• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Etsintäkuulutus (auto vs pyörä)

Legenda...
Taas sä mokasit.
Mulla ei ole mitään todistusaineistoa siitä, että vastaat huutoos...Enkä todellakaan lähde sulle takuumieheks...!
Olet muutaman yksityisviestin minulle laittanut ja vastasin, että voidaan olla kamut ja mitä juttelet mulle, pysyy kahdenkeskisenä...
edelleenkään en aio kertoa sinulle yksityiselämästäni, sen teen vasta sitten kun tunnen sinut todellisesta elämästä, jos sittenkään...mut...
Sun jutuista tiedän just sen verran, että olet yrittänyt ennenkin haastaa ihmisiä kilpaa-ajamaan yleiselle tielle ja olen samaa mieltä jarijiin kanssa, että se on vastuutonta.
Piste..
Jätä minut syrjään nyt näistä..Tää on jo niin popcorniketju, että huh huh..
Ei oo ennen tällasta ketjua orgissa ollut...
Jos jätetään moralisoiminen pois, niin voit varmaan kumota Jukan illuusion siitä, etten muka vastaisi omaan huutooni? Muille voisin toki kertoa hieman lisää tuosta hommasta, mutta nyt pitää poistua hetkeksi päätteen ääreltä. Voin kuitenkin vakuuttaa, ettei ketään ole ollut vaarassa tämän takia ja suurin vaara on ollut kukkisten verisuonten katkeamisessa.
crazy.gif

Olen kyllä tähän saakka vastanut omiin huutoihini. Kysys, vaikka taas hetkeksi tältä taustalle vetäytyneeltä Jartsalta (tai söpöliiniltä, ...), että miten kävi 14.07.2006, tai 12.07.2007?

Sun huutoihisi mulla ei ole mitään tarvetta vastata, mutta lienee herra sianajajalle liian vaikea tajuta?
Ei ole tarve kysyä asioita joista jo tiedän. En usko, että tarvitsen tuohon edes toisen osapuolen näkemystä. Sanotaanko näin ulkopuolisen tarkkailijan näkökulmasta niin, että käyttäytymisesi on, jos nyt ei outoa, niin ainakin tiettyjen käyttäytymisnormien ulkopuolella liikkuvaa. Luultavimmin joudut turvautumaan tuolla menolla pian alamme ihmisten apuun.

Aiheessa pysyäksemme, heinäkuuhun on vielä matkaa, mutta hyvin alkaa olemaan pullat jo valmistelujen suhteen uunissa.

Jukka

Hetkinen! Nyt vasta huomasin?
Eikös se ollut bensa jonka piti kutsua minua söpöliiniksi?
Tuota kutsutaan ns. godspeed-kawaman -syndroomaksi. Jossain vaiheessa tulee vaikeuksia persoonien hallinan kanssa. Toisissa rooleissa pelaaminen (en viittaa larppaamiseen) on helpompaa. Näitä missä keski-ikäinen yksinäinen mies puhkeaa uuteen kukkaan teini-ikäisen tytön muodossa, esiintyy onneksemme muilla kuin pyöräaiheisilla foorumeilla ja chateissa.

Suosittelen katsomaan elokuvan Pitbull Terje http://www.nordiskfilmsales.com/ArtworkExport/790.jpg

Se on tragikoominen elokuva pyknikosta jolla halu olla kova ja katu-uskottava meni ns. överiksi. Terjelle löytyi mielikuvituskaveriksi koira. Mielestäni Terjen kaltaisia ei saa liikaa kiusata vaikka he olisivatkin ns. kipu perseessäni (pein in mai äss). Heiltä voi lopullisesti lähteä mopo käsistä, vaikka eivät olisikaan vielä edes radalle päässeet ajamaan.

Kakkavertaus oli hyvä. Sillä liittymäpinta tähän keskusteluun. Vaikuttaa siltä, että auto vs pyörä -juttu kiinnostaa ihmisiä ja siksi heinäkuuksi tullaan tilaamaan ylimääräisiä Bajamajoja katsomon välittömään läheisyyteen. Kakka on luonnollinen asia, mutta heinäkuun helteellä katsomossa ja kankaalla sangen luonnottoman ällö. Siksi toivoisin ihmisten käyttävän vessoja ja toisaalta verbaaliseen ulostamiseen jotain muuta viestiketjua kuin tätä. Saatan tulla sinne juttelemaan myös jos tuntuu ettei ruoskaa muilta saa tarpeeksi. Tämän voisi edelleen rauhoittaa vaikka itse aihetta käsitteleväksi ja kakkaketju muualle?

