• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ens kesäksi isompi... jatke...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja h_hankala
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
miksei kukaan ehdota 1100XX:ää..Ei minusta ainakaan liian kyykky, ja reissutkin taittuu ihan mukavasti-tarvittaessa riittävän nopeastikin.

Tulipa tuossa sitten ajeltua kaverin busalla. Kyllä tuo 600 tuntu hiukan mopedilta tuon busan jälkeen, täytyy kyllä myöntää. Mutta periksi ei anneta, tuolla 600 mennään vielä, koska opittavaa siitäkin tuntuu riittävän ihan tarpeeksi.

Toisaalta tekisi kyllä mieli vaihtaa hiukan isompaan ja hiukan paremman ajoasennon omaavaan vekottimeen. Sinänsä tekis mieli jotain isoa nakua, mutta kyllä tuo busakin kovasti kiinnostais. Jossain vaiheessa olin ihan varma, että ostan haaveitteni pyörän eli Kawasakin 10r:n. Nyt on mieli muuttunut, koska tuolla mutkilla ei uskalla 6 satasellakaan kovempaa ajaa vaikka mopossa varaa olisikin. Miksi siis ostaa tonninen? Mielummin sitten joku, millä voi myös kruisailla, vaikka tähän mennessä en ole tuosta kruisailusta tykännyt, johtuu ehkä pyörästä tai sit ei...

Vaikeeta, niin vaikeeta....

Kyllähän kusiaisellakin kerkeää ja varsinkin radalla siinäkin riittää kulkua pidemmäksi aikaa. Ainakin omalla kohdalla tässä vaiheessa. Mutta se kilosen vääntö...  
bowdown.gif

Tuhatkakssatanen ZRX. Vääntöä, tehoa ja hyvää allround-käsiteltävyyttä hienon näköisessä paketissa! Mun ex-Rex. Tuo siis ihan esimerkkinä, firmaa mainostamatta. Myös tällä foorumilla liikkuva Eppu on myymässä omaansa, mustaa naku-Rexiä. Very bueno sekin!
Mä komppaan tätä. Tietysti. Äijäpyörä, eikä tuu ihan joka kaffepaikalla samanlaista vastaan.
bowdown.gif

No tietty Tuono!
biggrin.gif
Takapenkki ei kyllä viihtyisin mutta en kyllä usko että esim. Kotareissa on sen paremmat.

ei kellään olis "puolueetonta" näkemystä aprilian sl 1000 falcosta... jos kävis kokeileen miltä se tuntuu
062802moto_prv.gif
, onko se luja peli noin muuten (plussia-miinuksia)?

Back