• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Etsintäkuulutus (auto vs pyörä)

Ja tästä syystä sellaisia ei juurikaan valmisteta ja Yamahakin keskittyy pääsääntöisesti pyöräpuolella juuri katupyörien valmistamiseen, sellaisten kuten R1.

Se tosiasia, ettei sinulla ilmeisestikään ole omakohtaista kokemusta R1:stä, ratapyöristä saati kilpapyöristä, ei muuta sitä tosiasiaa, että sinäkin haluat kilpailla. Resurssisi eivät ehkä riitä reaalielämän kisoihin, joten olet keskittynyt kilpailemaan semantiikan saralla virtuaalimaailmassa, siinäkin tosin substanssisi vähyydestä johtuen aika heikolla menestyksellä. Ehkä voisit perustaa semanttisen väittelyn jokamiesluokan? Kokeile paljonko saisit kilpakumppaneita paikalle. Luokassa ei olisi mitään rajoituksia, eli yhdys sana vammaisista aina filosofian tohtoriin. Tulisi varmaan mielenkiintoisia "kisoja".
No tässä tapauksessa Yamaha on kuitenkin valmistanut katulaillisen ratapyörän.

Ja mitä tuhon substanssin vähyyteen tulee, niin sinä viet sen sarjan voiton ylivoimaisesti. Olet saanut tähän ketjuun merkkejä ihan täysin ylivoimaisesti eniten. Suurin osa merkkien muodostamista lauseista kehuu sinua itseäsi tai liittyy jotenkin sinuun. Että se siitä substanssista.

Mutta ihan vilpittömät onnittelut siitä, jos radalle saapuu joku kunnon ferrari. Silloin kisasta tulee kiinnostava, koska autopuolellakin on jonkinlaisia mahdollisuuksia. Silloin se yleisökin voi viihtyä.
Sehän tuossa oli tarkoituskin alusta asti, jos et sattunut huomaamaan. Jukka etsi nimenomaan niitä _nopeimpia_ katuautoja, johon sinä vastasit täysin typerällä tavalla, esim. viittaamalla Ford Focukseen jne.

Vastaan vielä kerran, mutta en kerta kaikkaain ymmärrä että miksi vastaus ei mene jakeluun niin monelle.

En lähde virtuaaliseen kikkelinmittauskilpailuun. Siinä ei ole mitään järkeä, eikä se kuulu tähän asiaan.

Onko nyt ymmärretty? Toistanko vielä?
Ei hyvää päivää... Onko sinun mielestä jotain virtuaalista kikkelin mittailua jos kerrot oman kokemuksen mopolla ajamisesta? Omasta puolestani voisin sanoa, että sanojesi painoarvo on ihan erilainen jos pystyt esittämään niille edes jotain pohjaa.

Joten EI ole ymmärretty, toista ihmeessä lisää
thumbs-up.gif

Vastaan vielä kerran, mutta en kerta kaikkaain ymmärrä että miksi vastaus ei mene jakeluun niin monelle.

En lähde virtuaaliseen kikkelinmittauskilpailuun. Siinä ei ole mitään järkeä, eikä se kuulu tähän asiaan.

Onko nyt ymmärretty? Toistanko vielä?
Ei hyvää päivää... Onko sinun mielestä jotain virtuaalista kikkelin mittailua jos kerrot oman kokemuksen mopolla ajamisesta? Omasta puolestani voisin sanoa, että sanojesi painoarvo on ihan erilainen jos pystyt esittämään niille edes jotain pohjaa.

Joten EI ole ymmärretty, toista ihmeessä lisää  
thumbs-up.gif
Kaikille on ollut varmaan jo jonkun aikaa aivan selvää, että bensa ei ole ollut missään tekemisissä prätkien kanssa. Ei ole varmaan ottanut edes kylmätyyppejä niistä. Ei ole tyypillä mitään tietoa edes perusasioista saati yksityiskohdista, kunhan pitää päästä vänkäämään asioista.

