• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Etsintäkuulutus (auto vs pyörä)

Pelästysköhän se ressukka, että tuun ens kesänä radalle tuollaisella ja piti vaihtaa asap?
Ressukka? No, jospa nyt sitten kerrot päivän milloin tulet näyttämään mistä kana pissii. Jos et saa kansallista motogp-pyörää itsellesi, niin voidaan sopia, että pyörä jolla ajan, tulee olemaan korkeintaan samaa tasoa kuin se millä sinä ajat, ellet sitten tule sillä Suomen nopeimmalla katuautolla.

Uhosi alkaa olemaan sillä tasolla, että olisikohan aika jo alkaa vähitellen vastaamaan huutoihisi?

Sovitaanko vaikka sellainen veto, että maksan kilpailulupasi + lisenssisi jos tulet minua ennen maaliin ja jos toisinpäin, niin isket sitten vastaavan summan euroja minulle kouraan. Pyörä kyllä järjestetään takuusummaa vastaan jos sinulla nyt sellaista ei satu olemaan juuri tällä hetkellä kun kylän nopein lossi vie kaiken säilytystilan.

Voin myös tulla ajamaan sinua vastaan kisan tiellä nro 1835 jos pistät ensin tililleni summan joka vastaa arvioitua palkkatuloani eläkeikään saakka. Koska en usko sinun tuosta suoriutuvan, hoidetaan se kokeilu radalla, sillä minun tulevaisuudensuunnitelmiin ei kuulu lossikuskina työskentely ja siihenkään ei ehkä pääse kunnon rikosrekisterin kera.

Ensi kesälle on tulossa viisi (5) kilpailupäivää meidän aloittelijoiden luokkaan, joten kerro mikä käy. Ilmoitathan etukäteen tuletko autolla vai pyörällä, niin voin hoitaa järjestelyt. Alastarolla jos hoidetaan heinäkuussa, niin uskaltaisin luvata, että yleisön määrä on ainakin nelinumeroinen ja muutkin pääsevät näkemään kuinka tien 1835 nopein kuski, joka sukua vielä nopeammalle, nöyryyttää allekirjoittaneen.

Kyseenalaistit muiden miehuuden, todistapa nyt omasi.

Jukka
Tiedätkös, Kaikkivaltias Jukka, että sä et nyt vaan ole sellaisessa asemassa, että sanelisit mulle sääntöjä haastamisen suhteen. Ja luuletko, etten tunne sun kaltaista tyyppiä, joka:
- ei käytä renkaitaan loppuun ja myy ne muille?
- on ajanut 464 ratapäivää kaatumatta?
- vittuilee ja haastaa vain ne, joille uskoo pärjäävänsä?

Jos sulla on nyt kiirus mun haastamiseen, ni sit se on vaan ihan sun oma ongelma. Hyvää kannattaa odottaa ja suinpäin ei mihinkään parane rynnätä. Silleenhän säkin tässä ratahommassa oot edennyt ja vältellyt kaikkia riskejä. :oksennushymiö: Saat vaan maistaa omaa lääkettäs. :oksennushymiö:

Vaihda se rumppa vaikka 600 kikseriin, niin saat kaiken mitä ikinä pystyt ohjastamaan ja pienemmällä rahalla.
Katsotaan nyt ekaks kesällä, et onks toi rata-ajo hauskaa ja, et lähdenks siihen mukaan jollain aikataululla. Elämäntilanteen takia paras ajankohta lienee about kolmen vuoden päästä.
Niin silloinko se ajokortti-ikä täyttyy?
Lainat on maksettu ja muksut pääsee harrastuksiin omin avuin.

Toivottavasti eivät kuitenkaan tien 1835 laitaa polje harrastuksiinsa.
Eiköhän toi tie 1835 ole tämän hehkuttamisen jälkeen jo sen verran hyvin valvottu, ettei siellä tartte pelätä enää kuin joitain kehän sisäpuolelta kesäasunnolleen tulevia nysväcitymaasturinenänkaivajatekstarihummerhörhöjä.
crazy.gif

Tiedätkös, Kaikkivaltias Jukka, että sä et nyt vaan ole sellaisessa asemassa, että sanelisit mulle sääntöjä haastamisen suhteen. Ja luuletko, etten tunne sun kaltaista tyyppiä, joka:

