Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
lario sanoi:Eihän lahjakorttilainen voi mistään mitään tietää...
En minä ainakaan tiedä.
Mie vaan ajan rätkällä kesällä ja talvella.
Kääntelen, kallistelen ja teen varmaan jotain muutakin oikein, kun olen vielä EMPY:n jäsen.
Jonnet vain kateellisia vanhoille tosimotoriteille kun joutuneet ajamaan mopokortin, moottoripyöräkortin ja vielä kypärä päässä. Kypäräpakko tuli moottoripyörille 1977 ja mopoille 1982. Keksivät sitten lahjakortteja ja muita haukkumanimiä. Pyörät ja miehet olivat ennen rautaa, ilman jarruja ja ajo-ominaisuuksia. Nyt on absit, luiston-, keulimisen - ja kallistuksenestot. Pyörät muovia.
taiger sanoi:Vastaohjaus oli eilen ahkerassa käytössä kun pujottelin kuoppia soratiellä. En tiedä tulkitsinko väärin jonkun kommentteja, mutta aivan samalla tavalla homma menee kuin asfaltillakin.
Havis sanoi:Itse olen aina pyrkinyt ajamaan koko kaarteen ns. ulkolinjaa pitkin, ilman mitään mutkan leikkaamisia ja kaarteen loivennuksia.
Ihan vaan sen takia, että sillä tavalla varmistaa että myös kuljettaja ja hänen kypärä on varmasti oman kaistan puolella koko kaarteen ajan.
Kun kaarteet ajaa aina sitä linjaa pitkin jossa vastaantulijakin mahtuu, tuli sitte niitä tai ei, pysyy ajotapa samana, ei tartte koskaan valita eri linjaa liikenteen tiheyden mukaan.
Ulkolinjaa ajettaessa on sekin etu, että saa kallistaa pyörää enemmän kuin mutkia oikoessa. Ja sen takiahan .pyörällä ajetaan. Jos suoraan haluaa mennä, ostetaan auto.
Tiinuliinu sanoi:auttakaas vieläviekö siirtosarja polkimet kauemmas? Sille ei todellakaan tarvetta. Ja jos näin niin mikäs on sarja joka tuo ne lähemmäs vai onko sellasta?
PoS sanoi:Et ole ollut foorumilla tarpeeksi pitkään, jotta ymmärtäisit mistä on kyse. Ole siitä kiitollinen.
taiger sanoi:Mitä keskusteluja kannattaisi lukea että saa kirittyä foorumilla olon tarpeeksi pitkäksi.![]()
PoS sanoi:Pistä hakuun Delvac ja tissit sekä käyttäjällä pekkavee vastaohjaus
Koheltaja sanoi:En ole edes ajanut mopokorttia, siihen tuli ajo-oikeus kun kun täytti 15v, olenko siis lahjakas kun olen saanut noin paljon asioita lahjaksi ?![]()