Jukka

Moderaattoreille antaisin sen verran palautetta, että mielestäni tälläinen erään toisen julkisen keskustelufoorumin tyylinen vänkääminen ja toisten haukkuminen ei sovi moottoripyora.org tyyliin, ja se tulisi estää. On todella valitettavaa, että tälläistä joutuu täältä lukemaan.
Siinä mielessä samaa mieltä, että ihan henkilökohtaisimpiin asioihin ei tarvitsisi mennä, mutta silti tuota lausuntoa on kyllä pakko ihmetellä. Siis onko tosiaan jotenkin pakko näitä juttuja lukea? Kuka pakottaa?
Kyse on sivuston imagosta, mielikuvista jotka muodostuvat ihmisille sivustosta luettujen keskustelujen perusteella.
Luuletko että ne kaikki muut (kuin sinä) on niin tyhmiä?

Ei vattu, pakko kommentoida vielä kerran.
sen jälkeen teippaan sormet niskan taa kiinni, ettei ne enää näpyttele ...?

Tylyttäjälle;
että ei kai tuo nyt ihan vakavasti otettava uhkaus ollut? Ja naapuri lykkäis tuollasen postiluukusta, ni hakisin rommipullon tai ruusupuskan ja lähettäs kuppia ottaan, sen verran hyvin keksitty vitsi? Pakko olla ihan mahtava kaveri?

Legendalle;
etten mä raski kumota Jukan illuusioita.Antaa sen pitää ne ;)Itteasias mä luulen, etten edes kykene kuvitteleen, mitä kaikkee se illusioi tai pessiöi?
Ja en minä voi sinusta mitään taata, en ole ikinä nähny sun edes moottoripyörällä ajavan.
Sitten voin sanoa, että vastaat huutoos, kun olet radalle ilmestynyt ja porukka on nähnyt sun siellä ajavan.
SITÄ sanotaan huutoon vastaamiseksi.
Että todistaa jotain.

Jukalle...
mai pen...thaikuiks...valitteluni ;))
Joo, taitoja on monenlaisia ja harjoittelemalla tulee mestariksi, jos tulee...tai menee...niinku radalla...tai virtuaalimaailmassa
biggrin.gif

Mut tää on niin persiö jo, että poistan itseni takavasemmalle ;)

mitä kaikkee se illusioi tai pessiöi?
Olen antanut itseni ymmärtää, että minulla olisi kohtuullisen laaja sanavarasto äidinkieleni osalta. Ammattiterminologiat sitten erikseen, niistä en juurikaan ymmärrä. Mutta tuo sana pessiöi (pessiöidä?) on sangen vieras. Kawabatalla on oma pöriö -kielensä jota on lähes yhtä vaikea ymmärtää kuin henkilön asu- ja kulkuneuvovalintoja, mutta tuo ei kai ollut kawabataattia vaan jotain muuta, lappia?

Viikon päästä taas jänkhälle saavun tai itse asiassa näitä aikoja sieltä jo toivoakseni palaamassa. Sitä ennen pitää naapurin kielellä yksi kirjanen lukaista kun herra professori oli sitä mieltä, ettei 2.500 sivua yhdistysoikeuden kiemuroita suomeksi ole riittävä kärsimys, sitä pitää tehostaa hieman. Mutta nyt lähtöö savolainen hesan keskustasta ehtimään ruottalaista kirjoo jotta voip tulla sitten Laphiin sitä informuatioo paperille oksentammaan. Pidähän siihen asti Rollo pystyssä ja kastele sakemannien tulitikut. Näillä keleillä ei viitsi ulkosalla kauaa kyyristellä näin vähärasvainen ja harvahiuksinen ihminen.

Viikon päästä keskiviikkoiltana voisin ottaa kisan lossi vs pendolino ja startti Helsingin keskustasta n. klo 19.30. Voittajalle puoshaka ja paluumatkalle torstai-iltapäiväksi pullo Tapsaa.

Jukka

Ei vattu, pakko kommentoida vielä kerran.
sen jälkeen teippaan sormet niskan taa kiinni, ettei ne enää näpyttele ...?

...

