• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ens kesäksi isompi... jatke...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja h_hankala
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Rovaniemi
heittäkääpä ehdotuksia mukavista mopoista, 1000cc kieppeille... Nyt alla 600 bandiitti ja ens kesänä olis mukava vaihtaa vähän isompaan. Joku räyhäkkään oloinen ( ei kuitenkaan kyykkää...
cool.gif
) olis mukava ja eukon pitäis mahtua ritsille ja vielä jotain tavaraa saada mukaan! Isompi bandu tietysti vaihtoehto mutta muitakinhan voi tietysti aina tsiigailla...

Tuhatkakssatanen ZRX. Vääntöä, tehoa ja hyvää allround-käsiteltävyyttä hienon näköisessä paketissa! Mun ex-Rex. Tuo siis ihan esimerkkinä, firmaa mainostamatta. Myös tällä foorumilla liikkuva Eppu on myymässä omaansa, mustaa naku-Rexiä. Very bueno sekin!

Minulle tulee tuollaisesta heti mieleen tonninen yamahan fazer sarja.. Kohtuu painoisia, hyviä ajettavia ja voimaakin löytyy...

tuota fazer sarjaa jo oon pyöritelly mielessä... mites onko kellään edotuksia mistään v-myllyisistä? suitsan sv1000 olis muutoin ihan jees, mutta mamma ei taida mahtua mukaan jos jotain laukkuja tms. pitäis saada? vai onko jollain eksaktia tietoa sv:stä ja laukuista yms.

tuota fazer sarjaa jo oon pyöritelly mielessä... mites onko kellään edotuksia mistään v-myllyisistä? suitsan sv1000 olis muutoin ihan jees, mutta mamma ei taida mahtua mukaan jos jotain laukkuja tms. pitäis saada? vai onko jollain eksaktia tietoa sv:stä ja laukuista yms.
Ducati streetfighter S, jos kerran on pakko nakupyörällä ajaa.

Sv:ssä on aika kapea takapenkki, joten se ei sovi kaikille. Sv:hen saa vaikka kolmenlaukun settejä ostettua, joten mikäpä ettei sinne mamma mahtuisi. Itsellä tosin oli vaan takalaukku euroopan turneella, joten sivulaukuista ei tietoa ja hieman tuo takalaukku lyhentää istumis mahdollisuuksia.

edit: sellainen v2 tyyppinen pyörä tuo on. Vääntöä alhaalta, muttei kierrä korkeelle. Hieman täristelee.

Fazu on hieman hajuttomampi ja mauttomampi, muttei missään nimessä tehottomampi.

K1200S.
Mieluusti turbolla... niin täytyy kaikki toiveet kerralla.
Ja vähän enemmänkin...

smile_org.gif

t. Repa

Itsehän haaveilen uuden mallin z1000:sta, se kun taitaa olla "japanilaisista" merkeistä ainoa tuo Kawa mikä vielä tehdään japanissa eikä kiinassa.

Ducati Monster
Ducati Streetfighter
Ducati Hypermotard
KTM Super Duke
KTM Supermoto
KTM SMT

Nuo voi olla sitte shokki rivinelikon jälkeen, kun tykkäävät elellä omaa elämäänsä. Jokaista pikku kolahdusta, rallatusta, kitinää ja narinaa ei tartte säikähtää.

Huoltokustannukset ovat todennäköisesti huomattavasti korkeammat kuin japanialaisissa laitteissa.

Yamaha FZ1-N tai Honda CB1000R kannattaa myös pitää mielessä, kummatkin ovat räyhäkän oloisia ja näköisiä laitteita, ärräpyörän kastroidulla moottorilla.

Täältä on vallan unohtunut Honda VTR, mukava vääntävä moottori, pienet vakuutus maksut, ainoa miinus puoli on sen janoisuus
biggrin.gif
sekin riippuu kyllä pitkälti kaasukädestä
tounge.gif
Ostin itse alkukesästä ja ei voi ku nauttia ajosta, tosin ilman korttia nyt ei nauti niin paljoo ku kortin kanssa mut kuitenniii
cool.gif

Back