P
(poistettu tili)
Guest
Onko se osuus sitte vaikka 2 euroa, niin eihän se ole minun määräämäni. Jos enemmän ei kelpaa niin minkäpä minä voin?Että oikein jäsenmaksu maksettu ja sillä pohjalla voi arvostella. Onko se support- vai kerhomaksu? Jos se on kerho, niin huutelet alle kahden euron pääomalla, josta euro menee FEMAlle –halusit tai et (ehkä joku SMOTOn asemavaltuutettu korjaa, jos tässä on disinformaatiota).
Vetoan yleiseen elämänkokemukseen: paljonko saat aikaiseksi alle kahdella eurolla? Onko siinä paljonkin perustaa arvostelemiselle? Silläkö luulet etusi tulevan ajetuksi?
Toisaalta jos kaikki Suomen motoristit maksais 2 euroa, niin olisiko tuo vaikka sitte 200 000 e vuodessa? Kai sillä jonkin tiedotteen vääntäisi.
Eihän mulla yhteiskunnassakaan ole kuin 1 / 4 500 000 osa eli yksi ääni. Silti silläkin voi arvostella.
Ei tarvitse olla niin nenäkäs, jos joku sanoo ettei sanoma mene perille eikä tulokset vakuuta. Paras vastaus ei ole kettuilu, ainakin jos jäseniä halutaan lisää. Jospa niitä ei edes haluta, vaikuttaa siltä.