Jos sulla on nyt kiirus mun haastamiseen, ni sit se on vaan ihan sun oma ongelma. Hyvää kannattaa odottaa ja suinpäin ei mihinkään parane rynnätä. Silleenhän säkin tässä ratahommassa oot edennyt ja vältellyt kaikkia riskejä. :oksennushymiö: Saat vaan maistaa omaa lääkettäs. :oksennushymiö:
Sinun lausuntosi mukaan minähän olin onnettoman hidas ja sinä suhteellisen nopea, eikös se niin mennyt? Silloinhan sinun tulisi olla aivan ylivoimainen vastustaja ja olet elävä? esimerkki oman hypoteesisi mahdottomuudesta.

Koska olen paitsi onnettoman hidas radalla, myös onnettoman hidas tajuamaan aivoitustesi kulkua jotka menevät nopeammin kuin veljesi tiellä nro 1835, niin kerrotko millainen ihmistyyppi on kyseessä joka ei käytä renkaitaan loppuun? En ole myöskään käyttänyt ajoneuvojani loppuun vaan olen myynyt ne aina eteenpäin (poikkeuksena Peugeot merkkinen vaihdepyörä joka on ollut omistuksessani 25 vuotta). Alushousuni olen käyttänyt ns. loppuun. Naisystäväni ovat yleensä kesken loppuun käyttämistä varastaneet, hävittäneet, piilottaneet tahi tuhonneet ne vaikka mielestäni hyviä käyttökertoja olisi ollut vielä paljonkin jäljellä. Tunnetko sen kaltaisiakin ihmisiä enemmänkin ja mitä se kertoo heistä (meistä)?

Kerrotko minulle jonkun toisen henkilön yhteystiedot, joka on ajanut 464 ratapäivää kaatumatta kertaakaan? Tunnen muutamia jotka ovat olleet kaatumatta yli 100, mutta alle 200 päivää ja olen heidän kanssaan kokemuksia vaihdellut. Saisinko siis hänen/heidän yhteystietonsa tai voisitko välittää omani heille?

Väitteesi siitä, että vittuilen vain niille, joille uskon pärjääväni, on väärä. Voin toimittaa sinulle vaikkapa videon TV-sarjasta Gladiaattorit. Vittuilin siinä henkilöille, joille en kuvitellutkaan pärjääväni (oma paino n. 75 kg, vastustajien 130-155 kg). Olen lisäksi haastanut väittelyyn yliopistolla professoreja kuvittelemattakaan voittamista. Audin kanssa kisaan lähtiessäni en kuvitellut voittavani, en enää sen jälkeen kun katselin miten laite liikkuu radalla. Meidän kisoihin olen haastanut monia ihmisiä. Osan olen voittanut, osalle hävinnyt. Nurmikkopainiinkin olen haastanut monta ihmistä joille olen hävinnyt, saati Red Allert 2:een.

Meillä on muutama pieni ero. Minä en kätkeydy anonymiteetin suojaan, sinä kätkeydyt. Minä vastaan huutoihini ja haasteisiini, sinusta ei ole kuin nettiuhoihin ja höpöhöpö -tarinoihin losseilla ajeluista. Miehet vastaavat huutoihinsa ja sitten... no, tiedät itsekin mikä olet tai toivottavasti et ja voit elää omassa harhaisessa fantasiamaailmassasi jonka turvin voit nukahtaa  hykerrellen illalla uneen. Siinä unimaailmassa sinä olet voittaja ja voittajan on helppo hymyillä. Kun sitten uni taas päättyy, reaalielämän märkä sukka iskee kohti pientä naamaa ja sitä tuskaa pitää helpottaa kertomalla satuja toisillekin toivoen, että löytyisi joku josta saisi vertaistukea.

Jollekin toteasin, että herää jo. Sinulle sitä en toivota. Toivotan kauniita ja pitkiä unia fantasiamaailmassasi, siellä on varmasti hyvä olla, halaillen tyynyä johon on kirjattu vaaleanpunaisin kirjaimin 1835.