Se kyllä tuostakin vastauksesta käy selville, että vaikea sen on myöntää omaa tietämättömyyttään ja tyhmyyttään tässä asiassa.
biggrin.gif

Ennen kuin luette tuon tavaritsh diizelin legendan, niin pistäkää taustalle soimaan: http://www.youtube.com/watch?v=uIq2jRzPtYg
biggrin.gif
Huomasin muuten tuossa hetki sitten, että ollaankin näköjään samassa puljussa töissä. Olis hauska jutella. Vietän nykyään ruokatunnit salilla about klo 11-12. Tuu käymään.
Aika pienet on sinun piirit,on siellä useita muitakin Orggilaisia
en varmaan paljon metsään veikkaa jos sanon että olet jo
tehnyt itsesi tunnetuksi...sanoisinko vähän kyseenalaisella
tavalla,no jokainen toimii parhaaksi katsomallaan tavalla.
No juodaanhan me kahvia liki joka päivä tuolla kuppilassa. Tätä Scuubaa sensijaan en tunne, kun tää on näitä pitsalla käyviä externaaleja, joiden kokemus näistä hommista ja menestyksen taustatekijöistä on yhtä todellinen kuin kokiksesta saatu sokerihumala oikean humalan rinnalla.

No, kait se ressukka uskaltaa huomenna tuolla salilla näyttäytyä, ni saadaan tämä juttu pois päiväjärjestyksestä.

Ennen kuin luette tuon tavaritsh diizelin legendan, niin pistäkää taustalle soimaan: http://www.youtube.com/watch?v=uIq2jRzPtYg
biggrin.gif
Huomasin muuten tuossa hetki sitten, että ollaankin näköjään samassa puljussa töissä. Olis hauska jutella. Vietän nykyään ruokatunnit salilla about klo 11-12. Tuu käymään.
Aika pienet on sinun piirit,on siellä useita muitakin Orggilaisia
en varmaan paljon metsään veikkaa jos sanon että olet jo
tehnyt itsesi tunnetuksi...sanoisinko vähän kyseenalaisella
tavalla,no jokainen toimii parhaaksi katsomallaan tavalla.
No juodaanhan me kahvia liki joka päivä tuolla kuppilassa. Tätä Scuubaa sensijaan en tunne, kun tää on näitä pitsalla käyviä externaaleja, joiden kokemus näistä hommista ja menestyksen taustatekijöistä on yhtä todellinen kuin kokiksesta saatu sokerihumala oikean humalan rinnalla.

No, kait se ressukka uskaltaa huomenna tuolla salilla näyttäytyä, ni saadaan tämä juttu pois päiväjärjestyksestä.
Milloin ajattelit itse näyttäytyä radalla.
Ps. On aika liukasta joten kannattaa tunnustella tarkasti sillä kikserin kaasulla pitoa.    
bowdown.gif

Taas menee yli,kerroppa mitä pahaa tuo Scuuba on sitten tehnyt,
muuta kun ottanut monen muun kanssa osaa keskusteluun.Älä
vaan sano että aiot aloittaa olemattomasta asiasta "takaa-ajon".
Kun kerran tiedät toisten kokemuksen 2-pyöräisellä,niin kerro
itse kauanko/paljonko on itselläsi takana.

Esität tuon oikein vaatimuksena että toisen on pakko tulla,olet paljon viljellyt sanontaa,kannataisko katsoa peiliin,joten saman sanon nyt myös sinulle,tokko tuo on niin suuri asia että pitää
oikein saada pois "päiväjärjestyksestä".
En vastaa tuohon, mutta mun mielestäni keskustelun ja vittuilun välissä on iso ero. Pidän myös vittuiluna sitä, että anoyyminä olevasta henkilöstä levitellään tietoja julkisuuteen, tai vaikkapa katkotaan prätkästä vilkkuja. Ja mitä sitten tulee suhun ja sun "suoraselkäisyyteen", niin kerrohan mitä suoraselkäisyyttä löytyy tuollaisesta jätkästä, joka vihjailee tuolla S24:ssa nimettömänä ja soittelee, itkee sitten perään, kun omat vastaavat tuntomerkit ilmestyy nettiin?

No väittelyitä ei netissä voiteta koskaan. Mutta jos saa perusteltua kantojaan siten että joku muu voi oppia jotain ja samalla itse oppii jotain, niin sitten se on kannattanut.

