• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ensi suven Keskari ajelut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Inksu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nonni =)  
Nyt sitten vaan ootellaan sitä kesää.
Jos mä jonkun oon nyt unohtanu lisätä tai vastata, niin saa reklamoida =D
Kun nyt näyttää siltä, että tulevana suvena olisi ehkä mahdollista töiden puolesta joskus osallistua näihin ajeluihin, niin milleköhän kanavalle se puskaradio pitäisi virittää saadakseen tarvittavia koordinaatteja yms.?
eek.gif

Tänne kun on tulossa kaikki muutkin TipiTyyt ja PuliMummot ja Wanhukset, niin paras on varmasti lyöttäytyä jengiin itsekin ;) Pitäkäähän kawerit mut ajantasalla, josko tästä jonoajelusta saisi vähän vaihtelua sille jokakesäiselle PossuJonoilulle.

-äR-

Postaukset pyritty hoitamaan ajan tasalle...
Joku ehkä UserError välillä estää mua pääsemästä himakoneelta tänne orkkiin, mut yritellään
smile_org.gif

Juupa..

Vois kans ilmottautua tähän puskaradiorinkiin, tiedä vaikka ajelemaan pääsis....kunhan tuo metri lunta ens häviää joka tän viikon aikana sataa
crazy.gif

En tiiä tulitteko johonkin tulokseen, mutta pitäähän keskariajojen olla tietenkin keskiviikkona
smile_org.gif
Torstaina sit torstaiajot ja sunnuntaina sunnuntaiajelua.

Eikös sellanenkin sanonta ole kun "Ei se nimi miestä pahenna."
Täs o vähän sama juttu ei se nimi ole just sitä mitä siinä lukee mehän just niin kun systis sano ajellaan kun halutaan
tounge.gif

Taitaa siirtyä aloitus ensikuun puolelle,jos katselee tota sulavan lumen määrää  
crazy.gif
.
Päivällä ei väliä kunhan vaan suunta on oikea  
062802moto_prv.gif

Mukana ollaan, jos tietäis mistä ja milloin lähetään
withstupid.gif

Ahvenisto 12.5 EAK, onko täältä muita tulossa?

Tere!

Pääsiskö vielä mukaan puskaradion lähetysalueelle, niin vois lähteä mukaan ajeluille jos vaan ehtii?

P.S. Joo, 12.5 kans tulossa harjottelemaan
thumbs-up.gif

Toni

saako epsoolainen osallistua keskareihin?
nuo viikolla ajelut ei mulle oikein sovi, ku työajat on mitä on, mutta viikonloppuisin voisin kyllä osallistua

Back