• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ensi suven Keskari ajelut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Inksu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei tässä varmaan enää montaa viikkoa tarvitse odotella..
062802jumpie_prv.gif
Joo, kyllähän tässä pikkuhiljaa alkaa mieli tehdä  
062802moto_prv.gif
.

Tyttäreni (6v.) jo tuossa viikolla kyseli, että lähdetäänkö viikonloppuna ajelemaan, jos on hyvä sää.

Jouduin vastaamaan, että kunhan nuo lumet ja jäät tuosta kadulta sulavat pois niin sitten...

Itse olen viihtynyt hyvin seurassanne, sekä KU-, että PK-ajeluilla, eli mukana ollaan taas  
sport05.gif
.

Edit: Unohtamatta tietenkään muutamaa mahtavaa Soranorsut-reissua  
biggrin.gif
.

Mukana kummassa vaan(pk tai keskari) joka paremmin sopii lähtöpaikkaan. Mä en tietenkään väheksy läntisiä lähtöpaikkoja
cool.gif
.

Noin tietysti toiveena olisi jotta nämä ajelut pidettäisiin eri päivinä, voisi sitten valkata mihin ehtii..

Tää kans on mukana
062802jumpie_prv.gif

Ja heti rupeen ehdotteleen et viikossa on 7 päivää joten voisin harkita vaik joskus ajavani myös vaik kahtenakin päivänä. Oikein hurjaksi kun heittäytyy vois ajaa vaik viikon jokaisenä päivänä. Joskus letkassa ja joskus vaan yksin.

Rummutan viestejä eteenpäin täältä Mäntsälästä jos vaik ne kuuluu tänne paremmin kuin Askolaan
biggrin.gif

Ai niin ajokausi jo avattuna 54km

Tää kans on mukana  
062802jumpie_prv.gif

Ja heti rupeen ehdotteleen et viikossa on 7 päivää joten voisin harkita vaik joskus ajavani myös vaik kahtenakin päivänä. Oikein hurjaksi kun heittäytyy vois ajaa vaik viikon jokaisenä päivänä. Joskus letkassa ja joskus vaan yksin.

Rummutan viestejä eteenpäin täältä Mäntsälästä jos vaik ne kuuluu tänne paremmin kuin Askolaan  
biggrin.gif

Ai niin ajokausi jo avattuna 54km
Älä hitossa
omg.gif
voiko muka ajella useampanakin päivänä kun vaan yhtenä....

Musta alkaa tuntua ettei otetakkaan mitään "vakkari" päivää, jos vaikka käy pyörähtämässä sillon tällön Suvirannassa tai pynsällä tai jossain muissakin paikoissa, niin niihin kannattaa mennä sillon kun sitä porukkaa siellä on
biggrin.gif

onneks tohon *Ajokauden alkuun on vielä aikaa että ehtii kunnolla funtsailla ...

* ajokausi alkaa vasta lumien sulettua - tiedoksi vaan mister bandit - soot hullu mies
biggrin.gif

Kyl tääkin olis tulossa toisinaan K-U-porukoihin, mutta mutta; Mites jos näitä ei kerran julkisesti kutsuta koolle ja sit jää joku kerta välistä ja kuulo on niin huono ettei kuule sitä viidakkorumpua niin miten sitten löytää seuraavan kerran paikalle? YV:tä esim. Yammuttarelle?

Talvirengaspakko päättyy ens vkl, mutta lisää lunta ja pakkasta on luvassa
bawling.gif
sad_orig.gif

^ toi yyvee on hyvä, ja sit mullahan siis on puhelin kanssa.
Vaikka sä varmaas kuulet noi rummut kun samalla kylällä asut
biggrin.gif

Itse asiassa meillä on suunnitteilla sellanen juttu, tai on jo - vähän viel säädellään ja niinku, et porukka vois pysyy kärryillä niin ettei mun välttämättä tarvii olla vouhottamassa - vaikka mä hyvin teen sitäkin.

jeh - turha viesti, mut tulipa laitettua... piti vaan sanomani että palailen astialle
cool.gif

sport05.gif
löytyiskö porukkaa täältä keski-suomesta järkkään vastaavaa keskari ajoa, vai joko on  
eek.gif
Keski-suomi on niin mahottoman iso paikka että varmaan kannattaa vähän rajata
biggrin.gif

Kuopio on mun kokemuksen perusteella aivan kuollu, oulussa saa pikkasen säpinää jos yrittää (uhkailla ja lahjoo) vai onko noi sitten lappia jo
nixweiss.gif

Mut siskoseni kukas sen parempi ajojärkkäri on ku sinä itse, kyllä siellä muualla suomessakin mopoja on - moon nähny itte
biggrin.gif

Mää tahtoo kans mukaan ajelee. Tuosta letkan koosta, hassua jos siitä tulee sanomista, ei kai laki voi kieltää harrastuskokoontumisen ja ajamisen sitten vaikka isoissa letkoissa, kyse ei kuitenkaan ole mielenosoituksesta tai muusta luvanvaraisesta toiminnasta.