Tosin internetissä tämän voi kyllä ottaa ihan viihtenäkin.
No, koska kuullaan niitä perusteluja miksi R1 on ratapyörä ja ensisijaisesti sellaiseksi suunniteltu eikä katupyörä, jolla voi mainiosti ajaa myös radalla?
biggrin.gif

Toimintasi on selkeästi tappiollista. Tulos näyttää pahasti miinusta ja kassa tyhjältä.

Ps. On aika liukasta joten kannattaa tunnustella tarkasti sillä kikserin kaasulla pitoa.    
bowdown.gif
Ajatus on tosiaan käydä siellä kesällä, mutta sen tarkempaa suunnitelmaa ei kyl ole. Ja sitäkään en vielä tiedä, että miten kovaa siellä pääsen, kun mulla ei ole mitään hinkua kipata uudenkarheaa Triplaa siellä, kun saman homman voi tehdä paljon pienemmin kustannuksin kilvettömällä pelillä. Pitää vaan ekaks katsoa, että onko ratapyöräily hauskaa, tai lähdenkö ralliin.  

PS. Oliko se sun busa siellä rannassa tuossa pari viikkoa sitten? Oli tosiaan vähän liukasta...

bowdown.gif
Ajatus on tosiaan käydä siellä kesällä, mutta sen tarkempaa suunnitelmaa ei kyl ole. Ja sitäkään en vielä tiedä, että miten kovaa siellä pääsen, kun mulla ei ole mitään hinkua kipata uudenkarheaa Triplaa siellä, kun saman homman voi tehdä paljon pienemmin kustannuksin kilvettömällä pelillä. Pitää vaan ekaks katsoa, että onko ratapyöräily hauskaa, tai lähdenkö ralliin.  

PS. Oliko se sun busa siellä rannassa tuossa pari viikkoa sitten? Oli tosiaan vähän liukasta...
Ei ole busaa vaan ihan perus tusina gixxeri. Nurin se tuskin menee, koska ajan vain interwebissä lujaa, en oikeassa elämässa.

En vastaa tuohon, mutta mun mielestäni keskustelun ja vittuilun välissä on iso ero. Pidän myös vittuiluna sitä, että anoyyminä olevasta henkilöstä levitellään tietoja julkisuuteen, tai vaikkapa katkotaan prätkästä vilkkuja. Ja mitä sitten tulee suhun ja sun "suoraselkäisyyteen", niin kerrohan mitä suoraselkäisyyttä löytyy tuollaisesta jätkästä, joka vihjailee tuolla S24:ssa nimettömänä ja soittelee, itkee sitten perään, kun omat vastaavat tuntomerkit ilmestyy nettiin?
Anonyyminä? Huonosti onnistuit anonymoimaan itsesi kun kuviasi kiertää sähköposteissa. Et ilmeisesti itse ole (vielä) kyseisellä jakelulistalla? Olisiko ehkä kannattanut olla liittämästä muiden kuvia tänne? No, ne olivat julkaistut, joten vapaasti julkaistavissa, samoin omasi tai sitten niihin vain on tekijänoikeudet muilla
smile_org.gif

Älä nyt vaan poistu vänkäämästä. Olet aika hilpeä ja kun nyt aika hyvin tunnistettavissakin, niin vänkää vaan lisää. Tietää sitten ketä moikkailee tiellä 1835 tai vaikka varikolla.

Lisää vääntöä vaan. Yritä kuitenkin säilyttää johdonmukaisuus. Scuuba olisi saattanutkin tulla ihailemaan suorituksiasi kuntosalille, etenkin kun kutsun vielä julkisesti laitoit etkä privaviestillä. Halusit vähän tuoda julki, että ollaan sitä aika treenattuja, vink vink. Tiedän tunteen, sitä on vaikea piilottaa. Nyt kun kuitenkin menit jo vähän dissaamaan Scuubaa, voi olla, ettei hänestäkään tule sinulle sydänystävää, tosin sinulla niitä ilmeisesti omiin tarpeisiin jo onkin riittämiin
smile_org.gif

Jukka

P.S. Bensalle kiitos. Nyt minulla on valmis vastaus aina kun kysytään jotain mihin en osaa/halua vastata. "En kommentoi pippelin venyttämis -asioihin." Aivan sama onko kyseessä tenttikysymys, poliisin tiedustelu palkkatuloista tai työpaikkahaastattelun tilanne tahi jos joku kaunis nainen kysyy nimeäni ravintolassa.