Jukka

P.S. Minulla on muuten ollut R1 vuodesta 2000. Olen päivittänyt sen 2004 ja nyt 2008. Sitä ennen minulla oli vuodesta 1997 CBR 900RR ja ensimmäisen kerran internettiin eksyin väittelemään 1998, joten uskaltaisin epäillä, ettei 600 kuutioisen vaihtaminen isompaan pyörään johtunut siitä, että kokisin suurta pelkoa häviämistäsi kohtaan, etenkin kun on vielä oletusarvoista, ettei sinusta ole minkään muun kuin suurien fantasioiden kirjoittelemiseen. Radalle rohkeutesi ei riitä, vaikka Suomen nopeimpiin auto-, pyörä- ja lossikuskeihin lukeudutkin.

Toivottavasti eivät kuitenkaan tien 1835 laitaa polje harrastuksiinsa.
Eiköhän toi tie 1835 ole tämän hehkuttamisen jälkeen jo sen verran hyvin valvottu, ettei siellä tartte pelätä enää kuin joitain kehän sisäpuolelta kesäasunnolleen tulevia nysväcitymaasturinenänkaivajatekstarihummerhörhöjä.  
crazy.gif
Mitä merkitystä sillä valvonnalla olisi? Sinähän ajat nopeammin kuin kukaan muu sen tien eikä poliisilla ole mitään jakoja, ei ainakaan moottoripyöräpoliisilla pysyä perässäsi. Lopun kruunaa se, kun saavut lossille, annat vähän potkurin purista ja ruoria kääntelet niin, että hitaampia heikottaa. Poliisi katselee avuttomana vastarannalla kun lossi kiitää kohti auringonlaskua Sinun ohjastamana edessään uudet seikkailut ja kujeet.

Jukka

Toiset kaatuilevat radalla useampaankin kertaan, toiset pysyvät pystyssä. Sitten on niitä jotka eivät ikinä sinne radalle uskalla edes mennä.

Vittuilusta ja haastamisesta kun on kyse, niin olisihan se tyhmää vittuilla ja mennä haastamaan sellainen henkilö jolle tietää häviävänsä.
Eikös se haastaminen perustukin siihen että uskoo voittavansa haasteen?

Ja mitä tulee käytettyjen renkaiden myymiseen niin tuohon kategoriaan lukeutuu n.90% kisakuskeista.

Eli taitaa poika taas puhua asioista ilman kummoisempaa tieto/kokemuspohjaa.
Kirjoitustapakin kertoo mielestäni paljon. Liekö peruskoulu jäänyt kesken?

Kun suomessa on kaikki valvottua ja luvanvaraista, niin tulee joskus mieleen että lapsentekoa valtion pitäisi valvoa hiukan tarkemmin... Kohtuu hyvää esimerkkiä ainakin "isukki" täällä jakaa, toivon että tosielämässä edes hieman älykkäämmin hoitaa hommat  
crazy.gif

Saattaa olla kyllä turha toivo...

Kun suomessa on kaikki valvottua ja luvanvaraista, niin tulee joskus mieleen että lapsentekoa valtion pitäisi valvoa hiukan tarkemmin... Kohtuu hyvää esimerkkiä ainakin "isukki" täällä jakaa, toivon että tosielämässä edes hieman älykkäämmin hoitaa hommat  
crazy.gif

Kummat lisääntyvät aikaisemmin ja nopeammin, hiiret, kanit vai norsut ja vaikkapa gorillat? Kumpaan ryhmään kuuluvat piileskelevät pensaissa ja kummat taas eivät?

Olen ollut havaitsevinani, että kyky tuottaa ymmärrettävää tekstiä ei ole korrelaatiossa mahdollisimman nopean ja suuren jälkeläistuotannon kanssa. Tämä johtuu varmastikin evoluutiosta, sillä sellaisten tietynkaltaisten yksilöiden täytyy varmastikin tuottaa paljon jälkeläisiä sillä riski siitä, että jälkeläisten kyky selviytyä arkipäivän ongelmista ja vaaratilanteista voi olla hieman rajoittunut ja riski jäädä tiellä 1835 auton ruhjomaksi on suurempi kuin vertailuryhmän vesoilla. On myös mahdollista, että geenejä ei kaikki vertailuryhmän yksilöt ehdi siirtämään eteenpäin tipahdettuaan emon ohjaaman lossin tai muun kulkuvälineen kyydistä.