Mää tahtoo kans mukaan ajelee. Tuosta letkan koosta, hassua jos siitä tulee sanomista, ei kai laki voi kieltää harrastuskokoontumisen ja ajamisen sitten vaikka isoissa letkoissa, kyse ei kuitenkaan ole mielenosoituksesta tai muusta luvanvaraisesta toiminnasta.
No ei sillätavalla tulekkaan - eniten tullee sanomista koska pitkä letka on pikkasen hankala saada pidettyä kasassa, eli puolet porukasta vaan häviää matkanvarrella.
Eniten kait muita ihmisiä häiritsee tuollainen useamman mopon letka iltaisella kun jonkun idyllisen maalaistalon muksut on saatu juuri untenmaille ja siitä sykäsee 60 pyörää pikkuvaihteella ohi
crazy.gif

Jeee.... mukana jos vaan osuu rummut ja savumerkit silmiin/korviin. Mut kyllä kannattaa jättää suosiolla viimeiseksi koska yritän todistetusti harhauttaa perässä tulevan porukan väärille urille
tounge.gif
Mulla on EAK varattuna toukokussa Ahveistolla, jos vaikka uskaltaisi vähän reippaammassa tahdissa kurvailla sen jälkeen. Uskois, ettei se mopedi kumoon ihan äkkiä kupsahda. Eli 'peräosastossa' tavataan
062802moto_prv.gif

T: 'vihreä-tulppa'

Kevään ensimmäinen merkki on muuten jo saatu! Postiluukusta kopsahti iloisesti 400€:n edestä mopon vakuutusmakuja
crazy.gif

sport05.gif
löytyiskö porukkaa täältä keski-suomesta järkkään vastaavaa keskari ajoa, vai joko on  
eek.gif
biggrin.gif

Kuopio on mun kokemuksen perusteella aivan kuollu, oulussa saa pikkasen säpinää jos yrittää (uhkailla ja lahjoo) vai onko noi sitten lappia jo  
nixweiss.gif

Mut siskoseni kukas sen parempi ajojärkkäri on ku sinä itse, kyllä siellä muualla suomessakin mopoja on - moon nähny itte  
biggrin.gif
sport05.gif
no, tarkennetaan - Jyväskylä 100 km:n säteellä
sport05.gif

No ei sillätavalla tulekkaan - eniten tullee sanomista koska pitkä letka on pikkasen hankala saada pidettyä kasassa, eli puolet porukasta vaan häviää matkanvarrella.
Eniten kait muita ihmisiä häiritsee tuollainen useamman mopon letka iltaisella kun jonkun idyllisen maalaistalon muksut on saatu juuri untenmaille ja siitä sykäsee 60 pyörää pikkuvaihteella ohi  
crazy.gif
Avovaimoke meni mopokouluun keskiviikkona. Lueskelin tuoretta autokoulun MP-kirjaa ja siinä sanottiin, että sopiva ryhmäajokoko on 5-6 pyörää. Niin pientä letkaa ei taideta näissä porukoissa saada aikaan kuin sydäntalvella, silloinkin löytyy ne muutama hullu
biggrin.gif

Josko me kohta mentäis.....systis ei jaksa ootella tahtoopi olis jo....
lookaround_orig.gif

Voihan tylsyys sentään.....
Ja mehän ajatetaan niin hiljasilla äänillä ja koskaan ei kaasutella tai mitään et miten joku voi muka häiriintyä *ihmetteleepi moista*

crazy.gif
Avovaimoke meni mopokouluun keskiviikkona. Lueskelin tuoretta autokoulun MP-kirjaa ja siinä sanottiin, että sopiva ryhmäajokoko on 5-6 pyörää. Niin pientä letkaa ei taideta näissä porukoissa saada aikaan kuin sydäntalvella, silloinkin  löytyy ne muutama hullu
biggrin.gif
No, oisko 10 pyörää sopiva ryhmä?
Vois vielä jakaa vauhdin perusteella...?

Lähtöpaikat kartat.eniro.fi -tyyppiset, niin uudetkin löytävät lähtökuoppiin.

Jos siitä autokoulun kirjasta vaan puuttu ne nollat - kun ne ei merkkaa mitään
biggrin.gif

Jyväskylän mopoilijoista mulla ei oo mitään tietoo - pitäskö tehä siihen suuntaan joku viikonlopputrippi ja käydä kahtomassa
biggrin.gif

Tässä kuussa sit ajellaan, niin että ketjut rasvaten hopihopi
sport05.gif
...sulais vaan toi lumi...

sport05.gif
eek.gif
biggrin.gif

nixweiss.gif

biggrin.gif
sport05.gif
sport05.gif
Jyskälästä löytyy ORG-porukkaa kyllä. Parhaiten pääset "kyytiin" laittamalla viestin timonille, jolta saat tunnarit suojattuun keskusteluun. Vakioaika kokoontumisille ollut aikaisempina vuosina joka torstai vaajakosken ABC:llä.

sport05.gif
eek.gif
biggrin.gif

nixweiss.gif

biggrin.gif
sport05.gif
sport05.gif
Jyskälästä löytyy ORG-porukkaa kyllä. Parhaiten pääset "kyytiin" laittamalla viestin timonille, jolta saat tunnarit suojattuun keskusteluun. Vakioaika kokoontumisille ollut aikaisempina vuosina joka torstai vaajakosken ABC:llä.
062802moto_prv.gif
kiitti tiedosta
bowdown.gif

Back