekee talkootyötä, SMOTOssa, niinku sinä.

Niitä, jotka sanoo: ”Et tehkää”, niistä ei oo pulaa. Niistä, jotka voi näyttää, mitä on tehny, niistä on.

Mitä minä oon tehny, sen voin kyllä henkilökohtaisesti sulle esitellä, jos joskus tavataan. Minäkin, olin aikanani, tommonen ”näyttäkää tuloksia, piipittäjä”. Sit snadisti tutustuin siihen, mitä ne tekee ja millä resursseilla.

Ku täyttää 50, kannattaa ruveta funtsimaan, onks hengen tuotteet –ja muukin kyky, sellaisia, että voi perustellusti muille asettaa ”tavoitteita”.

Siihen ei ihan riitä, että kykenee nousemaan pyörän satulaan. Ajaminen, se on sitä ”motorismia”. Myös etujen ajaminen…
No jaa, 50 on kyllä täytetty aikaa sitte.

Yksittäisen ihmisen ja järjestön tekemisten vertailu on aika köyhää.

Aika rehvastelua sulta, tarkentamatta mitä nimenomaista olet tehnyt moottoripyöräilyn eteen. Sä haastoit mut, mutta sun ei tartte.

Eiköhän tämä riitä tästä. Sinänsä olet ainoa joka näistä jaksaa vääntää, mikä sinänsä on hyvä.

Back