Oletko nyt sanomassa, että Yamaha R1:ssä on hyvät katuominaisuudet, koska se menisi niin paremmin katukuskeille kaupaksi?
En ole sanonut että hyvät. Olen sanonut jo aikaa sitten, että siinä on siviiliominaisuuksia, koska sitä myydään siviiliin. Ja olen myös sanonut että R1 on ratapyörä. En ole sanonut että R1 on kilpapyörä, jolloin siltä olisi voinut odottaa myös monia noita ominaisuuksia, mitä sinä ja muut olette ehdottaneet.

Taas mentiin yksi kierros ja ollaan alkupisteessä.
No, nyt täytyy sinua kohdella vähän kuin lasta ja yritän kaiken kirjoittamasi perusteella päätellä miten tulkitset todellisuutta ja koitan eläytyä siihen. Uskoisin sen menevän kutakuinkin näin:

- Sinun (bensa) mielestä ratapyörä ei tarvitse ominaisuuksia, jotka helpottavat radan kiertämistä nopeammin, koska rata-ajo on eri asia kuin kilpa-ajo. Rata-ajossa ei pyritä ajamaan kovaa, vaan kierretään tiettyä rataa ympäri omaan rauhalliseen tahtiin. Kilpa-ajossa taas pyritään ajamaan rataa ympäri mahdollisimman nopeasti ja siksi tarvitaan parempaa ohjausiskaria, pikakaasua ym aiemmin lueteltuja. Rata-ajossa näitä ei tarvitse, vaan parhaiten radalle suunniteltu pyörä on sellainen joka näyttää kilpapyörältä, mainostetaan olevan urheilullinen ja siinä on pehmeä penkki kahdelle, mukava ajoasento, hyvät valot, helppo hallita, virtalukko ja vaikka ajonesto laite, jotta kukaan ei sitä varikolta luvatta vie tai ime bensaa tankista. Mielellään voisi olla myös keskituki, jotta isommat huollot (esim. ketjunrasvaus) olisi nopeampaa.

Ne semmoiset, jotka ovat kevyitä ja on varustettu pikakaasulla, teräspunos jarruletkuilla, luistokytkimellä, helposti vaihdettavilla kaatumisosilla, pikaisesti irroitettavilla katteilla ja kovalla penkillä tai jopa mahdollisesti vain yksipaikkaisia ovat kilpapyöriä ja siis selvästi erikastia kuin ratapyörät.

Katupyörät joilla voisi rehdisti ajaa kilpaa jotain muuta kuin koeniggsegiä vastaan ovat sitten näiden luokittelujen ulkopuolelle jäävät. Muuthan voisivat listata Bensan mieleisiä katupyöriä tänne, koska hänen rajallinen moottoripyörien tuntemus hieman rajoittaa mallivalikoimaa...

Offtopikkia lisää..

Bensa, arvaanko väärin jos oletan sun asustelevan Nurmijärvellä? Tämä ILMOITUS taisi paljastaa? =]
Hittolainen ehdit ennen minua.. KLIK*
No tämä sen taas todistaa. Vittuilu ja vitsin kerronta on taitolajeja. Jos ei ymmärrä pätkääkään asiasta, mistä puhuu niin kaikki muut saa kyllä ne hyvät naurut. Kiitos taas että sain nauraa teidän tietämättömyydelle!
smile_org.gif
Esitinkö jotain mistä en tiedä mitään? Ei kai tuossa muutakuin pistin linkin, sekin oli toimiva mielestäni. Vai teitittelitkö edellistä kirjoittajaa?
pftroest.gif

Ei jumalauta jätkät oikeesti.  
biggrin.gif
En mä ihan tämmöstä paskaa osannu kuvitella täältä lukevani...

Oon yrittänyt lukee tätä puolueettomasti ja ymmärtää molempia osapuolia, mut nyt menee aika paksuks. Jos tätä ei ois näin montaa sivua, kelaisin varmaan tän jutun alusta asti uudelleen...mut ei tätä sontaa jaksa kyllä 24 sivua lukea.
blush.gif
Saiskohan tähän aiheen alle jotenkin liitettyä jonkunmoisen kyselyn, jonka perusteella nähtäisiin vielä keskustelijoiden keski-ikä?!  
biggrin.gif

Kilpaa vittuilemista ja vääntämistä...ja nyt vielä kruununa kahden henkilön taistelu, joka on saanut alkunsa jossain toisaalla keskustelupalstalla.  
062802jumpie_prv.gif
Huhhuh...