Tämä selittänee sen, että yhdys sana vammaisten, kanien ja hiirien täytyy lisääntyä huomattavasti nuorempina ja huomattavasti useammin säilyäkseen lajina tällä planeetalla jossa riskejä on ja kaikkien kapasiteetti ei vain voi riittää riskien hallitsemiseen. Tällöin suuri yksilömäärä takaa sen, että edes joku jää sukua jatkamaan. Luonnonvalinnan kannalta se ei välttämättä ole hyvästä, mutta sille nyt ei nykylainsäädännöllä voi mitään, eugeniikka, ainakin negatiivinen eugeniikka, on pannassa.

Jukka

Sinun lausuntosi mukaan minähän olin onnettoman hidas ja sinä suhteellisen nopea, eikös se niin mennyt? Silloinhan sinun tulisi olla aivan ylivoimainen vastustaja ja olet elävä? esimerkki oman hypoteesisi mahdottomuudesta.

Koska olen paitsi onnettoman hidas radalla, myös onnettoman hidas tajuamaan aivoitustesi kulkua jotka menevät nopeammin kuin veljesi tiellä nro 1835, niin kerrotko millainen ihmistyyppi on kyseessä joka ei käytä renkaitaan loppuun? En ole myöskään käyttänyt ajoneuvojani loppuun vaan olen myynyt ne aina eteenpäin (poikkeuksena Peugeot merkkinen vaihdepyörä joka on ollut omistuksessani 25 vuotta). Alushousuni olen käyttänyt ns. loppuun. Naisystäväni ovat yleensä kesken loppuun käyttämistä varastaneet, hävittäneet, piilottaneet tahi tuhonneet ne vaikka mielestäni hyviä käyttökertoja olisi ollut vielä paljonkin jäljellä. Tunnetko sen kaltaisiakin ihmisiä enemmänkin ja mitä se kertoo heistä (meistä)?

Kerrotko minulle jonkun toisen henkilön yhteystiedot, joka on ajanut 464 ratapäivää kaatumatta kertaakaan? Tunnen muutamia jotka ovat olleet kaatumatta yli 100, mutta alle 200 päivää ja olen heidän kanssaan kokemuksia vaihdellut. Saisinko siis hänen/heidän yhteystietonsa tai voisitko välittää omani heille?

Väitteesi siitä, että vittuilen vain niille, joille uskon pärjääväni, on väärä. Voin toimittaa sinulle vaikkapa videon TV-sarjasta Gladiaattorit. Vittuilin siinä henkilöille, joille en kuvitellutkaan pärjääväni (oma paino n. 75 kg, vastustajien 130-155 kg). Olen lisäksi haastanut väittelyyn yliopistolla professoreja kuvittelemattakaan voittamista. Audin kanssa kisaan lähtiessäni en kuvitellut voittavani, en enää sen jälkeen kun katselin miten laite liikkuu radalla. Meidän kisoihin olen haastanut monia ihmisiä. Osan olen voittanut, osalle hävinnyt. Nurmikkopainiinkin olen haastanut monta ihmistä joille olen hävinnyt, saati Red Allert 2:een.

Meillä on muutama pieni ero. Minä en kätkeydy anonymiteetin suojaan, sinä kätkeydyt. Minä vastaan huutoihini ja haasteisiini, sinusta ei ole kuin nettiuhoihin ja höpöhöpö -tarinoihin losseilla ajeluista. Miehet vastaavat huutoihinsa ja sitten... no, tiedät itsekin mikä olet tai toivottavasti et ja voit elää omassa harhaisessa fantasiamaailmassasi jonka turvin voit nukahtaa hykerrellen illalla uneen. Siinä unimaailmassa sinä olet voittaja ja voittajan on helppo hymyillä. Kun sitten uni taas päättyy, reaalielämän märkä sukka iskee kohti pientä naamaa ja sitä tuskaa pitää helpottaa kertomalla satuja toisillekin toivoen, että löytyisi joku josta saisi vertaistukea.

Jollekin toteasin, että herää jo. Sinulle sitä en toivota. Toivotan kauniita ja pitkiä unia fantasiamaailmassasi, siellä on varmasti hyvä olla, halaillen tyynyä johon on kirjattu vaaleanpunaisin kirjaimin 1835.

