• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ensimmäinen pyörä naiselle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tiinuliinu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sulla hyvä asenne ja internet oikolukutaito:thumbup:

Eikä muakaa kannata kuunnella. Oon niitä "muita":grin:
Meen mielummin ite perse edellä ku muiden ohjaamana:)-

Sori oftopic:baahaahaa:

Hienoa, tästä se harrastus lähtee! :jippikaijee:
Onnellisia ilometrejä! :thumbup:

Vähän myöhässä, mutta täällä on jo moni kertonu saman eli tunteella ja sitä oletkin noudattanut. Itsellä on ollu customi, enduro, kyykky ja matkasportti ja kaikista olen tykännyt. Mikään ei ole menny no no listalle.

Nälkä kasvaa syödessä ja pari pyörää tai oikeastaan kolme pitäisi olla tallissa. Matkaenduro, naku räppäilyyn ja vanha hd harrastepyöränä.

Metsään ei mene valinta kun itse tykkää. Onnittelut hankinnasta ja paljon huolettomia kilsoja.

temetsu sanoi:
... tai oikeastaan kolme pitäisi olla tallissa. Matkaenduro, naku räppäilyyn ja vanha hd harrastepyöränä....

Aivan. Jos kukkaro antais myöten, ideaaliratkaisu olis eri pyörä joka tarpeeseen, eikä mikään "yks sopii kaikkeen" kompromissi.

Naku on jo, matka baikki ja mobilisti 6-syl benelli vielä jostain ni avot...

nimimerkki "lotto vetämässä"

On hieno (minulla on samanlainen, mutta harmaa :grin:) Näyttää, ettei olisi muuta tehty kuin putket vaihdettu - mikä takaa kohtuullisen huolettomat kilometrit.

Kyllä nyt kelpaa harjoitella.

Veijo Esso sanoi:
On hieno (minulla on samanlainen, mutta harmaa :grin:) Näyttää, ettei olisi muuta tehty kuin putket vaihdettu - mikä takaa kohtuullisen huolettomat kilometrit.

Kyllä nyt kelpaa harjoitella.

Pyörä näytti livenä paremmalta ku kuvassa, onneksi kun sitä 400km menin hakemaan :)
Putket vaihdettu, jahah hyvä tietää :D, onkohan nää nyt sitte hyvät vai huonot putket. Se setä ei tuntunu tietävän pyörästä tuon taivaallista, ei ollu kauheesti ajellut ja turhaksi todennut.
Kivalta tuntu ajaa, vieläkö harjoittelulla tulee varmuutta ja ei tarvi puristaa rystyset valkosena tankoa niin ajamisesta tulee varmaan mukavaa. Pieniä kenguru ominaisuuksia meillä on tuossa vaihteiden vaihtamisessa :grin: mutta kuka sen sanoo että ei vois moottoripyöräillä loikkimalla :)-

Siitä se tulee harjoituksen myötä rentous ajamiseen, eikä tarvitse jännittää ja puristaa tankoa. Vaihteetkin rupeaa vaihtumaan jouheasti:thumbup:

Jaa...olin väärässä, mutta ei ollut onneksi eka kerta. Tällä kertaa AP ostikin pyörän. Onnittelut ja hyviä kilometrejä :thumbup:

Back