Lupaan seurata tätä keskustelua taustoilta, mut ei mulla oo kyllä mitään järkevää sanottavaa asiaan/asioihin - silloinhan on parempi kai olla hiljaa. Aamen.

062802moto_prv.gif

isoimmat miinukset tästä kyllä menee moderaattoireille/ylläpidolle jotka sallii tällaiset henkilökohtaisuudet.

muutenkin tuntuu ettei osa porukasta ole koskaan käytöstavoista kuullutkaan.

biggrin.gif
Ei jumalaut, tää on jo jotain käsittämätttömän tragikoomista...  
biggrin.gif

biggrin.gif
Ei jumalaut, tää on jo jotain käsittämätttömän tragikoomista...  
biggrin.gif
Harvinaisen itsepäistä porukkaa teille kerääntyny töihin. Toinen on perhanan nopee vehkeellä kuin vehkeellä, ja toinen ei pysy pystyssä vaikka kitkalain osaakin pohjia myöten.
baaa.gif

Kerrotaampa toisillekin mistä tässä on kysymys  (vaikka ei kyllä tähän aiheeseen sinäänsä kuulu) se mistä minua syytät EN ollut
edeleenkään minä,ja tuo minun soittaminen (sinulle) ei tainnut mennä ihan noin.Vaan itseppä tulit kotini portille uhittelemaan
kun ensin olit S24 puolella uhonnut,ja koska osaan laskea 1+1
ja sain hyviltä ystäviltä vihjeen,soitin sinulle enkä kyllä itkenyt,
vaikka ei kaukana ollutkaan.

Tahtoo olla vaan meikäläisellä sellainen vika kun oikein suuttuu nni tulee kyyneleet silömiin,ja ei kyllä onnesta sen voin sanoa,ja kun
kerran pystyt täysin anonyyminä esintyvän henkilön #tunnistaa#
ja uskallat sen vielä pistää esille täysin varmana analyysinä,olet
siinnäkin todella kova jätkä.

Minulle on kyllä MP- sellainen status etten ole koskaa enkä tule
toisen omaisuutta vahingoittamaan,ja minä en vihjaile sen tulet
kyllä jossain vaiheessa huomamaan.

Itse olet suuna päännä täällä koko ajan,nyt muutama päivä
ollaan niin katuvaisia ja yritetään tehdä tikusta asiaa,mutta sitä ei yleensä kauan kestä,onko sulla kuukautiset kun on noita huonoja päiviä,itse pistit tuonne aikaisemmin oikein ranskalaisilla
viivoilla miten sinua ollaa täällä kohdeltu,mutta juuri noin kohtelet muita.

Olemme täälläkin "anonyymejä" joskaan sitä sinä et tiedä tai
et halua tiedostaa,mutta joskun homma vaan lipsahtaa väärälle puolelle aitaa,päätä itse miten tämä menee jatkossa.
Voisin kyllä kertoa hieman tosenlaisen tarinan, mutta antaa olla. Leikitään vaikka, että mulla vaan on tapana eksyä ajelulle sellaisiin suuntiin, jossa majailee tyyppejä, jotka ansaitsisivat oikeasti turpiinsa.

Ja ei, en todellakaan epäile sinua pyöräni vilkkujen katkomisesta, kun tiedän suunnilleen missä se tapahtui ja palaset alkavat loksahdella kohdilleen. Se ei kuitenkaan poista sitä, että pidän sua yhtenä osasyyllisenä siinä ketjussa, joka johti tähän Jukan mainitsemaan julkisuuteen. Mulla ei myöskään ole tapana alistua kiristykseen, joten tällä nyt mennään eteenpäin.

Kahvia kuppilassa ja menestyksen avaimia. Voe luoja.

Jos seuraa kaipailet, niin surffaille www.sihteeriopisto.net
Sielt saat helpommalla juttuseuraa, ja ne palvoo sua kirkkain silmin, ihan mitä tahansa legendaa sä sit niille väännätkin.
thumbs-up.gif

Back