Jukka

P.S. Minulla on muuten ollut R1 vuodesta 2000. Olen päivittänyt sen 2004 ja nyt 2008. Sitä ennen minulla oli vuodesta 1997 CBR 900RR ja ensimmäisen kerran internettiin eksyin väittelemään 1998, joten uskaltaisin epäillä, ettei 600 kuutioisen vaihtaminen isompaan pyörään johtunut siitä, että kokisin suurta pelkoa häviämistäsi kohtaan, etenkin kun on vielä oletusarvoista, ettei sinusta ole minkään muun kuin suurien fantasioiden kirjoittelemiseen. Radalle rohkeutesi ei riitä, vaikka Suomen nopeimpiin auto-, pyörä- ja lossikuskeihin lukeudutkin.
Jos ite olisin tossa jamassa, niin hommaisin psykiatrin ja pysyisin visusti erossa aineista. Vai meinaatko todella, että pelkään jollain tavalla sua, heh heh? Tunnen vaan realiteettini sua paremmin ja paras hoito tohon sun narsismiin on nöyryyttää sua samalla tavalla, jota sadomasokistisesti muille tarjoilet. On pojulla noussu kusi pahasti päähän, on on!!

Pelästysköhän se ressukka, että tuun ens kesänä radalle tuollaisella ja piti vaihtaa asap?
Ressukka? No, jospa nyt sitten kerrot päivän milloin tulet näyttämään mistä kana pissii. Jos et saa kansallista motogp-pyörää itsellesi, niin voidaan sopia, että pyörä jolla ajan, tulee olemaan korkeintaan samaa tasoa kuin se millä sinä ajat, ellet sitten tule sillä Suomen nopeimmalla katuautolla.

Uhosi alkaa olemaan sillä tasolla, että olisikohan aika jo alkaa vähitellen vastaamaan huutoihisi?

Sovitaanko vaikka sellainen veto, että maksan kilpailulupasi + lisenssisi jos tulet minua ennen maaliin ja jos toisinpäin, niin isket sitten vastaavan summan euroja minulle kouraan. Pyörä kyllä järjestetään takuusummaa vastaan jos sinulla nyt sellaista ei satu olemaan juuri tällä hetkellä kun kylän nopein lossi vie kaiken säilytystilan.

Voin myös tulla ajamaan sinua vastaan kisan tiellä nro 1835 jos pistät ensin tililleni summan joka vastaa arvioitua palkkatuloani eläkeikään saakka. Koska en usko sinun tuosta suoriutuvan, hoidetaan se kokeilu radalla, sillä minun tulevaisuudensuunnitelmiin ei kuulu lossikuskina työskentely ja siihenkään ei ehkä pääse kunnon rikosrekisterin kera.

Ensi kesälle on tulossa viisi (5) kilpailupäivää meidän aloittelijoiden luokkaan, joten kerro mikä käy. Ilmoitathan etukäteen tuletko autolla vai pyörällä, niin voin hoitaa järjestelyt. Alastarolla jos hoidetaan heinäkuussa, niin uskaltaisin luvata, että yleisön määrä on ainakin nelinumeroinen ja muutkin pääsevät näkemään kuinka tien 1835 nopein kuski, joka sukua vielä nopeammalle, nöyryyttää allekirjoittaneen.

Kyseenalaistit muiden miehuuden, todistapa nyt omasi.

Jukka

Sä oot niin Spede niin Spede, että en kyllä muista äskettäin moista kohdanneeni sen enempää IRL kuin täällä virtuaalimaailmassakaan.

Minä, raskaasti ylipainoinen, huonokuntoinen, matkapyöräksi muutetulla pappapyörällä ajeleva, 55 v, joka sai hankittua ekan moottoripyöränsä vasta runsaat kymmenen vuotta sitten, haastan sut rata-ajoon ensi kesäksi. Uskallatko? Onko haaste nyt tehty oikein ja siten, että haastaja ei usko voittavansa haastamaansa.
Näin saataneen sut tulemaan radalle, kun et muuten uskalla.

crazy.gif

Kummat lisääntyvät aikaisemmin ja nopeammin, hiiret, kanit vai norsut ja vaikkapa gorillat? Kumpaan ryhmään kuuluvat piileskelevät pensaissa ja kummat taas eivät?

