• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ensi suven Keskari ajelut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Inksu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos siitä autokoulun kirjasta vaan puuttu ne nollat - kun ne ei merkkaa mitään  
biggrin.gif

Jyväskylän mopoilijoista mulla ei oo mitään tietoo - pitäskö tehä siihen suuntaan joku viikonlopputrippi ja käydä kahtomassa  
biggrin.gif

Tässä kuussa sit ajellaan, niin että ketjut rasvaten hopihopi  
sport05.gif
 ...sulais vaan toi lumi...
Sitä minäkin aattelin. Nolla ei oo mitään.

Mopo on niin ajovalmis kun vaan voi olla, ollut jo joulukuusta lähtien, ketjut rasvattu ja "vähän" muutakin tehty. Ja tammikuussa talliin tuli toinenkin mopo, kelit vaan puuttuu
mad.gif

Kopioitu toisesta aiheesta

Mää luulen, että Keskariporukassakin on jokunen Hot Pants kuski, mutta suuremmalla todennäköisyydellä Keskarijengissä ajetaan ööö... iisimmin kuin PK-Torstaijengissä?
wink.gif
Rookie porukalle olisi kysyntää mutta kohtaako kysyntä tarjonnan?
smile_org.gif
*vink vink* sinne Tuusulan suuntaan.... että jos ainakin kerran pari....? On meinaan Tuusulan suunnalla ammattitaitoa moiseen ja päänsisäinen mutkapätkä GPS....
cool.gif

Juuripa näin, yritetään ajaa nätisti niin että rookiet ja normaalit ihmiset pysyy vauhdissa, ja kortti taskussa.
ja kaikki tyypit hengissä
biggrin.gif

Kuulostaa oikein hyvältä, tää vois olla kanssa mukana. Kyllä pistää masentamaan kun tota lunta vaan sataa lisää.... Tahtoo myös  
062802moto_prv.gif

Mua kiinnostaa myös nämä, viime kesänä taisin johonkin Keskari-ajooon osallistuakin. Kannatan sitä että ainakaan vakiopäivä ei olisi torstai Pk-ajojen kanssa päällekkäin, voisi sitten osallistua niihin ajoihin joihin ehtii tai vaikka molempiin.
062802moto_prv.gif

Mä voisin myös jossain vaiheessa/joskus harvoin kun duuni antaa mahdollisuuden osallistua tänne... sinne körökörö-ryhmään..
Olikohan tarpeeks epämääräisesti sanottu  
biggrin.gif

Määkin haluan si privaviestiä kun on jotain suunnitelmia.... Huomenna pitäis "uusi" rakastettu saada talliin niin....
062802moto_prv.gif

kelit jo plussan puolella, nyt vaan odotellaan et tiet kuivuu
tounge.gif

Ei oo pariin viikkoon tullut ajettua metriäkään
sad_orig.gif

Sunnuntai ajelulle 22.3? Kun kelit jo sallii

Nonni =)
Nyt sitten vaan ootellaan sitä kesää.
Jos mä jonkun oon nyt unohtanu lisätä tai vastata, niin saa reklamoida =D
Oli aika pähee säpinä tossa nimittäin...

-kiitti moi-

Viimekesänänä muutamiin PK-ajeluihin osallistuneena kova into yrittää kaikkiin mahdollisiin ja mahdottomiin ajeluihin olosuhteiden mukaan.
Jos privaviesteillä homma etenee niin muule kans.
Ei taho jäähä rannalle..
bawling.gif

Jassoo.. Pitäkää tunkkinne
tounge.gif

Pakko päästä mukaan pörräilee, eihän sitä kiinnosta enää yksin ajaakaan kun yhen kesän on jonoissa kurvaillu
062802moto_prv.gif

ja sit vielä ku rimmoni ja muut veturit löytää ne parhaat mutkapätkät loistavasti
062802jumpie_prv.gif

Hitski, mä oon vaan tuijotellu lumihankee ja oottanu kevättä, enkä huomannu, että ootte jo suunnitellu tän kesän ajelutkin jo valmiiksi.
blush.gif

Kuten viime kesänä , myös tänä vuonna tuo tyä on iltavuoroa jokatoinen viikko , mut mukaan tekee taas mieli.

Eli , aina kunhan vaan mahdollisuus, niin mukaan koittaisin taas ängetä.

* kuunteleepi puskaratiota... *

062802moto_prv.gif

Back