• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Etsintäkuulutus (auto vs pyörä)

Lainat on maksettu ja muksut pääsee harrastuksiin omin avuin.
Jos noin on hyvin asiat, niin käypä huviksesin veljesi 150hp "mikälie" kotilolla pieksämässä alkuunsa (kadulla) tuo:
Liian hidasta menoa..
Eihän tuo ole mikään 1835 tie ole ja aikakin painuu yli 3:58, miten voikin olla noin hidas?
Ei jakoa... Ajaa liian varman päälle. Ei voi ottaa samoja riskejä kuin autolla, saatikka leikata ojanpuolelta. Eli selvä peli, TDI vie

Ei ole.

Se esitys on mulla cd:llä
smile_org.gif

Ei siitä lossista varmaan pääsisi ohi Ducatillakaan...
Mutta Yamahalla pääsee.
Ja suzukilla

Ei ole.

smile_org.gif

Mutta Yamahalla pääsee.
Ja suzukilla
Sekä Hondalla. Mutta Kawasaki taitaa olla vähän heikoilla?
omg.gif
Tohatsullakin , ja heti joku sanoo ettei se oomikää mp-merkki.

Ovatpa tehneet oikein kilvanajopelejä

No, kukapas sitä ostaisi Ducati-merkkisen perämoottorin?

Tai ylipäänsä italialaisen?

Mukaan ainakin kunnon airot...
biggrin.gif
Noooh... Isotta Fraschini lienee tehnyt aika päteviä moottoreita... ja samoin veneet joissa Lamborghinin dieselit on vienyt aika monta offshore veneilyn maailmanmestaruutta... no eivät ole perämoottoreita mutta luulen että The Legendan lossikin nousisi plaaniin noilla... ainakin puheissa
biggrin.gif

Luin tämän ketjun läpi ja olen kauhuissani.

Miksi suomalainen ei osaa kannustaa toista yrittämään ja tehdä harrastuksesta nautittavaa. Mikä ihme siinä on, että pitää torpedoida toisten suunnittelemat ja kaavailemat kivat hommat.

Kiva hommeli Jukka, että jaksat suunnitella ja toteuttaa oikeita asioita. Kannustukset täältä!

-Matti

Joo propsit Jukalle ja tsemppiä, toivottavasti mielenkiintoinen ratapäivä tulossa. Olisi kyllä hienoa jos saisi homman kuvattua vaikkapa in-car kameroilla sun muilla vermeillä.

Hauska huomata, että Legned (vai mikä se oli) selittää miesten ajavan aina kilpaa millä vehkeellä vaan, mutta eipä ollut lähtiäks, vaikka pyörääkin tarjotiin
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Eipä ollut eka, ekä varmasti viimeinen, jolle on kalustoa tarjottu
tounge.gif

No, kukapas sitä ostaisi Ducati-merkkisen perämoottorin?

Tai ylipäänsä italialaisen?

Mukaan ainakin kunnon airot...
biggrin.gif
Noooh... Isotta Fraschini lienee tehnyt aika päteviä moottoreita... ja samoin veneet joissa Lamborghinin dieselit on vienyt aika monta offshore veneilyn maailmanmestaruutta... no eivät ole perämoottoreita mutta luulen että The Legendan lossikin nousisi plaaniin noilla... ainakin puheissa  
biggrin.gif
Ne on ne kilpamoottorit erikseen.

Siinä kun lyhyt kestoikä ei niin haittaa
biggrin.gif

Moto Guzzin koneesta voisi tietty tehdä perämoottorinkin, mutta jos sen kevyen veneen perään pistää, niin voipi keula olla aika kevyt...
biggrin.gif

Ei ole.

smile_org.gif

Mutta Yamahalla pääsee.
Ja suzukilla
Sekä Hondalla. Mutta Kawasaki taitaa olla vähän heikoilla?
omg.gif
Tohatsullakin , ja heti joku sanoo ettei se oomikää mp-merkki.

Ovatpa tehneet oikein kilvanajopelejä
Kawasaki heikoilla?? Luulis näillä nyt lossille pärjäävän tai sitten on pirun nopee lossi. Tuollasen lossinhan jättää nyt vaikka polariksella oli kesä tai talvi, siitä tulikin mieleen että taitaa näistä vakiovehkeistä olla kelkat parhaita lähteen 0-100.

Jos noin on hyvin asiat, niin käypä huviksesin veljesi 150hp "mikälie" kotilolla pieksämässä alkuunsa (kadulla) tuo:
Liian hidasta menoa..
Eihän tuo ole mikään 1835 tie ole ja aikakin painuu yli 3:58, miten voikin olla noin hidas?
Hienoa ajamista ja nopea pätkä. Ei ollu fubar. Kuinka moni orgin kavereista on muuten käynny ajamassa Isle of Man-kisassa?

Liian hidasta menoa..
Hienoa ajamista ja nopea pätkä. Ei ollu fubar. Kuinka moni orgin kavereista on muuten käynny ajamassa Isle of Man-kisassa?
Kuinka monta suomalaista on ajanut Isle of manilla tämän foorumin olemassaolon aikana? ei yhtään. Montakos Isle of manin kisaa on itse The Legend ajanut? ..tai eihän sillä väliä kun oot kuitenki ajanut tien 1835
bowdown.gif

Kuinka monta osallistuneista kirjoittelee tänne? En tiedä, ehkä Timo Paavilainen tai Pentti Korhonen tänne kirjoittelee jonkun nimimerkin suojissa. Eihän sitä koskaan tiedä.

Kelpaako joku muu katurata kuin Isle of man?

Back