Olen ollut havaitsevinani, että kyky tuottaa ymmärrettävää tekstiä ei ole korrelaatiossa mahdollisimman nopean ja suuren jälkeläistuotannon kanssa. Tämä johtuu varmastikin evoluutiosta, sillä sellaisten tietynkaltaisten yksilöiden täytyy varmastikin tuottaa paljon jälkeläisiä sillä riski siitä, että jälkeläisten kyky selviytyä arkipäivän ongelmista ja vaaratilanteista voi olla hieman rajoittunut ja riski jäädä tiellä 1835 auton ruhjomaksi on suurempi kuin vertailuryhmän vesoilla. On myös mahdollista, että geenejä ei kaikki vertailuryhmän yksilöt ehdi siirtämään eteenpäin tipahdettuaan emon ohjaaman lossin tai muun kulkuvälineen kyydistä.

Tämä selittänee sen, että yhdys sana vammaisten, kanien ja hiirien täytyy lisääntyä huomattavasti nuorempina ja huomattavasti useammin säilyäkseen lajina tällä planeetalla jossa riskejä on ja kaikkien kapasiteetti ei vain voi riittää riskien hallitsemiseen. Tällöin suuri yksilömäärä takaa sen, että edes joku jää sukua jatkamaan. Luonnonvalinnan kannalta se ei välttämättä ole hyvästä, mutta sille nyt ei nykylainsäädännöllä voi mitään, eugeniikka, ainakin negatiivinen eugeniikka, on pannassa.

Jukka
Kukahan muuten tekis sun kanssa edes sen yhden lapsen? B-rapun kautta niitä harvemmin syntyy
crazy.gif

Jos ite olisin tossa jamassa, niin hommaisin psykiatrin ja pysyisin visusti erossa aineista. Vai meinaatko todella, että pelkään jollain tavalla sua, heh heh? Tunnen vaan realiteettini sua paremmin ja paras hoito tohon sun narsismiin on nöyryyttää sua samalla tavalla, jota sadomasokistisesti muille tarjoilet. On pojulla noussu kusi pahasti päähän, on on!!
Kannattaisiko niistä aineista pysyä muutoinkin erossa? En tiedä johtuuko geeniperimästäsi, ympäristöstä vai niistä aineista joista et ole vielä luopunut, mutta joku on mennyt pieleen tai niiden summa.

Kerrotko miten ajattelit nöyryyttää minua? Kulkemalla tietä 1835 pitkin ja kertomalla olevasi tien herra vai jollain muualla tavalla? Mykistävällä ulosannillasi et ole vielä saanut minua nöyryytettyä ja ilmeisesti nyt et ole radallekaan tulossa vaikka helposti ajelisit Speed Triplelläsi lussuja 1:28 alkuisia aikoja mennen tullen.

Mitenkä tuon Paavon haaste? Olisiko sinusta siihen vastaamaan? Ottaisit vaikka tavoitteeksesi kierroksella ohittamisen joka toinen kierros? Muutoinhan tuollaiselle moniosaajalle voitto olisi aivan liian helppoa.

Minusta tuntuu siltä, että sinä olet jo käynyt vähän psykologin juttusilla. Ettei vain sattuisi olemaan tuo psykologi: http://www.hs.fi/kotimaa....0377463

Paavoakaan ei muuten tarvitse pelätä. Vaikka Paavo on isompi, Paavo ei tee sinulle mitään pahaa, ei vaikka pojittelisit. Voisit samana päivänä nöyryyttää meitä kaikkia, ehkä jopa yhtä aikaa?

Jukka

...voiskohan modet pistää tässä topicissa pääosissa olevat molemmat jäähylle vähäksi aikaa?

Voishan siitä tietysti tämän foorumin viihteellisyysarvo tipahtaa, mutta ainaki minä olisin valamis ottamhan sen riskin...

edit: tämän topicin alotusteksti kun on voimassa vielä pitkälle 2009 vuojen puolelle, niin ei ees sen takia kannata takoa tätä tässä tilanthessa tämän enempää? Ehtii kaikki vielä hyvin virittelemhän vehkeitä, mutta ennenkaikkia jäähytellä vähän ylikuumenemisvaarassa olevia pyttyjhän...

Kukahan muuten tekis sun kanssa edes sen yhden lapsen? B-rapun kautta niitä harvemmin syntyy
crazy.gif
Kiistaton tosiasiahan on, mitä en ajatellutkaan kyseenalaistaa, ettei minulla ole tuolla sektorilla alkeellisintakaan mahdollisuutta pärjätä kilpailussa lossikuskin kanssa. Vasta-argumenttisi vetävät hiljaiseksi. Olet selvästi miettinyt asioita. Olet minua nopeampi, rohkeampi ja taitavampi ja saat vielä naisiakin, mihin minulla ei koskaan ole ollut mahdollisuksia ja tuskin tulee olemaankaan. Ihailua ja kateutta herättävä super-alfa.

