Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
GoSpel sanoi:Jos haluat eturenkaan joka ei kulu hammasrattaaksi osta Michelin Pilot Road 2.
Uskoisin nain mutta en ole kokeillut. PR2 oikeilla paineilla (0.2 - 0.3 yli Yamahan ohjeen) FJRssa kuluu loppuun asti tasaisesti, ei ensimmaistakaan "pykalaa".Jiivee666 sanoi:Kattelin tossa justiinsa Pilot road 3, onko sekin hyvä?
suopo sanoi:Jeps,
PR2 ja PR3 olen ajanut ja nimenomaan FJR:llä.
Henkilökohtainen suosikkini on PR2. Ei PR3 huono ole mutta PR2 parempi, se kuuluu tasaisemmin ja näin ollen säilyttää ajotuntumansa paremmin siellä elonsa loppupuolella.
Väärät alustan säädöt vaikuttaa myös laineistumiseen (cupping, mitäs tää olis suomeksi)
Mutta noi paineet vaikuttaa huomattavasti enemmän, toi 0,2...0,3 yli suositusten on just hyvä.
Jiivee666 sanoi:Onko muilla tullu eteen että eturenkaan kuluminen tekisi ajosta hakevan ja täristävän?
Näyttää ihankuin renkaan lamellit olisi jotenkin kuluneet eri korkeuksille.
Voisko olla aika huoltaa iskarit, tekeekö vialliset renkaalle tollasta epätasaista kulumaa
samalla tavalla kuin autossa?

Silverwing sanoi:Samantapaisia fiiliksiä itsellä vaikka renkaassa on vielä hyvin pintaa. Mietin, että onko iskareissä (säädöissä), paineissa vai missä vika. Kait se onkin sitten ominaisuus eikä vika![]()
Tinde sanoi:Mun kokemuksella lapulle kulumiseen ei voi vaikuttaa oikeastaan kuin rengaspaineilla ja rengasvalinnalla.

Jiivee666 sanoi:Mullakin on tossa Pirellin Sport Demonissa vielä tosi hyvin pintaa, on kyl aika vanha enkä tiedä millä
paineilla edellinen omistaja on sillä ajanut.. Lauantaina uutta rengasta niin eiköhän se siitä.
Täsmälleen samat kokemukset.suopo sanoi:Jeps,
PR2 ja PR3 olen ajanut ja nimenomaan FJR:llä.
Henkilökohtainen suosikkini on PR2. Ei PR3 huono ole mutta PR2 parempi, se kuuluu tasaisemmin ja näin ollen säilyttää ajotuntumansa paremmin siellä elonsa loppupuolella.
Väärät alustan säädöt vaikuttaa myös laineistumiseen (cupping, mitäs tää olis suomeksi)
Mutta noi paineet vaikuttaa huomattavasti enemmän, toi 0,2...0,3 yli suositusten on just hyvä.