Legendalle;
etten mä raski kumota Jukan illuusioita.Antaa sen pitää ne ;)Itteasias mä luulen, etten edes kykene kuvitteleen, mitä kaikkee se illusioi tai pessiöi?
Ja en minä voi sinusta mitään taata, en ole ikinä nähny sun edes moottoripyörällä ajavan.
Sitten voin sanoa, että vastaat huutoos, kun olet radalle ilmestynyt ja porukka on nähnyt sun siellä ajavan.
SITÄ sanotaan huutoon vastaamiseksi.
Että todistaa jotain.

...
Voin jelppiä sua ja häivyn kuuntelemasta tätä Jukan moottorivittuilua. Ei vaan jaksa ja, kun näitä ei saa vetää turpiinkaan, niin parempi keksiä muuta ajanvietettä.
buttrock.gif

Ai niin, tais olla ekaa kertaa miltei kaikki firman orggilaiset salilla... Scuuba ei tosin tullut, vaikka häntä sinne spostilla erikseen pyysin.
033102ass_1_prv.gif

Muistakaa pojat, että leikki leikkinä ja sormi pois pyllyreiästä.
crazy.gif

Tylyttäjälle;
että ei kai tuo nyt ihan vakavasti otettava uhkaus ollut? Ja naapuri lykkäis tuollasen postiluukusta, ni hakisin rommipullon tai ruusupuskan ja lähettäs kuppia ottaan, sen verran hyvin keksitty vitsi? Pakko olla ihan mahtava kaveri?
Vaikka toivoisin, että kaikki vastaavat tuotokset olisivat vitsejä, niin eivät valitettavasti ole. Kyllä tuonkin kirjoittamiseen on joltain maastohousuiselta saattanut mennä useampi tunti..

Olen antanut itseni ymmärtää, että minulla olisi kohtuullisen laaja sanavarasto äidinkieleni osalta. Ammattiterminologiat sitten erikseen, niistä en juurikaan ymmärrä. Mutta tuo sana pessiöi (pessiöidä?) on sangen vieras. Kawabatalla on oma pöriö -kielensä jota on lähes yhtä vaikea ymmärtää kuin henkilön asu- ja kulkuneuvovalintoja, mutta tuo ei kai ollut kawabataattia vaan jotain muuta, lappia?
Cute ei näytä olevan linjoilla, joten luulisin voivani auttaa. Lähes varma arvaukseni on, että sanonta tulee sadun nimestä "Pessi ja Illusia".

Voin jelppiä sua ja häivyn kuuntelemasta tätä Jukan moottorivittuilua. Ei vaan jaksa ja, kun näitä ei saa vetää turpiinkaan, niin parempi keksiä muuta ajanvietettä.
buttrock.gif
Yksi parhaista ideoistasi aikoihin. Luotto siihen, että tuo lupaus pitää, on samalla tasolla kuin usko siihen että se LEGENDaarinen Skyline olisi saapunut radalle.

Asia ei tietenkään minulle kuulu, mutta a) lukeeko joku sinulle nämä kirjoitukset b) luetko itse niitä ääneen? Vierestä olen seurannut kun parille kaverille lueskellaan ääneen ja vähän samanlaisia muutoinkin kuin sinä. Viimeksi taisi olla menossa Uppo Nalle. Kovasti ovat ärhäköitä myöskin tiuskimaan ja kun homma ei mene juuri mielensä mukaisesti, niin pahimmillaan heti iholle. Onneksi sellainen n. 10 kg raakaa lihasvoimaa on vielä jotenkin hallittavissa, jopa hennon naisen.

Tekisikö sinun nyt mieli vähän vetää turpiin ihmisiä? Scuubalta voit kysäistä osoitteen jos mielihalu kasvaa erityisen suureksi, kävi tuossa pihassa viime viikolla pyörähtämässä. Sen verran monta kertaa tullut koppeja otettua töissä ja harrastuksissa, joten ihan hyvää lisätienestiä. Vouti voi sitten käydä pyörän hakemassa huutokauppaan jos ei palkkatulo riitä. Kai siitäkin jotain saa vaikka vilkut joku olisi käynyt sahaamassa poikki, mikä ei kyllä yllättänyt
smile_org.gif

Et luultavasti koskaan ole ollut kehässä sen enempää kuin radallakaan. Toki tiedät olevasi varmasti kummassakin ympäristössä synnynnäinen lahjakkuus, mutta ennen kuin aivan armottoman paljon paukuttelet henkseleitäsi joka suuntaan, niin voin paljastaa salaisuuden. Tästäkin keskustelusta löytyy ainakin yksi tuonkin alan, jos nyt ei ammattilainen, niin puolisellainen. Ei kannata ainakaan siitä aloittaa turpiin vetelyä, voi olla että rystysten sijasta menee vain rusto kipeäksi ja sitten on ikävä pistää pottaa päähän ja tulla radalle meitä opettamaan. Yllättävän nopea liikeissään, ihan näin sivusta seuranneena. Voit tietysti itsesi pelastaa siitäkin tilanteesta vaatimalla lisäpainoja vastapelurille ja siteen silmille ja toisen käden selän taakse tms. jos et muuten uskalla uhoosi vastata.