Ajelehan varovaisesti nyt niiden tenaviesi kanssa lossilla ja tiellä nro 1835. Vaikka oletkin selvästi ylivertainen kuski, on aina teoreettinen mahdollisuus, että ylität jopa oman osaamisesi ja kun silloin ollaan jo sellaisissa nopeuksissa, ettei millään kulkuvälineellä ole mahdollista selvitä, on melkoisen varmaa, että lossi vaihtuu synkän lautturin Kharonin ohjaamaksi paatiksi ja sen joen yli mennään vain kerran.

Jukka

...voiskohan modet pistää tässä topicissa pääosissa olevat molemmat jäähylle vähäksi aikaa?

Voishan siitä tietysti tämän foorumin viihteellisyysarvo tipahtaa, mutta ainaki minä olisin valamis ottamhan sen riskin...

edit: tämän topicin alotusteksti kun on voimassa vielä pitkälle 2009 vuojen puolelle, niin ei ees sen takia kannata takoa tätä tässä tilanthessa tämän enempää? Ehtii kaikki vielä hyvin virittelemhän vehkeitä, mutta ennenkaikkia jäähytellä vähän ylikuumenemisvaarassa olevia pyttyjhän...
Ennen kuin jäähyjä jaetaan, niin kerrotko mitä annettavaa sinulla olisi tähän topicciin tai reaalimaailmassa tapahtuvaan koitokseen jota varten tämän viestiketjun tänne laitoin?

En ainakaan nopealla vilkaisulla huomannut, että sinulla olisi ollut yhtään mitään aiheeseen liittyvää kerrottavaa?

Jukka

Saisiko osallistua jollain itsetehdyllä mikroautolla?
Valitettavasti kyseistä koitosta ei ajeta tiellä 1835, joten vastaus on Canada.

Mikä hämmästyttävintä, vielä ei ole tullut yhtään sähköpostia aiheeseen liittyen eikä siis kukaan ole vielä ilmoittautunut.

Jukka
Bemari-forumilla on lämmitys päällä:
http://www.btcf.fi/forum....1367996

Siellä olisi joku radalle rakennettu M3, jossa on M5 kone. Mennyt vissiin Ahvenistolla 1.24.8.
Oliko sulla siis nykykoneinen M5?

Olishan se ihan riittävä ja sellainen sopiva vertailukohde vaikka vakiona painaakin kai sen about 1750kg kuten tuo oma M6.

Mä taas en itse ole sillä mikään nopea missään, mutta liekö jollain renkailla radalla voisi olla jotenkin ajettavissa. En kyllä usko, että Jukka millään yli piikkisellä mopolla sille jäisi. Painoa on kummiskin sen verran päällä. Ehkä olisi fiksuinta antaa mopon mennä edeltä ja katsoa paljonko sille jää.

Mutta toisaalta M5 tai 6 voisi olla sopiva vertailukohta. Ei nuo oikeasti megakevennetyt ja viritetyt autot mielestäni ole oikein kelpo vertailukohta vakiomopolle.

Se lähtöpaikkojen ero voisi ehkä ennemminkin olla vaikkapa 1km, jos mopo lähtee takaa, niin olisi sitten spekulointi turhaa, kun parin ekan kierroksen jälkeen mopo haistelisi auton perää pienellä turvavälillä.

Neliveto ja keveys ilmeisesti voisi edes hiukan auttaa, joten se Gallardo saattaisi olla hiukan vähemmällä tappiolla kuin Bemutin.

Se, onko tää vertailu edes mitenkään mielenkiintoista on taas eri juttu. No kai se on kun tääkin topikki on täynnään erilaisia kommentteja.

Kummallista, ettei pelkkien autojen harrastajat osaa laskea puhtaita fysiikan lakeja käyttäen tuota vertailun kohtuuttomuutta.. Kun eihän katulaillisilla autoilla vaan yksinkertaisesti voi olla mitään jakoa radalla normikyykyille.

Hoh hoijaa.

Back