Tiedätkös, Kaikkivaltias Jukka, että sä et nyt vaan ole sellaisessa asemassa, että sanelisit mulle sääntöjä haastamisen suhteen. Ja luuletko, etten tunne sun kaltaista tyyppiä, joka:Ressukka? No, jospa nyt sitten kerrot päivän milloin tulet näyttämään mistä kana pissii. Jos et saa kansallista motogp-pyörää itsellesi, niin voidaan sopia, että pyörä jolla ajan, tulee olemaan korkeintaan samaa tasoa kuin se millä sinä ajat, ellet sitten tule sillä Suomen nopeimmalla katuautolla.Pelästysköhän se ressukka, että tuun ens kesänä radalle tuollaisella ja piti vaihtaa asap?
Uhosi alkaa olemaan sillä tasolla, että olisikohan aika jo alkaa vähitellen vastaamaan huutoihisi?
Sovitaanko vaikka sellainen veto, että maksan kilpailulupasi + lisenssisi jos tulet minua ennen maaliin ja jos toisinpäin, niin isket sitten vastaavan summan euroja minulle kouraan. Pyörä kyllä järjestetään takuusummaa vastaan jos sinulla nyt sellaista ei satu olemaan juuri tällä hetkellä kun kylän nopein lossi vie kaiken säilytystilan.
Voin myös tulla ajamaan sinua vastaan kisan tiellä nro 1835 jos pistät ensin tililleni summan joka vastaa arvioitua palkkatuloani eläkeikään saakka. Koska en usko sinun tuosta suoriutuvan, hoidetaan se kokeilu radalla, sillä minun tulevaisuudensuunnitelmiin ei kuulu lossikuskina työskentely ja siihenkään ei ehkä pääse kunnon rikosrekisterin kera.
Ensi kesälle on tulossa viisi (5) kilpailupäivää meidän aloittelijoiden luokkaan, joten kerro mikä käy. Ilmoitathan etukäteen tuletko autolla vai pyörällä, niin voin hoitaa järjestelyt. Alastarolla jos hoidetaan heinäkuussa, niin uskaltaisin luvata, että yleisön määrä on ainakin nelinumeroinen ja muutkin pääsevät näkemään kuinka tien 1835 nopein kuski, joka sukua vielä nopeammalle, nöyryyttää allekirjoittaneen.
Kyseenalaistit muiden miehuuden, todistapa nyt omasi.
Jukka
- ei käytä renkaitaan loppuun ja myy ne muille?
- on ajanut 464 ratapäivää kaatumatta?
- vittuilee ja haastaa vain ne, joille uskoo pärjäävänsä?
Jos sulla on nyt kiirus mun haastamiseen, ni sit se on vaan ihan sun oma ongelma. Hyvää kannattaa odottaa ja suinpäin ei mihinkään parane rynnätä. Silleenhän säkin tässä ratahommassa oot edennyt ja vältellyt kaikkia riskejä.