Menehän vähäksi aikaa jäähylle. Tule vaikka puiden välistä salaa sitten kurkkimaan kesällä kun noita koitoksia ajellaan. Lupaamme olla tunnistamatta sinua sieltä
smile_org.gif

Jukka

Tylyttäjälle;
Vaikka toivoisin, että kaikki vastaavat tuotokset olisivat vitsejä, niin eivät valitettavasti ole. Kyllä tuonkin kirjoittamiseen on joltain maastohousuiselta saattanut mennä useampi tunti..
Väistämättä tuli mieleen: http://www.youtube.com/watch?v=rRU0DPxHH8Q&feature=related

Salilla käyn itsekin, tosin en ruokatunnilla.

Jukka

Cute ei näytä olevan linjoilla, joten luulisin voivani auttaa. Lähes varma arvaukseni on, että sanonta tulee sadun nimestä "Pessi ja Illusia".
Kiitoksia. Kirjan kyllä muistan, sisältöä tosin en. Siitä taitaa olla rapiat 30 vuotta kun tuohon tutustuin ja se on ainakin näin pienellä kapasiteetilla varustetulle henkilölle sangen pitkä aika.

Olisi varmaan taas aika kerrata ja lukaista Tarzanit läpi. Kohta sitä ei enää muista mikä on Tantor ja mikä on Usha
smile_org.gif
Kreeg-Ah, tämä poistuu virtuaaliliaania pitkin Arkadianmäelle. Kerrotaanko säätäjille terveisiä jos tulee joku sopiva vastaan?

Jukka

Hetkinen! Nyt vasta huomasin?
Eikös se ollut bensa jonka piti kutsua minua söpöliiniksi?
Tuota kutsutaan ns. godspeed-kawaman -syndroomaksi. Jossain vaiheessa tulee vaikeuksia persoonien hallinan kanssa. Toisissa rooleissa pelaaminen (en viittaa larppaamiseen) on helpompaa. Näitä missä keski-ikäinen yksinäinen mies puhkeaa uuteen kukkaan teini-ikäisen tytön muodossa, esiintyy onneksemme muilla kuin pyöräaiheisilla foorumeilla ja chateissa.
Teidän luetun ymmärtämisen tasoa havainnoituani ei pitäisi tulla yllätyksenä, mutta tulee kuitenkin, että ette pysty erottamaan nimimerkkejä jussa79 ja bensa toisistaan. Kyllähän ne kirjoitettuna näyttävätkin ihan toisiltaan.

Koitetaan jotain yksikertaisia suomen kielen sanoja sitten. Minä en ole koskaan kutsunut ketään noin enkä aio myöskään kutsua! Tuli kyllä aika monimutkainen lause? Ymmärrättekö varmasti?

eek.gif

Keskusteleeko täällä kaikki samasta aiheesta?

biggrin.gif
Tuskinpa. Bensalla kiinnostuksen kohteneina on semantiikka. Bensa on kiinnostunut osallistumaan keskusteluun joka liittyy moottoripyöriin ja moottoriratoihin vaikkei ilmeisestikään ole kokemusta niistä ja niistä kirjoitteleminen on pippelin venyttämistä. Larppaaminen (sellainen juttu missä aikuiset miehet leikkivät roolileikkejä ja heiluttelevat vaahtomuovimiekkoja ym. hassua) on enempi lähellä sydäntä. Siinä ei pippeli kasva, ainoastaan sivullisten myötähäpeän määrä.

Legendkään ei ole itse aiheeseen mitään antanut, eikä omaa ratakokemusta, mutta veljensä on nopea ja lossillakin ajaa kovaa. Rata-ajo on hanskassa, kuten toukalla lentäminen. Toukilla tosin ei ole lentämisestä kokemusta, mutta se asuu geeneissä eikä siihen harjoittelua tarvita. Kun sen aika tulee, on aika muiden mykistyä. Legend käy salilla ja tarvittaessa löytää vaikkapa sinunkin pihaan jos tuntuu siltä, että sinun on tarve saada turpiin.

Osa taas sitten ruokkii näitä trollipeikkoja, sillä niille kelpaa lähes mikä vain syötäväksi kelpaamatonkin. Tarttuvat siihen pienin känsäisin virtuaalisormin ja ahmivat kitaansa jotta energiaa riittää uuteen vääntöön.

He liittyvät tähän aiheeseen yhtä paljon kuin itseään kyläkauppiaille, mäkihyppääjille ja jalkapalloilijoille tyrkyttävä tyhjäpäinen silikoniblondi autonäyttelyssä olevaan autoon. Kiinnittävät siis yleisön mielenkiinnon muuten niin tylsään ja ketään kiinnostamattomaan aiheiseen. Ei heillä ole sen enempää annettavaa tähän kuin sillä maitorauhaset Virosta ostaneella rotkolla auton esittelyyn, mutta sirkuksessa pitää olla tirehtööri, taitavia esiintyjiä, pelle ja muutama apina. Ilman niitä sirkus on aika tylsä sirkus. Alan ammattilaiset ja todelliset osaajat ovat sitten enempi siellä taustalla ja jättävät yleisön viiihdyttämisen hölmömmilleen.

Jukka

buttrock.gif

Yksi parhaista ideoistasi aikoihin. Luotto siihen, että tuo lupaus pitää, on samalla tasolla kuin usko siihen että se LEGENDaarinen Skyline olisi saapunut radalle.

Ei kannata ainakaan siitä aloittaa turpiin vetelyä, voi olla että rystysten sijasta menee vain rusto kipeäksi ja sitten on ikävä pistää pottaa päähän ja tulla radalle meitä opettamaan. .

Jukka

Täysin tietämättä kehen Jukka viittaa tuli mieleeni jotta noinkohan nimimerkki Nostalgia suostuisi ottamaan Lekentaa vastaan - kohtuullisesta korvauksesta tietenkin.
Kun pelkästä nenänaatasta oli puhe, niin näin ollen paidattomana siis, kesäksi suunnitellun ajokoitoksen väliajan vetonaulana.

Itse kun epäilen että esimerkiksi väittelyalue jolle lekenta, bentsheeni ja joku79 olisi eristetty ei ehkä vetäisi maksavia katsojia aivan samalla tapaa.

Luulen että ohjelmanumeron suosiota lisäisi entisestään jos yleisön viihdyttävyyden takaamiseksi koitoksen voittajalle luvattaisiin sopimuksella extrabonus jos KO tai TKO tulisi vasta viimeisessä erässä
smile_org.gif

Tuskinpa. Bensalla kiinnostuksen kohteneina on semantiikka. Bensa on kiinnostunut osallistumaan keskusteluun joka liittyy moottoripyöriin ja moottoriratoihin vaikkei ilmeisestikään ole kokemusta niistä ja niistä kirjoitteleminen on pippelin venyttämistä. Larppaaminen (sellainen juttu missä aikuiset miehet leikkivät roolileikkejä ja heiluttelevat vaahtomuovimiekkoja ym. hassua) on enempi lähellä sydäntä. Siinä ei pippeli kasva, ainoastaan sivullisten myötähäpeän määrä.
Sinulla on siis tapana valehdella kovastikin muiden tekemisistä? Näyttäisi vähän olevan. Arvostaisin kyllä kovasti jos voisit lopettaa sen ainakin minun kohdallani. En ole missään vaiheessa sanonut olevani kiinnostanut tuosta aiheesta josta väität minun olevan kiinnostunut. Olet kyllä varsinainen sankari! Ala-arvoisinta touhua ikinä väittää toisten tekevän jotain, josta sinulla ei ole mitään tietoa.

Jos taas tietämättömyyttäsi höpiset omiasi tässäkin asiassa, kuten kaikessa muussakin, niin yksinkertainen anteeksipyyntö riittää kuittamaan tämän perätömän väitteen. Kuitenkaan asioilla, joita ei ymmärrä, ei kannata lähteä leikkimään.

Ajokeli ihan kohdallaan... Suomessa ehka lunta, kun pessaari ja illuusiokin ovat aiheeseen eksyneet..?  

lol-045.gif

Back